adamek1212 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) Witam, Kupiłem niedawno audi a4 b5 rok 2000 lift z silnikiem 1.8 92 KW z ksenonami (nie wiem czy poprzedni właściciel wymieniał całe lampy czy jak zmienił te światła. Tak wiem nie poczytałem o tych światłach dokładnie i teraz za to płace ;/) i owe lampy nie posiadają spryskiwaczy których ksenony potrzebują aby auto mogło legalnie przejść przegląd, nie ma też chyba auto-poziomowania. Moje pytanie polega na tym czy wystarczy zamontować spryskiwacze i poziomowanie czy lepiej i pewniej wymienić lampy na halogeny, żeby wszystko było legalnie i z homologacją? Patrzyłem to komplet lamp przód kosztuje coś kolo 400 zł, wymienić je to chyba nie jest duży problem tylko nie wiem czy trzeba coś kombinować z wiązką elektryczną. Ewentualnie ile taka wymiana mogłaby kosztować u mechanika? I od razu drugie pytanie gdzie mogę znaleźć kod silnika aby na profilu prawidłowy wpisać? Edytowane 1 Września 2018 przez adamek1212
Muskel1 Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Tanszym rozwiązaniem jest powrót do halogenow. W instalacji bedzie trzeby poprzepinac położenie kabli we wtyczkach do lamp. Kod silnika znajduje sie na wlepkach w kiazce serwisowej na pierwszej stronie i w bazażniku koło koła zapasowego.
Niewidzialny Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 Jeśli będziesz kupował nowe lampy to unikaj TYC, są kiepskiej jakości. Depo są dobrze wykonane, bardzo zbliżone do oryginału, kosztują trochę ponad 400zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się