Tamek141 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 Witam, od pewnego czasu wywala mi błędy 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High 6684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low auto po nocy ciężko odpala, przy przyśpieszaniu brakuje mocy (avj 240ps q), przerywa kata nie mam, zakręciłem lpg i zobaczymy jak rano odpali, świece nowe
przem8 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Podmień cewkę na pierwszym cylindrze i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką. Możliwe, że sonda się kończy. Pasuje zrobić też logi dynamiczne. Edytowane 17 Września 2018 przez przem8
Tamek141 Opublikowano 17 Września 2018 Autor Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Taki mam zamiar ale to już jutro. Jak sprawdzić stan 1 sondy? Robiłem dziś 115+118, https://log.malonetuning.com/chart/238600#H8KLCADChAbCoFsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D Edytowane 17 Września 2018 przez Tamek141
Tamek141 Opublikowano 18 Września 2018 Autor Opublikowano 18 Września 2018 Powstał z zakręconym lpg noc i wraz nie odpalił czyli ułatwianie się lpg odpada. przełoże cewke
Tamek141 Opublikowano 18 Września 2018 Autor Opublikowano 18 Września 2018 18 godzin temu, przem8 napisał: Podmień cewkę na pierwszym cylindrze i sprawdź czy błąd pójdzie za cewką. Możliwe, że sonda się kończy. Pasuje zrobić też logi dynamiczne. Zmieniłem cewke i błędu na razie nie pokazuje na żadnym, oczywiście jak wywaliło mi wcześniej na 1 cylindze to usunąłem błędy, myśle że kwestia czasu i pokaże znowu. za to znowu wywala checka z przeładowywaniem turbo, coś można wywnioskować z logów ? zrobić inne ?
przem8 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 Zrób kontrolnie pozostałe czyli 2+33 i 3+20 na benzynie. Sprawdź n75 i przewody od niego. 1
Tamek141 Opublikowano 18 Września 2018 Autor Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) 41 minut temu, przem8 napisał: Zrób kontrolnie pozostałe czyli 2+33 i 3+20 na benzynie. Sprawdź n75 i przewody od niego. Właśnie to zrobiłem i mam prZed sobą n75 Ale nie wiem co z nim robić, czy rozbierać i czyścić tylko czy go póŹniej złożę? Jak dmucham w dwa krótkie wyjścia jest swobodny przepływ, dwa są drożne Edytowane 18 Września 2018 przez Tamek141
przem8 Opublikowano 18 Września 2018 Opublikowano 18 Września 2018 (edytowane) Dwa króćce mają być drożne w stanie spoczynku, jak zawór dostanie napięcie to przepływ jest przez wszystkie. Zawór teoretycznie jest nierozbieralny, a po powtórnym złożeniu może coś pójść nie tak. Krąży gdzieś w sieci instrukcji jego czyszczenia ale osobiście bym się tego nie podejmował. Spróbuj może podmienić od kogoś na próbę, może na zlocie w Lbn znajdziesz dobrą duszę jak nie masz znajomego z 1.8t Edytowane 18 Września 2018 przez przem8
Tamek141 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 Cześć ponownie, dalszy ciąg problemów, mianowicie, auto zaczęło przy mocniejszym dodawaniu gazu przerywać i dusić się, zarówno lpg i pb98 a na luzie obroty falowały 1000-1200rpm, przeczyściłem odme i zaworek zwrotny odmy, pomogło że na pb już nie przerywa przy butowaniu ale na lpg jest masakra, dusi się od razu. Na luzie oborty pb stoją mniej wiecej 1000rpm a na lpg potrafią rosnąć do 2000rpm. wrzucam błedy i logi. 3 Znalezione: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-10 - - - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent https://log.malonetuning.com/chart/250155#H8KLCADDmGHCjlwCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/250156#H8KLCADChGLCjlwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/250157#H8KLCADDnmLCjlwCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA
przem8 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Na benzynie te logi? Robione da 2-gim biegu? Turbo przeładowuje
Tamek141 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) Przeładowuje i często wywala błąd, na pb98 na 3 biegu. Znalazłem dziure na palec w tym trójniku w który wchodzi zaworek zwrotny odmy. Edytowane 17 Marca 2019 przez Tamek141
Kejsi Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Nieszczelność podcisnienia obejrzyj dokładnie pozostałe wężyki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się