pdk Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 czesc zabieram sie za wyczyszczenie geometrii turbo w moim AFN i chcialbym sie upewnic ze kupie dobre uszczelki. 1. Czy moze ktos potwierdzic ze te ponizej beda OK? znalazlem dwa rodzaje na intercars nie wiem czy sie roznia poza cena? https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3121352016321-el703990-zestaw-montazowy-turbosprezarki.html https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3121352016311-el703980-zestaw-montazowy-turbosprezarki.html 2. czy przewod zasilania olejem do turbo jest latwo dostepny? moze warto go kupic na zapas gdybym go ukrecil przy odkrecaniu? dzieki!
wesz82 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Jedynie czego potrzebujesz to uszczelki pod turbo i kata. Nie ma uszczelki między turbo a kolektor wyd. Mozesz załatwić sobie uszczelke splywu oleju z turbo. Mozliwe ze jest papierowa i przy demontażu ulegnie zniszczeniu. Pierścieńd vnt jest kierunkowy więc zaznacz sobie która strona idzie do gory. Dobrze byłoby od razu wyczyscic dolotowy kolektor. Egr masz zaslepiony??? Zasilanie odkręcisz sobie bez problemu tylko pamiętaj żeby dobrze to nakręcić potem.
pdk Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 dzieki za odpowiedz, mimo wszystko wezme chyba ten zestaw z linku, tam jest i uszczelka od strony goracej i uszczelka splywu plus nakretki, jesli jakas zmasakruje to sie przyda. EGR jeszcze na miejscu i chyba go zostawie tylko wyczyszcze, a kolektor... jak odkrece to wyczyszcze jak juz wszystko zloze to strzykawka oleju w turbo i wystarczy poki pompa poda cisnienie oleju czy lepiej pokrecic rozrusznikiem np. wypinajac wtyczke przy pompie wtryskowej zeby nie zapalił?
wesz82 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Lepiej przy pompie odp wtyczkę i po kręcić z 10-20,sek. Jak będziesz czyścil wdzięczny to nie dziw się ze trochę zacznie się kopcic z turbo. Na linki nie patrzalem bo jakoś dziwnie to podałeś. Jak wstrzymasz się parę dni to powinienem mieć nr zestawu z erlinga tam jest wsio co potrzebne... Co do egr twoja sprawa. Tylko odkrec dolotowy i popatrz jaki masz tam syf i bądź świadom że to wina egru..
pdk Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2018 to jak nie zapomnisz to podrzuc numer zestawu, ja wezme sie za to dopiero po weekendzie czemu zacznie kopcic? mozesz napisac wiecej bo nie wiem o co chodzi
wesz82 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) W dniu 31.08.2018 o 10:27, pdk napisał: to jak nie zapomnisz to podrzuc numer zestawu, ja wezme sie za to dopiero po weekendzie czemu zacznie kopcic? mozesz napisac wiecej bo nie wiem o co chodzi Nr nie podam bo wpakowałem to w opakowanie po łożysku i byłem przekonany tymże to ori opak. Z turbo bedzie się lekko kopcic bo wd będzie wyparowywal od temp. Edytowane 1 Września 2018 przez wesz82
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się