vtek 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Koledzy mam zrobiony już sofcik na 174km i 376Nm więcej modów nie planowałem aż turbo mi nie padło, zostało założone turbo takie jak miałem czyli od awx ale z wirnikami od arl, bez zmian softu było odczuwalne zwiększenie mocy auta ale na tym sie nie skończyło, chciałem zmienic pompki ale sie okazało ze mam z końcówką al (ponoć na początku produkcji awx wsadzali z końcówkami al), i jeszcze czekam na fmic od kolegi z forum boostera we wtorek bedzie montowane i pozostaje jeszce to wystroić i to moje pytanie ile moge sie spodziewać na tych gratach, czy pęknie 2xx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Jeśli obudowy AWX, a tylko wirniki ARL to jak pęknie 190 KM to już będzie dobrze. Kto ma stroić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtek 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 jeszce sie nei zdecydowałem pomysle jak juz wszytko bedzie założóne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Oryginalne, nowe turbo ARL bezpiecznie pompuje 1,6 bara. Hybryda diabli wiedzą ile wytrzyma... Hybryda z flakami GT20 od Rob555 (ARL to GT17 więc mniejsza) starcza do ok. 190 KM. AWX z pompkami AL, dorobiony FMIC, zoptymalizowany układ dolotowy, wywalony kat, wywalony EGR, turbina BRD (wydajność porównywalna lub wieksza jak GT20) - wynik 200 KM 412 Nm. Więc ile pęknie u Ciebie to nie wiem... [/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtek 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 dodam jeszcze ze mam zrobiony wydech na 2,5 bez kata cala i zaślepiony egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 To na pewno pomoże, ale co wóżyć z fusów. Pojedziesz na rolki i będzie wiadome co wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 pompki od arl ,fmic arl ,i turbo brd i masz bite 200 ps ale licz sie z tym ze bedzie troche kopcil ale pytanie czy ma to sens jezeli masz tylko naped na 1 oś pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Oczywiście ze ma sens, nie wiem w czym tu jedna oś przeszkadza?? Auto czy jest tylko po chipie i ma 160km i 360Nm czy po wiekszych modach na 200km i 360Nm bedzie miało taką samą trakcje a dużo lepiej bedzie przyspieszać w górnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolunio 1 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 witam czy wiecie czy z 3L benzyniaka można wycisnąć więcej mocy bo jeszcze trochę by się przydało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 witam czy wiecie czy z 3L benzyniaka można wycisnąć więcej mocy bo jeszcze trochę by się przydało wolnossak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 fmic arl Montowałeś coś takiego w Audi A4 B6? Jeśli tak, to proszę podziel się uwagami i fotkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 ja akurat nie a widziesz jakis problem zeby taki zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Jest taka zasada, ze niesprawdzonych rozwiazan sie nie poleca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 no ok ale czy ja powiedziałem ze to nie jest sprawdzone kolega ma cos takiego w Passacie tylko ze silnik AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 IC z ARL za cholerę nie włożysz do A4 czy passata no chyba że przerobisz w nim boki i upchasz go miedzy chłodnicą klimy i wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin a4 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 no i tak wlasnie zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 no i tak wlasnie zrobil A mój kolega ma kaczkę na złotym łańcuchu. Podaj konkrety, zdjęcia, a wówczas omówimy rozwiązanie. Jak przespawał boki to już nie jest "FMIC ARL" tylko "FMIC custom" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 chciałem zmienic pompki ale sie okazało ze mam z końcówką al (ponoć na początku produkcji awx wsadzali z końcówkami al) mozesz to rozwinac - poczatek produkcji czyli?? Ktos moze potwierdzic bo juz drugi raz czytam o tym ze AWX z poczatku produkcji mialy cos "w prezencie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Ktos moze potwierdzic bo juz drugi raz czytam o tym ze AWX z poczatku produkcji mialy cos "w prezencie" Miały pompki AL i pewne rozwiązanie mechaniczne powodujące większą podatność na duże moce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 jaro4444 a to pewne rozwiązanie o którym już kiedyś rozmawialiśmy ile może więcej dać KM??? Czy warto to robić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się