Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwinne Daily- A4B5 1.8T [AJL] Avant Quattro


Niewidzialny

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, granatowy napisał:

Dobrze działasz ?

Sam wszystko robiłeś ? Jesteś mechanikiem ?

Tak, samemu wszystko robię, od dziecka dłubało się w komarkach, potem motocykle cross długo robiłem, teraz od 5 lat w R-Performance pracuję, modyfikuję i buduję projekty ? Szkoda że ogólnie mało mam czasu na swój samochód, dużo innych obowiązków zabiera czas, ale będę się starał coś ciekawego działać i tutaj prezentować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po krótkiej przerwie. Dotarła do mnie nowo obszyta kierownica. W wolnej chwili będzie montaż to wstawię fotki jak wygląda finalnie. Miłego weekendu ?

 

43253596_737100273293278_2373252770032517120_n.jpg

43217397_329476331160626_1854556544721485824_n.jpg

43195797_2195670460713767_4307611400546549760_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, mcsym napisał:

fajnie ogarnięta, kto obszywał? 

Kierownicę wysłałem do obszycia w firmie Kierownice.com.pl w Radomiu na ul. Warszawskiej 180. Bardzo miła obsługa i profi robota, śmiało polecam. Bardzo mi się podoba wykonanie. A poniżej fotka już zamontowanej kierownicy plus szybkie foto wieczorną porą ?

 

43376084_108337870083786_5505403772819472384_n.jpg

43331160_2122610271323302_4814322781611098112_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałeś wszystko rozebrane z przodu to mogłeś zdjąć michę i wyczyścić smoka. Częsta przypadłość tych silników.  Jaki wlałeś olej ?   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

Jak miałeś wszystko rozebrane z przodu to mogłeś zdjąć michę i wyczyścić smoka. Częsta przypadłość tych silników.  Jaki wlałeś olej ?   

Zapomniałem o tym wspomnieć, akcja czyszczenia silnika  była przeprowadzona w dzień po za kupie audi. Było opuszczone zawieszenie, zdjęta miska, wyczyszczony smog, chłodnica oleju. Zdemontowana pokrywa zaworów, tam też wszystko wyczyszczone, wyczyszczony przewód smarowania do turbo. Olej zmieniam co 10 tys. Motul X-Cess 5w-40. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozejrzyj się za mocniejszymi hamulcami. W AJLu jest o tyle dobrze że masz duży przegub z przodu, zwrotnice z S4 i robisz cuda.

Z tyłem też można zdrowo pokombinować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Dev napisał:

Rozejrzyj się za mocniejszymi hamulcami. W AJLu jest o tyle dobrze że masz duży przegub z przodu, zwrotnice z S4 i robisz cuda.

Z tyłem też można zdrowo pokombinować. 

Jest taki plan, raczej w przyszłym roku, zobaczymy jak pieniądze i czas pozwolą. Jak nadejdzie ten moment będę pisał do Ciebie. Słyszałem własnie że trzeba zmienić zwrotnice, fajnie że przeguby zostają, ale faktycznie jest konieczność zmiany na zwrotnice z S4? Myślałem że może w CAD narysuje adaptery pod wybrany zacisk i będzie git, czy po prostu nie da się jakiegoś wymiaru przeskoczyć w seryjnej zwrotnicy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, granatowy napisał:

Kierowca ładnie wyszła. Teraz pora na radio ?

Dzięki ? Od początku choruję na 2din, chciałem kupić A4 już z 2din ale się nie udało. W tej chwili są inne priorytety, ale w przyszłości na pewno 2 din będę chciał montować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Niewidzialny napisał:

Jest taki plan, raczej w przyszłym roku, zobaczymy jak pieniądze i czas pozwolą. Jak nadejdzie ten moment będę pisał do Ciebie. Słyszałem własnie że trzeba zmienić zwrotnice, fajnie że przeguby zostają, ale faktycznie jest konieczność zmiany na zwrotnice z S4? Myślałem że może w CAD narysuje adaptery pod wybrany zacisk i będzie git, czy po prostu nie da się jakiegoś wymiaru przeskoczyć w seryjnej zwrotnicy? 

Nie ma sensu

Poza tym zwrotnica z eSy jest mocniejsza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po krótkiej przerwie, chwilę mnie nie było, obowiązki. Wczoraj znalazł się czas i dokończyłem pracę przy zawieszeniu na daną chwilę. Z tyłu były klasycznie zapieczone śruby od ustawiania geometrii. Celem było to naprawić. Audi jest w ciągłej eksploatacji, więc nie mogłem pozwolić sobie na przestój dlatego wcześniej już przygotowałem sobie potrzebne części, dolne trójkątne wahacze z wtłoczonymi nowymi tulejami, nowe tuleje do zwrotnicy, drążki reakcyjne i śruby. Teraz zawieszenie jeszcze lepiej tłumi nierówności na drodze, przyjemniej pracuje. Jutro jeszcze ustawienie geometrii. Pozdrawiam ?

 

44884517_2125362307792325_4069736002657189888_n.jpg

44927103_1711224742339498_6026094018302050304_n.jpg

44874508_351561235580313_1305094502301564928_n.jpg

44869149_262139731167750_4717465397866004480_n.jpg

45023218_2317131634967022_3764300249510707200_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakiś czas temu wymieniałem u siebie mocowania amortyzatorów tył. Jest coraz większy problem z kupieniem tego. Więc poświęciłem sporo czasu no i są. Nowe mocowania do Quattro prawe: 8D0512342 lewe:  8D0512341. Zaprojektowane, wycinane laserowo, gięte na giętarce, składane w matrycach i spawane metodą TIG, na koniec pomalowane proszkowo. Prototypy były przetestowane, bez żadnych zastrzeżeń. Profesjonalny produkt bez żadnej lipy. Jeśli ktoś jest chętny na takie mocowania, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie ?

 

46508486_531548797309719_7839034387214630912_n.jpg

46435017_279268719451183_502740481935933440_n.jpg

Edytowane przez Niewidzialny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Niewidzialny napisał:

Witam, jakiś czas temu wymieniałem u siebie mocowania amortyzatorów tył. Jest coraz większy problem z kupieniem tego. Więc poświęciłem sporo czasu no i są. Nowe mocowania do Quattro prawe: 8D0512342 lewe:  8D0512341. Zaprojektowane, wycinane laserowo, gięte na giętarce, składane w matrycach i spawane metodą TIG, na koniec pomalowane proszkowo. Prototypy były przetestowane, bez żadnych zastrzeżeń. Profesjonalny produkt bez żadnej lipy. Jeśli ktoś jest chętny na takie mocowania, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie ?

 

46508486_531548797309719_7839034387214630912_n.jpg

46435017_279268719451183_502740481935933440_n.jpg

Jaki koszt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2018 o 05:31, Dev napisał:

Jaki koszt ?

Cena za sztukę 650zł. Cena za komplet 1200zł. Na daną chwilę mam wyprzedane, zbieram zamówienia, w styczniu będę produkował partię mocowań. 

 

W dniu 19.11.2018 o 09:46, Harbonnet napisał:

Dbasz o samochód i to się ceni. Życzę dalszych długich kilometrów!

Robię co mogę ? Na razie dzielnie służy. 

Edytowane przez Niewidzialny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio nie ma za wiele czasu działać przy mechanice, ale udało się zrobić kilka fotek w zimowej scenerii ?. Pozdrawiam.

 

IMG_20190103_150213.jpg

IMG_20190103_150228.jpg

IMG_20190103_150254.jpg

IMG_20190103_150417.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...