Bittern Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 Przed chwilą cofałem na parkingu i jak już się miałem zatrzymać i wcisnołem sprzęgło to ono tak zostało. Skrzynia jest na luzie, biegu nie można wbić. Od czego zacząć?
JAREK_CCWA Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 Prawdopodobnie wysprzęglik poszedł w zaświaty
Mordeliuss Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 Zobacz czy dassz rade podnieść ręcznie pedal, ja raz miałem sytuacje, że sprzęgło wpadło ale można było je podnieść. Jak nic to nie da to zapewne tak jak pisze kolega wyprzęglik.
Bittern Opublikowano 20 Września 2018 Autor Opublikowano 20 Września 2018 Nie wiem jakim cudem nie zauważyłem wycieku pod autem, ale jak podniosłem go na podnośniki to widać że rzyga hydrolem w miejcu łaczenia przewodu z wyspszeglikiem. Ta plastikowa złączka. Jak rozpiołem klamrę i zatkałem przewód to nic nie cieknie z tej części, ale cieknie jak się go umiesci spowrotem w wyspszegliku. Czy tam powinien być jakiś oring pomiędzy? Czy co? Bo uszkodzeń nie widać żadnych
frezergt Opublikowano 20 Września 2018 Opublikowano 20 Września 2018 na końcu rurki musi być taki uszczelniacz
Bittern Opublikowano 20 Września 2018 Autor Opublikowano 20 Września 2018 (edytowane) No dzięki Ci bardzo za info. Tak też myślałem że coś tam musi być, tylko teraz pytanie, gdzie do cholery jest ta stara gumka? Zdezintegrowała się? ? co to z biodegradacyjnego materiału wykonane jest? Edytowane 20 Września 2018 przez Bittern
Bittern Opublikowano 21 Września 2018 Autor Opublikowano 21 Września 2018 Kupiłem dzisiaj te "kapturki" są razem z oringami i teraz tylko nie wiem czy oring idzie najpierw, na tą bruzdę w plastiku czy na koniec? Ktoś coś wie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się