Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 2.8 quattro ori wersja USA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam??                                                            A4 B5 2.8 quattro ori wersja USA która jeździła wcześniej w Californii manual ori kupiona przeze mnie w 2015r a wiec tak pierwsze mody to doprowadzenie mechanicznie do perfekcji była troche zaniedbana wcześniej jeździła nia osoba która powiedzmy nie przekraczała ograniczen prędkości ogarnięcie mechaniki i podzespołów zajęło duzo czasu i pieniędzy ale było warto potem zalozozylem LPG (wiem gaz do kuchenek) potem zająłem się wyglądem pierwsze co na zmianę poszły lampy przód były polifty ale w bardzo złym stanie prawdopodobnie przed sprzedażą ktoś założył takie bo może dowiedział się ile kosztuje xenon do B5 w wersji USA ( niepotwierdzone info ale coś takiego słyszałem z pewnego źródła) Wiec założyłem ori Xenon D2S różnica ogromna. Następnie zająłem się fotelami były już w skórze i full elektryce ale postanowiłem wrzucic Recaro później przyszedł czas na koło zakupione 18 9j ET 52 nazwa Alu to Turbine z Audi TT dystanse przód 18 mm tył 20 plus nowe opony Dębica PRESTO UHP2 była troszke koza moim zdaniem wiec zaczęły się poszukiwania gwintu do quattro między czasie zmieniłem licznik który był w milach na full fis z S4 przedlift po kilku miesiach znalazłem gwint Firmy Vogland z przebiegiem 4 tys km.                                                                  W przyszłości chciałbym ogarnac podsufitke na czarno wyczyścić całe wnetrze oczywiście w konkretnej firmie a jeśli chodzi zewnątrz to progi S4 dokladka zderzaka tył PDC z czujnikami w kolor przód dokladka cupra listwy na drzwiach w kolor lub ich usunięcie ceramika i pewnie duzo rzeczy jeszcze się wymysli lub znajdzie po drodze i pewnie tez kilka jeszcze zapomniałem ?

IMG_5366.JPG

IMG_4653.JPG

Edytowane przez B5USA
Brak dokładnego opisu
Opublikowano

Przydał by sie opis

Opublikowano (edytowane)

Kowi87 powiedz o jaki chodzi Ci opis bo jestem tutaj nowy i nie czaje?

Edytowane przez B5USA
Opublikowano

No proste - napisz coś o samochodzie  

Co ma w wyposażeniu , co zmieniłeś ,co masz w planach itd.?

Opublikowano

Sedan, quattro, manual, silnik, zacne stołki i ciekawe kółko - fajna b5 :hi:

Tak jak koledzy wyżej sugerują, poczytaj intro kilku innych tematów dla porównania i opisz ją porządnie ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzieki ? Opisze napewno? Pozdro 

Opublikowano

Po co przegladać inne tematy, zobaczyć jak forum funkcjonuje... najlepiej zdjecie i podziwiajcie jak na fejsbuku. 

Opublikowano

Z profilu B5 wygląda bardzo ładnie, skóra na fotelach jeszcze matowa nie wyślizgana, takie ładne fotele już były czy kupiłeś? ? koniecznie więcej fotek ?

Opublikowano
2 godziny temu, B5USA napisał:

Dzieki? Fotele tak jak w opisie jest były zmienione ? 

 

Opublikowano

Niemam aktualnie przy sobie żadnych fotek foteli i na chwile obecna niedam rady zrobic?

Opublikowano

Już wiem o kogo z fejsa chodzi - jeśli dobrze kojarzę osobę chyba felgi od Grzecha? ;)

Kapke niżej i będzie bardzo spoko ;)

Opublikowano

Tak Alu od Grzegorza kupiłem ? Było nizej ale obcieralo o nadkole i podniosłem bo nie dało się się jeździć ? 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, B5USA napisał:

Tak Alu od Grzegorza kupiłem ? Było nizej ale obcieralo o nadkole i podniosłem bo nie dało się się jeździć ? 

Wszystko sie da ? Pytanie o które nadkole?

Edytowane przez enczu
Opublikowano

Wiem ze się da?trzeba by było nadkola rokować ?

Opublikowano
11 godzin temu, B5USA napisał:

Wiem ze się da?trzeba by było nadkola rokować ?

W czym problem? To 2-3h roboty max jeśli chodzi o przód :) Samo nadkole jest tak elastyczne, że przeciągniesz dobrym nożem tapicerskim i leci ;) Sam błotnik to najważniejsze zaczać od początku i wszystko. Masz ten plus, bo posiadasz quattro i z tyłem nie masz takiej ciężkiej walki i fajniej to pracuje niż na belce

Opublikowano

Tylko tak weź znajdź kogos kto to ogarnia naprawdę dobrze a wogole to słyszałem ze po takim zabiegu rdzewieją nadkola i trzeba malowac?

Opublikowano
W dniu 13.09.2018 o 22:30, B5USA napisał:

Tylko tak weź znajdź kogos kto to ogarnia naprawdę dobrze a wogole to słyszałem ze po takim zabiegu rdzewieją nadkola i trzeba malowac?

Ale co ogarnia dobrze? Ja sam rolowałem nadkola. Gdybym użył opalarki i nie robił tego na hop siup lakieru by nic nie odprysnęło. Nie wiem skąd słyszałeś, ze błotniki rdzewieją. Owszem rdzewieją ale głównie od gąbek, które są między błotnikiem a nadkolem i przy okazji rolowania najlepiej je od razu wywalić. Jak nagrzejesz opalarką dobrze lakier przed rolowaniem i zaczniesz od przodu nic się nie stanie. Mi lakier nie pękł ale i tak go zdarłem i skutki? Żadne. Rolke wypożycza booster90, brałem od niego i na spokojnie się dogadasz.

Opublikowano

Dzieki za info pomyśle nad tym??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...