Bittern 0 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Tak mi coś lekko wibruje auto między 1500 a 2000 obr. Więc pomyślałem że może to nierówna praca pompowtryskiwaczy i zrobiłem test a tam mi wychodzą takie dziwne wartości : w grupie 13 dawki paliwa mają około -0.45 więc akurat są w normie. Ale już w grupie 23 BIPy mają wartości 43.0 na wolnych obrotach a przy max.mom. Skaczą do 75.0 ! grupa 18 wykazuje stale same zera ale po wrzuceniu luzu podczas jazdy zamiast 4 wyskakuje mi wartość 128! zastanawiam się czy to może za niskie ciśnienie z pompy tandemowej czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Jakby tandem padał to bip-y powinny być na minusie. Zrób logi statyczne grup 04, 013, 018 i 023 to może zobaczy się coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bittern 0 Opublikowano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 A, sorki , zapomniałem wstawić minusy, Bipy są na minusie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Jaki masz silnik, bo 1.9 TDI w B7 mają większą granicę niż AVF/AWX/AVB... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano8522 0 Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Może kolega ma tak jak ja..inne pompki wsadzone..trzeba sprawdzić soft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się