Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z alarmem - nie ori


infernox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dziejszego poranka zaskoczyła mnie temperatura, - 20 C. Tak niska po raz pierwszy od kiedy posiadam moje A4

i niestety okazało się iż próba otwarcia samochodu z pilota nie fabrycznego alarmu zakończyła się niepowodzeniem, pompka od centralnego pracowała ale nie otwierała zamków. Udało się otworzyć z kluczykiem, alarm się rozbroił zapliłem i pojechałem. Ponownie zamknąłem samochód już z pilota i otwarłem bez problemu ale, niestety przy próbie odpalenia silnika załączyła się syrena i alarm odciął zapłon. ku mojemu zdziwieniu dioda od alarmu miga a alarm przestał reagować na pilota, drzwi z pilota tez nie otworze.

Czy ktoś ma pojęcie co może być przyczyną.

Alarm to najprawdopodobniej Exus V10 (wniosek po oględzinach centralki).

po podpięciu najszerszej kostki od centralki alarmu alarm sie wyłacza i moge odpalić silnik, zapewne dlatego ze odpinam zasilanie,

Jesli ktoś może pomóc to będę wdzięczny, napiszcie ewentualnie do jakiego serwisu w Krakowie podjechać w celu naprawy lub ewentualnej wymiany na inny alarm.

Dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przy tak niskich temperaturach następują bardzo duże spadki napięcia. Jeżeli masz garaż ogrzej auto i zobacz czy przejdzie.

Najprawdopodobniej alarm sygnalizuje wyczerpany akumulator.

W alarmie włącz funkcję Awaryjne rozbrajanie systemu lub spróbuj go przerzucić w stan serwisowy.

Po takej czynności włącz go w tryb normalnej pracy i zobacz czy mu przejdzie.

Dobrze by było go zresetować, bo może gdzieś mu jakiś sygnał zostaje i głupieje, albo jakiegoś niedostaje. Ciężko stwierdzić nie będąc przy aucie i nie bawiąc się nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi

Jeśli chodzi o 2 pilota to go mam ale na niego tez nie reaguje,

garażu nie mam samochód stoi pod chmurką, akumulator doładowałem i to nie pomogło,

obawiam się że mogłem zrobić krzywdę jakimś czujnikom wczorajszym myciem samochodu (gdybym wiedział ze będzie tak zimno pewnie bym tego nie zrobił).

Niestety poprzedni właściciel samochodu niestety nie przekazał mi żadnych papierów od alarmu, nawet modelu nie znałem dopóki nie znalazłem centralki, próbowałem go awaryjnie rozbroić ale standardowa sekwencja wciśnięć nie pomogła.

Na chwile obecną odpiąłem od centralki najszerszą kostkę i mogę przynajmniej jeździć, wnerwiające jest to że muszę otwierać i zamykać samochód od strony pasażera bo zamek od kierowcy nie załącza pompki centralnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAA to może któraś krańcówka przymarzła, skoro on się włącza cały czas to znaczy że może widzieć cały czas otwarte drzwi, lub zamknięte.

Jeżeli widzi otwarte to nie będzie chciał się zazbroić i da kilka dźwięków ostrzegawczych, poczeka chwilkę i zacznie wyć

Jeżeli widzi zamknięte, to po rozbrojeniu sam uzbroi sie automatyczniepo 60 sekundach (najczęściej) lub może (ale nie musi) po przekręceniu stacyjki.

Masz, np dodatkowe krańcówki pod maską, sprawdź je czy chodzą płynnie, takie przyciski to są jak w polonezach przy drzwiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...