Mishells Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 (edytowane) Nie znalazłem podobnego tematu więc zapytam tutaj, może ktoś miał podobny problem lub trochę wyjasni temat. Wjeżdżam do garażu a nagle dym i smród spalonego paska, otwieram maskę patrzę urawany pasek wielorowkowy. Więc pojechałem kupiłem drugi przy zakładaniu sprawdzam koła pasowe a koło pasowe od sprężarki wcale nie moge obrócić czy to oznacza zatarcie całej sprężarki? nie ma tam żadnego zabezpiecznia? czy możliwe że tylko zatartę łożysko na kole pasowym? Komputer nie pokazuje żadnych błędów odnośnie klimatyzacji. Edytowane 23 Sierpnia 2018 przez Mishells
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się