Szozda Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Czy mogę prosić o sprawdzenia logów? Obawiam się że rozrząd jest źle ustawiony. grupa 90 i 93 wywala błędy obu czujników wałków rozrządu i engine speed Log dynamiczny https://log.malonetuning.com/chart/238605#H8KLCABIw5PCn1sCA1XCjsOBDsOCIBBEw79lw4%2FCu8KJw5XDujXChAPDisKGwpLCtMOQLMObwqbDusO1QknCjF7Dp8K9wpnCjDEgwrzDpMKdw4k7dcKFFcOwwoLCg0UDw4%2FCvDxiYgrCksK3wrXDlMK4wodzwpbDuMOmZkHDoMOEw6LClMKhwpPCtMKzKGnCpsKDw5wRW8Kjd8Kmw6jDv8OWwq%2FCqMKycSPDjnt6fWXCkBgmPcOHwqrDuQNMfcKEI8Oew7FmEcKGU3DCm8OmwrLDjsKxw58dwq3DvQDDqMOLb2vDiAAAAA%3D%3D statyczny https://log.malonetuning.com/chart/238606#H8KLCABxw5PCn1sCA1XCjsOBDsOCIBBEw79lw4%2FCu8KJw5XDujXChAPDisKGwpLCtMOQLMObwqbDusO1QknCjF7Dp8K9wpnCjDEgwrzDpMKdw4k7dcKFFcOwwoLCg0UDw4%2FCvDxiYgrCksK3wrXDlMK4wodzwpbDuMOmZkHDoMOEw6LClMKhwpPCtMKzKGnCpsKDw5wRW8Kjd8Kmw6jDv8OWwq%2FCqMKycSPDjnt6fWXCkBgmPcOHwqrDuQNMfcKEI8Oew7FmEcKGU3DCm8OmwrLDjsKxw58dwq3DvQDDqMOLb2vDiAAAAA%3D%3D Edytowane 17 Września 2018 przez Szozda
przem8 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 Przestawiony o ząbek. Wartość idle stabilization w gr.93 powinna być jak najbliżej zera.
Szozda Opublikowano 17 Września 2018 Autor Opublikowano 17 Września 2018 Jeździłem z podpiętym vagiem jadąc kasuje błedy które to wywala od tych 3 czujników, wchodzę w 93 i na żywo widze ze wartosci się zmieniają ze 2 razy było tam 0/0 innym razem 8/8 czy 14/14 ale tak czy siak wszystko się sprowadza do 16/16, 15/16 czy to normalne? niedługo odstawiam auto do człowieka który to składał on twierdzi że to nie rozrząd .. czy moge z tym póki co jeżdzić czy lepiej poczekac?
przem8 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) W gr.93, dla prawidłowo ustawionego rozrządu, powinno pokazywać wartość jak najbliższą zeru tak, jak wspominałem wcześniej. Norma dla v'ki jest bodajże -6 do +6. Z tego co kojarzę to mało jest mechaników, którzy potrafią idealnie złożyć rozrząd w v6 audi. Przy wartościach 15 w górę wywala błąd o braku synchronizacji itp. Wartości będą się zmieniać w gr.90 podczas pracy nastawników łańcuchów rozrządu, bo rozrząd prócz paska ma dwa napinacze i łańcuchy jakbyś nie wiedział Edytowane 17 Września 2018 przez przem8
Szozda Opublikowano 17 Września 2018 Autor Opublikowano 17 Września 2018 w tym rzecz że widziałem zmiany w grupie 93 i jeszcze jedną rzecz sprawdzałem na zgaszonym silniku po odłączeniu którego kolwiek czujnika położenia wałka następnie odpaleniu auta nic się nie zmienia silnik pracuje bez zmian i vag te same cyferki tak ma być?
przem8 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 Tego nie wiem ale czy przed wymianą rozrządu miałeś błędy? Możesz wrzucić jeszcze dokładne kody błędów z opisem z vaga?
Szozda Opublikowano 17 Września 2018 Autor Opublikowano 17 Września 2018 VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 3B0 907 552 J Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0001 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 06325 2 Faults Found: 17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl. P1347 - 35-00 - - 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - - Samochód kupiłem w de przyjechałem do kraju i pierwsze co zrobiłem to rozrząd. kontrolka chcek nigdy nie swieciła wiec nie wiem co było wczesniej. w sobote był pierwszy raz pod kompem takim prof a teraz ja z kabellka go sprawdzam
przem8 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 Ustawienie rozrządu albo czujniki ale obstawiałbym to pierwsze. Tu masz coś o tym http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17755/P1347/004935
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się