Eryk1310 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Dużo czytałem wiem że ponoć turbo startuje od 2200 do 3000 tysiecy ale no kurde miałem wczesniej a3 101 koni może nie demon prędkosci ale na ziemi jak mu gazu dałem to auto zamieszało lekko a tutaj gaz w podłoge i nic a ma ponoć 170 km dla mnie to nie jest normalne ?
moniuh Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 mozesz na rolki pojechac sprawdzic ile jest, zrob komplet logow i sprawdz czy jakies bledy sa. tak to mozna sobie gdybac czy jest moc wlasciwa czy nie.. u mnie uszczelnienia pod ppd 55KM zjadly
marcin.marcin Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 (edytowane) U mnie to samo w BRD. Wyczyściłem przepustnice, EGR i kolektor ssący, bo waliło błędami z przepustnicy (w komorze miałem 2 kieliszki oleju) teraz się nie pokazuje ale nadal wstaje od 3 tyś turbo. Robiłem logi grupy 11 i wyszło, że turbina dmucha dopiero od 3 tyś 1.5 bara czyli tak jak powinno być a komp zadaje już 1.5 bara od 1800 obr. Jutro jadę po wakuometr i sprawdzanie podciśnienia. Sprawdź gruszke od sterowania klapami w kolektorze ssącym, u mnie jest prawdopodobnie uszkodzona, ponieważ jak zasysam z niej powietrze to słysze jak syczy i w ogóle nie trzyma podciśnienia. Wyczytałem, że może to mieć wpływ na cały układ podciśnienia. moniuh jak sprawdziłeś, że u ciebie akurat uszczelnienia pod ppd siadły? Edytowane 5 Września 2018 przez marcin.marcin
moniuh Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) doszedł do tego Marcin z Allmotors, wtedy to już prawie nie dało się jechać. problemem był wcześniejszy nieprawidłowy montaż silnik wpadał w wibracje przy większym wciśnięciu gazu. zaczęło się od słabszego przyspieszania, na rolkach wyszło 145 zamiast ok 200 i 140 po wgraniu ori softu. powyżej 3k obr na biegach 5/6 nie było mocy, wibracje jakby przerywał silnik. U mnie turbo wstaje przed 2k obr, ale to po "odprężeniu" wydechu ? Edytowane 6 Września 2018 przez moniuh
marcin.marcin Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Czyli DPF out czy coś więcej?
moniuh Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 dpf nie był problemem mocy, po wycięciu już nie wpadał w tryb awaryjny z różnicy ciśnienie miedzy zadanym a uzyskanym. turbo bardzo wcześnie wstawało, ale za mało paliwa. uszczelnienia by
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się