ratowni17 1 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Witam, Po wymianie rozrządu i oleju zapaliła się od razu po przekręceniu zapłonu zapaliła się czerwona sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju. Ciśnienie sprawdzane - jest ok. Wszystko wygląda na sprawne. Akumulator odłączany, czujniki wymienione już dwa i nadal to samo. Ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinoa4b5 2 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 może licznik świruje skoro ćiśnienie sprawdzane l czujnik też ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratowni17 1 Opublikowano 24 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 2 minuty temu, marcinoa4b5 napisał: może licznik świruje skoro ćiśnienie sprawdzane l czujnik też ok A jak sprawdzić czy coś nie tak z licznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 A czujnik nowy zamieniałeś czy inny używkę z innego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratowni17 1 Opublikowano 24 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 1 minutę temu, pieciajek napisał: A czujnik nowy zamieniałeś czy inny używkę z innego silnika? Nówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 bo one działaja odwrotnie jak w starych silnikach tj. ciśnienie zamyka obwód. Proponuję odpiąc fizycznie kostkę od czujnika i zobaczyć czy siepali konewka. A tak apropos, co się swieci na liczniku, lampka braku ciśnienia oleju "konewka na czerwono" i na fisie to samo czy konewka tylko na fisie i napis sensor coś tam coś tam?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratowni17 1 Opublikowano 24 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Teraz, pieciajek napisał: bo one działaja odwrotnie jak w starych silnikach tj. ciśnienie zamyka obwód. Proponuję odpiąc fizycznie kostkę od czujnika i zobaczyć czy siepali konewka. A tak apropos, co się swieci na liczniku, lampka braku ciśnienia oleju "konewka na czerwono" i na fisie to samo czy konewka tylko na fisie i napis sensor coś tam coś tam?? No właśnie, jak się odpina kostke to problem znika. Na ten moment nie mogę zobaczyć, ale na fisie wyskakuje czerwona konewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Załatw sobie od kogoś z silnika z pompowtrysku i zakręć na testa i jak zgaśnie i bedzie okej tzn. że czujnik kupiłes ale do 110koni a on działa że obwód rozwiera jak się pojawia ciśnienie. Za daleko mam do Ciebie bo bym Ci podesłał taki czujnik, zadkosc ale czasami padają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Sprawdź też ciągłość przewodu idącego z czujnika do ECU, może podczas roboty ktoś za niego szarpnął lub coś na niego upuścił i problem gotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się