fishu Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Witam Od jakiegoś czasu borykam się z błędami w moim TFSI. Wczoraj wyskoczył check i dziś rano po podpięciu vcds'a pokazały się dwa błędy. Po usunięciu przejechałem się i praktycznie od razu wrócił błąd lecz kontrolka się nie zapaliła. Spadku mocy nie czuję, jedzie normalnie. Jest to moje pierwsze TFSI, nie znam się za bardzo na tych silnikach, zawsze jezdziłem TDI. Liczę na jakieś podpowiedzi co zrobić. Perwszy skan: 008598 - Sonda lambda 1; zespół 1 P2196 - 004 - sygnał mieszanki za bogatej - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 233725 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 3988 /min Obciążenie: 99.2 % Prędkość: 150.0 km/h Temperatura: 90.0*C Temperatura: 47.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 13.462 V 000054 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0036 - 004 - przerwa - Sporadyczny - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 233725 km Wskaźnik czasu: 0 Drugi skan po małej przejażdżce: 000054 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0036 - 004 - przerwa - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 233812 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 953 /min Obciążenie: 24.7 % Prędkość: 19.0 km/h Temperatura: 81.0*C Temperatura: 22.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 14.097 V
jacek70 Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Prawdopodobnie pada grzałka w sondzie . Sonda do wymiany .
fishu Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 Która to będzie sonda? Ta co ją widać jakby na wierzchu za turbina? Jaką sondę kupić?
daglas Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Druga sonda. Za katem zaraz Jak cos mam taka uzywana
KubiaK Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 druga sonde to wyjeb i wyprogramuj -szkoda czasu i hajsu na wymiany tego : >
fishu Opublikowano 10 Września 2018 Autor Opublikowano 10 Września 2018 Co masz na myśli, to nie jest potrzebna? Vcds coś zdziala czy trzeba lepszy sprzęt żeby ją wyrzucić?
KubiaK Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 druga sonda jest tylko diagnostyczna , sam jej nie wyprogramujesz bo trzeba grzebac w ecu - jakis tuner Ci to ogarnie. oczywiscie, mozesz tez wstawic uzywke i zastanawiac sie ile Ci pochodzi. 1 rozwiazanie jest drozsze ale masz spokoj na amen. 2 jest tansze ale nie wiadomo na ile wystarczy :) jest jeszcze 3 opcja na Janusza - emulatory z alledrogo za pare zl = nie probowalem , opinie sa raczej kiepskie - jednym slowem nie warto chyba, ze masz w sobie zylke Mirasa handlarza to polecam ?
fishu Opublikowano 14 Września 2018 Autor Opublikowano 14 Września 2018 dziś zrobiłem małą próbę wymiany i tam jest strasznie ciasno, jeszcze ta sonda jest na takim kolanku, tak powinno być?
Mano4 Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 Powinna być bezpośrednio wkręcona. Ktoś już tam był i wkręcił emulator
fishu Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 Wykrecilem i była oryginalna sonda audi Bosch. Założyłem druga identyczna tylko zastanawia mnie to czy powinna być na takim kolanku. Pierwsza jest bezpośrednio w katalizatorze a ta druga w takim kolanku 90°
Mano4 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 Napisałem ci już że tak wygląda emulator. A jak wywala bład grzałki to sonda do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się