sianoz Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 witam, niedawno kupilem a4 b6 alt wlasciciel z rozbrajajaca szczeroscia powiedzial mi ze jezdil (jak siee okazalo) z zbyt niskim poziomem oleju (na fisie pomarańczowy znak i sygnal dwiekowy). facet myslal ze to zbyt niski poziom plynu w spryskiwaczy. auto przejechalo 123k km. Nie bylo czerownego znaczka . Jak myslicie w jakim stanie jest motor? czy mialo to duzy wplyw na nadmierne zuzycie pozdrawiam
wustyle Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 123 km czy nie daj Boze 123 tys km??? (bo tam sie "k" wcisnelo)
MRoger Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 stawiam że turbina dostanie pierwsza w tym wypadku.
sianoz Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 123 tys km ma przejechane. ile gosc jezdzil na pomaranczowym nie wiem alt to silnik wolnossący-kwoli ścisłości[br]Dopisany: 20 Luty 2009, 16:10_________________________________________________jak poznać efekty nadmiernego zuzycia silnika? na pierszy rzut oka laika "chodzi ładnie" jedynie zapach spalin jest dosc intensywny. jak pracuje na postoju to klima wciaga do wnętrza smrud spalin. nie wiem czy to noraml
ajax Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 123 tys km ma przejechane. ile gosc jezdzil na pomaranczowym nie wiem alt to silnik wolnossący-kwoli ścisłości[br]Dopisany: 20 Luty 2009, 16:10_________________________________________________jak poznać efekty nadmiernego zuzycia silnika? na pierszy rzut oka laika "chodzi ładnie" jedynie zapach spalin jest dosc intensywny. jak pracuje na postoju to klima wciaga do wnętrza smrud spalin. nie wiem czy to noraml Ehhh jazda na niskim poziomie oleju wcale nie musi byc taka destrukcyjna... zalezy jeszcze jak sie jezdzi ( np. czy motorownia byla krecona pod gorny zakres ) Jak chcesz okreslic kondycje silnika to najlepiej zmierz cisnienie na cylindrach i obserwuj zuzycie oleju. Z tym drugim bedziesz mial problem bo z tego co wiem te silniki lubia sobie przypalac na boku wiec ciezko okreslic czy bierze bo lubi czy dlatego, ze jest zuzyty Tak czy siak, dbaj teraz o motorownie i nie zastanawiaj sie nad tym problemem
szachal Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 Ja rowniez mam ALT i po pierwsze pomaranczowa kontrolka oleju regularnie mi sie zapalala po kazdej kontroli poziomu. Przyczyna byla peknieta odma a raczej jej strzepy. Po wymianie na nowa problem znikl a i spalanie znaczaco spadlo. Ten silnik bierze olej kiedys napisal mi wlasciciel jednego z lepszych warsztatow ze maja one wadliwe pierscienie tlokowe i mozna je wymienic, czy to prawda nie wiem ale moj silnik bierze olej a jak pojezdze ostrzej to nawet dosc sporo go wypije Przejechane mam 130 tys mil i chodzi jak zegarek pomimo spalania oleju, wiec nic nie zmieniam tylko jezdze Jak by co to sprawdz odme bo to naprawde pomaga a i silnik jakby wiecej mocy mial. Gdybys wymienial to kup od razu dwie czesci, bo w pierwszej jest maly zaworek i jak nie bylo wymieniane od nowosci to pewnie stracil juz swoja sprawnosc.[br]Dopisany: 20 Luty 2009, 22:49_________________________________________________Silnik moglby sie zatrzec lub przytrzec gdyby palila sie czerwona kontrolka. Koniecznie sprawdz te spaliny klima nie ma prawa nic wciagac do srodka czy na postoju czy wczasie jazdy(chyba ze palisz bryke w garazu), mozesz miec rozszczelniony uklad wydechowy.
sianoz Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Opublikowano 20 Lutego 2009 piękne dzięki sprawdzę pozdrawiam
meidzer Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 A powiedzcie koledzy jaki jest koszt takiej odmy i ewentualnej wymiany?
lilianatoja Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Ja miałam problem często spotykany - poszedł mi czujnik za 25 zł i olej sobie wyciekał powoli. Na szczęście zauważyłam w porę (mi kontrolka się jeszcze nie zapaliła) i pojechałam do mechanika, niech osłucha moją niunię. Zdjagnozował problem, wymienił czujnik na nowy, uzupełnił olej (jakieś 0,5l) - ale czarny scenariusz - typu zatarcie silnika byłby murowany, gdybym sobie jeździła beztrosko.
szachal Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Wymienic mozesz sam nic trudnego, tylko troche gimnastyki. Ceny w polsce nie znam w uk 24.71f i zawor 5.48f. http://www.vagcat.com/ jak sie zalogujesz na tej stronie to masz dostep do ETKI online, sa ceny w euro i ladnie wszystko widac. Poza tym mozna sprawdzic dokladnie jakie czesci sa do twojego auta bo czasami nawet w servisie sie myla(wczoraj kupilem niewlasciwy filtr paliwa i nie chcac zrobic z siebie wariata sprawdzilem wlasnie na tej stronie, a pan w servisie mial podany nawet nr rejestracyjny ale tak byl pewny siebie ze az sie pomylil :>, jestesmy tylko ludzmi )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się