Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z wyborem silnika - AWX czy może hybryda ?


seba1-2

brać cały silnik od awx czy złozyś silnik z dołem do awx i góra na pompie wtryskowej  

  1. 1. brać cały silnik od awx czy złozyś silnik z dołem do awx i góra na pompie wtryskowej



Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem mianowicie chce, albo zmienić kompletny silnik na taki od awx, albo po namowie z jaro4444 jestem skłonny podjąć się złożenia silnika z dołem od awx a górą na normalnej pompie wtryskowej tylko teraz dylemat, kompletny silnik od awx z realnym przebiegiem znalazłem za 3000zł

silnik hybryda to koszt: - dól silnika awx komplet 1000zł

- głowica od golfa IV komplet 650zł

- pompa vacum 150zł

- łapy silnika 150zł

- no i reszta to co się nada z mojego ahu

Oraz nie wiem jak z łapami osprzętowymi czy będą pasowały z mojego ahu(pompa wtryskowa, alternator, pompa wspomagania)

Czyli koszt przybliżonej hybrydy to około 2000zł o ile z mojego silnika podejdą łapy osprzętowe do bloku od awx

Jeśli ktoś ma pytanie dlaczego chce zmieniać silnik to powiem tak że mój nadaję się do kompletnego remontu i raczej wolał bym go już zmienić, bo podzespoły ahu są dosyć słabe a ja chcę więcej mocy i bezawaryjny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słupek to mało by uzyskać moc. Musisz doliczyć jeszcze wtryski, turbinę, pompę (najlepiej 11) ;)

Ile mocy chcesz uzyskać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co dokładnie dzieje sie z twoim motorem skoro twierdzisz ze nadaje sie do remontu?? robiąc mody na 150km musiałeś wziąć pod uwagę stan techniczny swojego silnika a teraz uważasz ze nadaje się do remontu napisz cos więcej co sie dzieje z motorownią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz AWX'a albo AVF'a - na pewno mozna znalezc za duzo mniej niz 3000PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz AWX'a albo AVF'a - na pewno mozna znalezc za duzo mniej niz 3000PLN.

Kompletnego ze skrzynia i z kompem nie znajdzie taniej niz 3000 :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik był strojony u rogala wiec przed wgraniem softu był sprawdzany, okazało się że wszystko było ok tylko widać było że pompa wtryskowa już była lekko wysłużona........ po sofcie silnik się pięknie sprawował tylko rano trochę ciężej palił, po zmianie pompy na taką o trochę młodszym stażu od asv i jej ustawieniu było wszystko ok, palił od tyka, maszyna mknęła jak szalona.

Około miesiąc temu pojawiły się problemy, silnik zaczoł klekotać, przy przyspieszaniu potrafił zgasnąć i nie chciał odpalać, rozrusznik kręcił bezwładny motorem tak jakby nie było sprężania na tłokach, po paru minutach silnik można odpalić, tak jakby popychacze(lecz to tylko moja teoria)

Potem sprawdziłem kompresie na rozgrzanym motorze po 20 atmosfer, na jednym tłoku czasami zero, prawdopodobnie krzywy zawór.

Także w grę wchodzi zamiana motoru albo złożenie mocniejszego

jak ktoś ma sprawdzone źródła gdzie można dostać KOMPLETNY silnik od awx może być bez skrzyni proszę o kontakt na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około miesiąc temu pojawiły się problemy, silnik zaczoł klekotać, przy przyspieszaniu potrafił zgasnąć i nie chciał odpalać, rozrusznik kręcił bezwładny motorem tak jakby nie było sprężania na tłokach, po paru minutach silnik można odpalić, tak jakby popychacze(lecz to tylko moja teoria)

Potem sprawdziłem kompresie na rozgrzanym motorze po 20 atmosfer, na jednym tłoku czasami zero, prawdopodobnie krzywy zawór.

Także w grę wchodzi zamiana motoru albo złożenie mocniejszego

Skoro masz tylko taki problem to nie problem. Podczas dużych mrozów olej był bardzo gęsty. Zawór zwrotny w AFN bywa zawodny. Wytworzyło się nadmierne ciśnienie oleju i wypchneło nadmiernie popychacze. Mogło dojść do skrzywienia zaworu. Prosta recepta - głowa motoru OUT, wymiana zaworów, prowadnic i uszczelnień i popychaczy. Głowa z powrotem na wóz. Wymienić zawór ciśnienia oleju przy pompie albo założyć nową pompę oleju. Przy okazji można ładnie obrobić głowicę (porting i takie tam :gwizdanie:).

Nie pachaj się w koszta jak sam tego nie ogarniesz.

Koszty takiej roboty nie są duże, a jesli gładzie cylindrowe są zdrowe to na 99% motor bedzie śmigał jak nówka.

Hybryda jest dobra jak idziesz w 180 i wiecej KM. Jak masz odzyskać tylko sprawność motoru nie nie baw się w rzeźby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około miesiąc temu pojawiły się problemy, silnik zaczoł klekotać, przy przyspieszaniu potrafił zgasnąć i nie chciał odpalać, rozrusznik kręcił bezwładny motorem tak jakby nie było sprężania na tłokach, po paru minutach silnik można odpalić, tak jakby popychacze(lecz to tylko moja teoria)

Potem sprawdziłem kompresie na rozgrzanym motorze po 20 atmosfer, na jednym tłoku czasami zero, prawdopodobnie krzywy zawór.

Także w grę wchodzi zamiana motoru albo złożenie mocniejszego

Skoro masz tylko taki problem to nie problem. Podczas dużych mrozów olej był bardzo gęsty. Zawór zwrotny w AFN bywa zawodny. Wytworzyło się nadmierne ciśnienie oleju i wypchneło nadmiernie popychacze. Mogło dojść do skrzywienia zaworu. Prosta recepta - głowa motoru OUT, wymiana zaworów, prowadnic i uszczelnień i popychaczy. Głowa z powrotem na wóz. Wymienić zawór ciśnienia oleju przy pompie albo założyć nową pompę oleju. Przy okazji można ładnie obrobić głowicę (porting i takie tam :gwizdanie:).

Nie pachaj się w koszta jak sam tego nie ogarniesz.

Koszty takiej roboty nie są duże, a jesli gładzie cylindrowe są zdrowe to na 99% motor bedzie śmigał jak nówka.

Jesli jaro dobrze mowi :mysli: to dobrze mowi :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmiem głowice to będę wiedział na czym stoję, nie powiem że nie chce więcej koni bo bym skłamał, z resztą sami wiecie apetyt rośnie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmiem głowice to będę wiedział na czym stoję, nie powiem że nie chce więcej koni bo bym skłamał, z resztą sami wiecie apetyt rośnie :naughty:

Dokładnie tak powinieneś zrobić - najpierw gówa out i do weryfikacji w dobrym warsztacie głowicowym. W tym czasie dokładny pomiar tulei. Dopiero po tym dalsze decyzje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...