Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klasyczny stage 2 1.8t jakie koszta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuję stage 2 w swoim 1.8t i chciałbym znać mniej więcej jakich kosztów się spodziewać, turbo oczywiście hybryda

Opublikowano

Hybryda 1,5k

Fmic do 1,5k ze wszystkim

Tip 500

Dp 400

Wtryski 380cc/440cc 400-500

Program zależy gdzie - od 500 do 1500

Raczej poleci też sprzęgło więc awx z dwumasem 1,5k

Do tego mogą dojść pierdoły jak świece, przepływka, n75, dv

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, bartez90 napisał:

Hybryda 1,5k

Fmic do 1,5k ze wszystkim 

Tip 500

Dp 400

Wtryski 380cc/440cc 400-500

Program zależy gdzie - od 500 do 1500

Raczej poleci też sprzęgło więc awx z dwumasem 1,5k

Do tego mogą dojść pierdoły jak świece, przepływka, n75, dv

Przy okazji i ja podpytam. To prawda, że prawy IC do 250km wystarcza? Przewijała się taka informacja przez forum, a słabo trochę podcinać belkę pod fmica.

A i sprzęgło kupując ori docisk, a tarczę obić kevlarem, to da radę takie coś?

Edytowane przez MarcinL
Opublikowano (edytowane)

Troche czarno widze prawy ic na 250 km. Tak do 230 km optymalnie maks, a w lecie i tak beda spadki.

Pamietam ze @krzysiekvtec mial 250 km na dsmic. Mozesz go podpytac jak sie to sprawialo.

Mozna tez wyslac ori sprzeglo na obicie, powinno wystarczyc. Mozna tez jednomas skompletowac, sa rozne opinie ale niektorzy jezdza i im nie przeszkadza.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano
W dniu 2.10.2018 o 17:11, MarcinL napisał:

Przy okazji i ja podpytam. To prawda, że prawy IC do 250km wystarcza? Przewijała się taka informacja przez forum, a słabo trochę podcinać belkę pod fmica.

A i sprzęgło kupując ori docisk, a tarczę obić kevlarem, to da radę takie coś?

U mnie prawy IC nie wystarczył do 250 kM.

235 kM i już jest naprawdę gorąco w dolocie. A latem spadek mocy jest znacznie większy.

Też nie chciałem zakładać FMIC, ale będę zmuszony.

Opublikowano
W dniu 2.10.2018 o 21:31, bartez90 napisał:

Troche czarno widze prawy ic na 250 km. Tak do 230 km optymalnie maks, a w lecie i tak beda spadki.

Pamietam ze @krzysiekvtec mial 250 km na dsmic. Mozesz go podpytac jak sie to sprawialo.

Mozna tez wyslac ori sprzeglo na obicie, powinno wystarczyc. Mozna tez jednomas skompletowac, sa rozne opinie ale niektorzy jezdza i im nie przeszkadza.

Jaka byłaby najbardziej odpowiednia wielkość fmic dla 250km i na ile trzeba belkę podciąć?

Opublikowano

Jesli 250 km to 180tka wystarczy. Natomiast jesli w przyszlosci planujesz wiecej to wsadzaj od razu 230.

Na pewno troche podciac trzeba, nawet przy 180, zalezy tez czy zderzak zwykly czy s-line.

Opublikowano

Aktualnie mam prawie 250KM i tez jest tylko DSMIC.... 

Dzisiaj np. na zewnatrz temp +20 a w dolocie po kilku przejazdach pałowania maks miałem 42 stopnie.... przed programem wymyłem w srodku i na zewnatrz, sprawdziłem szczelnosc... i poprawiłem prowadzenie powietrza w zwykłym zderzaku.... 

Niedawno podnosiłem moc.... zaczekam do lata i zobaczymy.... najwyzej odłozy czlowiek przez zime na FMIC

Z tym FMIC tez trzeba go ładnie ustawic, a nie pod belke.... kolega ma 180 ic i przy 260-270KM tez ma ponad 40 stopni w dolocie takze tego... :D 

Opublikowano

Bo fmic 180 ma niewiele wieksza pojemnosc niz dsmic.

Opublikowano

Jakies 0.8litra chyba wiecej niz DSMIC.... tak czy tak przy 20 stopniach nie odczuwam spadku na pb98....  a jak bedzie latem przy 32 na zewnatrz to juz zobaczymy...

Mysle ze do 250KM dsmic starczy dla mniej wymagajacych jak ja :P 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...