szachal Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Zamierzam zabrac sie za wymiane filtra paliwa i czytalem rozne opisy na ten temat, niestety zaden z nich nie dotyczyl modelu AVB. Jest tam filtr http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/PA/2001/226/49/2838248/ (podlaczony do ukladu chlodzenia) i zastanawiam sie jak to dranstwo odpowietrzyc . Dodam ze jeszcze nie rozebralem tego poniewaz czesci bede mial dopiero we wtorek, a nie chcialbym narobic bigosu kiedy sie do tego zabiore. Moze ktos z was ma jakies doswiadczenia w tym temacie.
Musashi Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 układów paliwowych silników z pompowtryskiwaczami się nie odpowietrza. wystarczy wypełnić filtr paliwa olejem napędowym. układ sam się odpowietrza w trakcie rozruchu.
szachal Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Opublikowano 21 Lutego 2009 No to wszystko jasne Dzieki serdeczne
rav Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Witam Może się przyda :> >> poluzuj stary filtr >> zalej nowo zakupiony filtr ON po brzegi. >> zaciśnij grube wężyki (jakimś ściskiem, ja stosowałem takie małe ściski stolarskie kupione w supermarketu za kilka złoty ). tak aby do nich nie dostało się powietrze, a potem je ściągasz. >> wyjmujesz zawleczkę i zaworek z filtra. >> Wkładasz nowy filtr, zakladasz zaworek (nie zapomnij o oringu uszczelniającym ), zawleczkę, podpinasz wężyki, sprawdzasz czy wszystkie wcześniej poluzowane śrubki są prawidłowo dokręcone . >> wrto się upewnić czy śruba w otworze usuwania wody w filtrze jest dokręcona. Po całej operacji auto powinno odpalić bez problemu, jeśli oczywiście nie nawpuszczałeś zbyt wiele powietrza do układu paliwowego. :> Z niewielką ilością powietrza układ paliwowy powienien sobie sam poradzić . Miłej pracy ________________ Pozdrawiam Rafał
Musashi Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 jezeli pompa podwojna jest sprawna - brak problemow z porannym uruchomieniem silnika - nie trzeba kombinowac
szachal Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Opublikowano 21 Lutego 2009 Rav dzieki ale twoj opis pasuje do drugiego rodzaju filtra, a ten ma podgrzewane paliwo od ukladu chlodzenia. Rzuc okiem na ETKE zobaczysz w czym rzecz, od gory na filtrze jest jakby radiator i kupa roznych wezykow .[br]Dopisany: 21 Luty 2009, 19:13_________________________________________________A autko pali jak zloto nigdy zadnych problemow z nim nie bylo.
rav Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Witam Rav dzieki ale twoj opis pasuje do drugiego rodzaju filtra, ... Nie mam zbyt dużego doświadzczenia w mechanice auta, dlatego opisałem jak ja to robiłem, w przypadku wymiany filtru paliwa w moim aucie. Lecz skoro Ci się to nie przydało... trudno, może skorzysta z tego ktoś, kto ma podobny układ przy filtrze paliwowym. :> _______________ Pozdrawiam Rafał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się