Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Odstająca tapicerka na desce rozdzielczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzieki "spedyt" W tkaim razie moja tapicerka zrobila sie troche mniejsza niz auto;) zobacze dokladnie w sobote. uwagami sie podziele.

Opublikowano

mam tak samo ale nic nie robie bo po dwóch stronach tak jest.Po 97r były lepsze te materiały bo miałem nowsze i sie z tym nie spotkałem

Opublikowano

a ja mam 97 z poczatku roku i mi tam nic nie odstaje, także to nie reguła :wink:

Opublikowano
ja mam 97 z poczatku roku i mi tam nic nie odstaje, także to nie reguła

dokladnie to samo chcialem napisac nie wiem co to macie za buble ale u mnie jest wszystko w porzo jak ma byc :wink:

Opublikowano

Wymieniałem szybkę i tak to wygląda, niestety panowie od szyb nie dysponowali żadnym klejem i nie skleiłem tego :evil:

1.jpg

2.jpg

I teraz ważne pytanie JAKI KLEJ ZASTSOWAć? bo dostęp po zdjęciu osłony słupka jest dość wygodny

Z tego co widzę to jest gąbka i plastik

Opublikowano

wydaje mi sie ze juz nie skleisz tego tak jak byc powinno, a jak skleisz to podczas jazdy moze ci to trzeszczec! Ci fachowcy mogli skleic to nawet na klej do szyb albo na jakis sylikon...

na Twoim miejscu sprobowalbym skleic jakims gestym klejem, tylko musisz rozprowadzic go dokladnie po miejscy w ktorym tapicerka sie nie trzyma...

Opublikowano
a jak skleisz to podczas jazdy moze ci to trzeszczec!

Przecież to gąbka to jak ma trzeszczeć

Co do kleju to jaki gęsty masz na myśli?

Opublikowano

Przykleja się tylko jedną warstwę, czy te dwie (zdjęcie pierwsze)

Jakm rozbroić słupki przednie od środka ?

Opublikowano

Mi się też tak rozkleiło tyle że na mniejszej długości....

przy zdejmowaniu całego kokpitu żeby się dostać do parownika jak klimę robiłem...

i najpierw podkleiłem Poxipolem i kijnia puszczało od ciepła...za drugim razem przy skłądaniu już z parownikiem polepiłem super glu i to był strzał w dychę szybko i pewnie kleji pianki do plastiku! Tak więc dla mnie jedyne słuszne rozwiązanie!

P.S.Wkurzały mnie te wybrzuszenia na podszybiu więc to musiałem zrobić!Ale rozbiórki jest trochę żeby chociaż odsunąć ten pulpit...ale nie ma się co bać że będzie trzeszczało później to nie jakiś szmelcowaty plastik!!!

Opublikowano
a jak skleisz to podczas jazdy moze ci to trzeszczec!

Przecież to gąbka to jak ma trzeszczeć

Co do kleju to jaki gęsty masz na myśli?

chodzilo mi o to ze nie da sie skleic tego dobrze bez wyjmowania szyby :) jezeli chodzi o trzeszczenie, to mozliwe jest, ze zle sklejone bedzie podczas jazdy trzeszczec (albo inaczej - skrzypiec :biggrin: )

Opublikowano
Przykleja się tylko jedną warstwę, czy te dwie (zdjęcie pierwsze)

Jakm rozbroić słupki przednie od środka ?

Trzeba przykleić to co trzymam w ręce na drugim zdjęciu do tego plastiku, pod platsikiem jest tylk wygłuszenie.

Słupek rozbraja się przez zdjęcie osłony, trzeba odgiąć uszczelkę i szarpnąć osłonę do siebie

polepiłem super glu i to był strzał w dychę szybko i pewnie kleji pianki do plastiku

Zrobię tym klejem i może uda się jakieś fotostory wrzucić na Warsztat

Opublikowano

Sciagniecie i zalozenie konsoli, to mniej wiecej dzien do dwoch dni pracy.

Trzeba przesunac caly tunel srodkowy do tylu (czyli 3 czy 4 duze nakretki w okolicach podlokietnika i 2 male srubki po obu stronach konsoli srodkowej) Trzeba odkrecic gałke zmiany biegow, zdjac mieszek, razem z plastikiem i zdjac przednia czesc konsoli srodkowej. Oczywiscie trzeba wyjac radio i panel klimy i zdemontowac ramke w ktorej sa one zamontowane. Wtedy trzeba zdemontowac schowek pasazera, obudowe kolumny kierowniczej i oslone na nogami kierowcy. Teraz trzeba wyjac zegary, no i wtedy zostaje juz sama deska: 2 srobki po lewej i 2 po prawej stronie i kilka srub na dlugosci listwy ozdobnej (od dolu). Deske radze zdjac razem z metalowa ramka do ktorej mocowana jest konsola srodkowa, airbagiem i razem z wlotami powietrza i plastikowa rura laczaca te wloty. Wtedy nalezy tylko wypiac ta "rure" w czesci srodkowej (za radiem) i wyjac z niej czujnik. Poza tym przy kazdym wlacioe powietrza jest kostka ktora trzeba wypiac i na srodku deski, we wlocie powietrze jest czujnik optyczny (moze ktos mi powie do czego ? :), ktory tez trzeba wyjac i wypiac kostke - trzeba podwazyc zaslepke i odkrecic jedna srubke. No i tak z grubsza to tyle... aha pod zegarami sa takie 2 torxy, do ktorych trudno sie dostac, ale i z tym mozna sobie poradzic. Aha... i z tego co pamietam, to tez trzeba bylo odkrecic jakis wspornik pod airbagiem, ale jesli sie spojrzy na poduche od dolu, to bedzie wiadomo o cochodzi.

Co do klejenia, to ja proponuje Butapren, albo wycieczke do tapicera i zorganizowanie od niego odpowiedniego kleju.

Pozdrawiam !

Opublikowano

Z bratem rozłożyliśmy i złożyliśmy wszystko w 9h za drugim razem 6h byliśmy już obcykani :lol:

Opublikowano
Sciagniecie i zalozenie konsoli, to mniej wiecej dzien do dwoch dni pracy.

Trzeba przesunac caly tunel srodkowy do tylu (czyli 3 czy 4 duze nakretki w okolicach podlokietnika i 2 male srubki po obu stronach konsoli srodkowej) Trzeba odkrecic gałke zmiany biegow, zdjac mieszek, razem z plastikiem i zdjac przednia czesc konsoli srodkowej. Oczywiscie trzeba wyjac radio i panel klimy i zdemontowac ramke w ktorej sa one zamontowane. Wtedy trzeba zdemontowac schowek pasazera, obudowe kolumny kierowniczej i oslone na nogami kierowcy. Teraz trzeba wyjac zegary, no i wtedy zostaje juz sama deska: 2 srobki po lewej i 2 po prawej stronie i kilka srub na dlugosci listwy ozdobnej (od dolu). Deske radze zdjac razem z metalowa ramka do ktorej mocowana jest konsola srodkowa, airbagiem i razem z wlotami powietrza i plastikowa rura laczaca te wloty. Wtedy nalezy tylko wypiac ta "rure" w czesci srodkowej (za radiem) i wyjac z niej czujnik. Poza tym przy kazdym wlacioe powietrza jest kostka ktora trzeba wypiac i na srodku deski, we wlocie powietrze jest czujnik optyczny (moze ktos mi powie do czego ? :), ktory tez trzeba wyjac i wypiac kostke - trzeba podwazyc zaslepke i odkrecic jedna srubke. No i tak z grubsza to tyle... aha pod zegarami sa takie 2 torxy, do ktorych trudno sie dostac, ale i z tym mozna sobie poradzic. Aha... i z tego co pamietam, to tez trzeba bylo odkrecic jakis wspornik pod airbagiem, ale jesli sie spojrzy na poduche od dolu, to bedzie wiadomo o cochodzi.

Co do klejenia, to ja proponuje Butapren, albo wycieczke do tapicera i zorganizowanie od niego odpowiedniego kleju.

Pozdrawiam !

chociazby w 10 miejscach mi odstawało to bym się tego nie podjął :rotfl: :twisted:

Opublikowano

Tez bym sie tego nie podjal, gdyby chodzilo o rozklejenie, ale ja niestety mialem wystrzelone 2 poduchy i musialem wstawic nowa poduszke pasazera no i konsole.

IMG_0491.jpg

PS na fotce akurat jest poduszka i wspomniana "rura" od wlotow powietrza, ale o wiele wygodniej jest wyjac (a co wazniejsze, pozniej wstawiac) to wszystko razem z konsola.

Opublikowano

Ja ten cały kanał z konsolą zdjąłem...

Opublikowano
Ja ten cały kanał z konsolą zdjąłem...

No wlasnie o tym mowie. Na poczatku nie wiedzialem ze tak sie da wiec wyciagalem wszystko osobno, ale jak juz zobaczylem jak to wyglada, to powyciagalem co sie dalo, zamontowalem to wszystko do konsoli i wtedy ja montowalem. Mozna jednak skorzystac z bledow innych (w tym przypadku moich) i zrobic to tak jak opisalem.

Aaaa... no i dzieki za to slowo "kanal" bo wlasnie tego slowa mi brakowalo i stad ta moja rura :biggrin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...