Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB 2004 Q


Diablo

Rekomendowane odpowiedzi

To juz nie sa te instalacje co 10 lat temu, ze strzelało i prychało. Ja mam reduktor schowany w podszybiu. Pod pokrywa nie widać praktycznie nic i na gazie  jest mocniejszy niz na benzynie

Edytowane przez bochenowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za wyjaśnienia :hi: Jeśli i tak gaz trzeba ustawiać po chipie, to najpierw zbieram na większą moc a później do tego stosowna instalację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo tego wlewu na gaz to wchodzi pełnych rozmiarów pod klapke w b6 (mam tak u siebie) i nie trzeba wkrecac zadnej przejsciowki i sie brudzić na stacji :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, JeJu napisał:

apropo tego wlewu na gaz to wchodzi pełnych rozmiarów pod klapke w b6 (mam tak u siebie) i nie trzeba wkrecac zadnej przejsciowki i sie brudzić na stacji :) 

Dzięki za info ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wpadł świeżutki Ravenol MTF-2 75W80 polecony przez @Dev. Weszło dokładnie jak powiedział 3,5L do skrzyni i 1,5L do mostu. W skrzyni olej wyglądał w miarę, ale w dyfrze była pieniąca się zupa, więc warto go zmienić nawet gdy producent tego nie przewiduje. Może nie przewidywał, że te auta będą jeździć tak długo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2018 o 16:25, bochenowski napisał:

Montuj gaz nawet sie nie zastanawiaj. Ten silnik znosi go idealnie. W tym samochodzie instalacja zwraca sie po 10 tys km, potem oszczędzasz 

Tak jak kolega pisze, śmiało montuj LPG. Koszt montażu zwraca się ekspresowo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Niewidzialny napisał:

Tak jak kolega pisze, śmiało montuj LPG. Koszt montażu zwraca się ekspresowo ;)

Domyślam się, ale najpierw muszę zrobić coś z jego mocą, bo jak się spróbowało mocy w poprzedniku to ten wcale nie jedzie w porównaniu do tamtego ? waga i tylko 225Nm robią swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica w Nm względem poprzedniego auta jest duża, szczególnie po dieslu który ma cios. Będzie zmiana turbiny na hybrydę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Niewidzialny napisał:

Różnica w Nm względem poprzedniego auta jest duża, szczególnie po dieslu który ma cios. Będzie zmiana turbiny na hybrydę? 

Jeszcze dokładnie nie wiem co wrzucić. Czytam wypowiedzi i opinie innych, ale jeśli by się udało to chyba zrobił bym hybrydę z tej którą mam bo wygląda na w dobrym stanie, tylko nie wiem jeszcze czy to będzie mieć jakieś znaczenie jeśli okaże się, że do hybrydy zostanie tylko obudowa ? Nie wiem jeszcze jaka jest bezpieczna, ale chciałbym wycisnąć maksymalną bezpieczną  moc jaką można  wycisnąć  z BFB bez kucia gratów. Widziałem, że na takich hybrydach K03RS robią 260PS/360Nm i chyba to jest max. bezpieczenstwa dla tego silnika. Z drugiej strony K04 to mniej wysilony zestaw, tylko obawiam się większej turbodziury, ale muszę jeszcze poczytać bo mogę się mylić... no chyba, że ktoś będzie tak miły i rozwieje moje wątpliwości i poda mi wszystko na tacy ?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobione K03S będzie nie wiele gorzej wstawać od seryjne turbo, różnica może być nie zauważalna. K04 będzie dużo później wstawać, a to w codziennej jeździe jest męczące. Lepiej mieć trochę mniej mocy ale wciskasz gaz i nie ma czekania aż turbo wstanie. Tak słyszałem i tak będę chciał zrobić w swojej B5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Niewidzialny napisał:

Dobrze zrobione K03S będzie nie wiele gorzej wstawać od seryjne turbo, różnica może być nie zauważalna. K04 będzie dużo później wstawać, a to w codziennej jeździe jest męczące. Lepiej mieć trochę mniej mocy ale wciskasz gaz i nie ma czekania aż turbo wstanie. Tak słyszałem i tak będę chciał zrobić w swojej B5 ?

Dokładnie tak też czytałem. Dzięki za potwierdzenie ? Bedziesz wkładał DP i TIP, wiesz juz jakie wtryski, jakiej wielkości cooler i jaką moc chcesz uzyskać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Diablo napisał:

Dokładnie tak też czytałem. Dzięki za potwierdzenie ? Bedziesz wkładał DP i TIP, wiesz juz jakie wtryski, jakiej wielkości cooler i jaką moc chcesz uzyskać?

DP, wydech, TIP będę spawał samemu, wtryskiwaczy leży trochę na półce, raczej 430 Boscha i Walbro 255 do baku. Zastanawiam się nad intelcoolerem, nie chcę wsadzać fmica i ciąć przedni zderzak, chcę zachować oryginalny wygląd. Myślę nad przełożeniem dwóch Smiców z S4. Turbina k03s hybryda i chciałbym 250KM, tyle obsłuży instalacja LPG. Chcę też założyć jakiś mądrzejszy sterownik, aby miał MAP sensor i szerokopasmową sondę lambda, aby AFR działało w pętli.  Takie są plany, niektóre części już są, gorzej z znalezieniem czasu, no i Audi będzie przez jakiś czas unieruchomione, koniecznie będę potrzebował drugiego samochodu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Niewidzialny napisał:

DP, wydech, TIP będę spawał samemu, wtryskiwaczy leży trochę na półce, raczej 430 Boscha i Walbro 255 do baku. Zastanawiam się nad intelcoolerem, nie chcę wsadzać fmica i ciąć przedni zderzak, chcę zachować oryginalny wygląd. Myślę nad przełożeniem dwóch Smiców z S4. Turbina k03s hybryda i chciałbym 250KM, tyle obsłuży instalacja LPG. Chcę też założyć jakiś mądrzejszy sterownik, aby miał MAP sensor i szerokopasmową sondę lambda, aby AFR działało w pętli.  Takie są plany, niektóre części już są, gorzej z znalezieniem czasu, no i Audi będzie przez jakiś czas unieruchomione, koniecznie będę potrzebował drugiego samochodu ?

Zapowiada się ciekawie ? Jesteś w lepszej sytuacji bo masz już trochę gratów i potrafisz spawać. Na takim setupie 250 wyciagniesz spokojnie. Zastanawiam się tylko nad tymi wtryskami, bo czytałem, że to chinczyki i choć cena nowych jest bardzo dobra nie osiągają 430, więc nie wiem czy nie kupić zielonych 440.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250-260km to bez problemu na wtryskach bam można zrobić. Chyba że ma być rozwojowo to dopiero 430/440.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bartez90 napisał:

250-260km to bez problemu na wtryskach bam można zrobić. Chyba że ma być rozwojowo to dopiero 430/440.

tylko czy jest sens jeśli nowe 430 Boscha można kupić po 140zl szt. za nowy wtryskiwacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No srednio bo koszt bam uzywek to 350-400zl za komplet.

Najtaniej wychodza z saaba 370cc o nr 0280156023 bo mozna dorwac za 200zl komplet. Ale na nich tak do 250 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bartez90 napisał:

No srednio bo koszt bam uzywek to 350-400zl za komplet.

Najtaniej wychodza z saaba 370cc o nr 0280156023 bo mozna dorwac za 200zl komplet. Ale na nich tak do 250 km

No właśnie? Nie orientuję się aż tak czy zakup używek to duże ryzyko jeśli chodzi o awaryjność, ale chce zrobić jeden mod i uzyskać maksymalną bezpieczną wartość jaka jest możliwa dla BFB bez zakuwania, czyli zmiana osprzętu i program, więc pewnie wolę kupić nowe wtryski i mieć spokój bo to już nieduża różnica. Bo chyba jak założę większe wyryski niż będą potrzebne to w niczym nie będzie szkodzic? nie będą zalewać? Najdroższa z tego i tak chyba będzie hybryda. Czytałem, że BFB bez kucia wytrzymuje max 300Ps i 400Nm jeśli jest dobrze zrobiony, ale jeszcze nigdzie tego nie potwierdzilem. Fajnie by bylo mieć w nim niuton jak w dieslu, więc uważam, że te 260PS/360Nm będzie naprawde dobrym wynikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze wystrojone to nie będą zalewać. Hybryda drogo wychodzi, ale tak samo fmic koło 1500zł za wszystko. Do tego przy 350/360nm sprzęgło poleci, także cały komplet z dwumasem z AWX 2k kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, bartez90 napisał:

Jak dobrze wystrojone to nie będą zalewać. Hybryda drogo wychodzi, ale tak samo fmic koło 1500zł za wszystko. Do tego przy 350/360nm sprzęgło poleci, także cały komplet z dwumasem z AWX 2k kosztuje.

No właśnie to nieszczęsne sprzęgło ? Musiałem na szybko założyć i seryjna tarcza i docisk poszła, wiec faktycznie może długo nie wytrzymać. Mam nadzieję, że strojenie przeżyje i nie będzie trzeba przez nie obniżać mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo wlasnie najgorsze bo bardzo podnosi koszt modow. Sam chetnie wrzucilbym hybryde, ale wizja jej zrobienia, wymiany sprzegla, dwumasu, dolozenia fmica troche przeraza. Na razie nie ma kasy na to wszystko ale zbierac mozna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...