opalik Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Witam, ostatnio dwukrotnie miałem problem z odpaleniem samochodu. Rano gdy przekręciłem stacyjkę zapalił, ale od razu zgasł. Następnie dopiero po ok 30 - 40 sek kręcenia rozrusznikiem zaczął jakby łapać paliwo i w końcu zapalił. W ciągu dnia nie było już problemów z zapaleniem. Problem wystąpił też zeszłej zimy ale było to tylko raz. Teraz gdy na zewnątrz zrobiło się nocami chłodniej, problem się powtórzył. Dodam że przez całe lato wszystko było ok. Zrobiłem logi statyczne i nastawy podstawowe. Proszę o ocenę. http://vaglogi.pl/log-001_Mb67H.html http://vaglogi.pl/log-004_c5H6Gl.html http://vaglogi.pl/log-013_lI6172l.html http://vaglogi.pl/log-018_Rw005MF.html http://vaglogi.pl/log-023_j67p9R.html http://vaglogi.pl/log-003_ivO1C.html http://vaglogi.pl/log-011_0rK89.html
opalik Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Od kiedy ja jestem właścicielem auta nic takiego nie było robione...pytanie czy ktoś nie zrobił tego wcześniej.
opalik Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 (edytowane) W dniu dzisiejszym zrobiłem jeszcze logi dynamiczne...dodam jeszcze tylko, że niestety zapomniałem wyłączyć klimatyzacji. Czy ma to wymierny wpływ na jakość pomiarów? Czy trzeba będzie logi powtórzyć? Poniżej logi. Proszę o ocenę:) Dynamiczny: Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_2uc2Q5O.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Ja3G1yC.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_REu3VE.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_3rrMS.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_xcr5C55.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_iMJ7aRU.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_ZrkU75.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_1dRAl.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_lu9j4y4.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_13mLYg1.html Edytowane 4 Października 2018 przez opalik
Tracer39 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Ja bym się przyjrzał klapie gaszącej i egr. Dodatkowo możesz zrobić logi statyczne 013, 018 i 023 zaraz po odpaleniu zimnego auta. Turbo trochę faluje, możliwe że geometria się przycina, reszta wygląda ok.
opalik Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 Ok. Jutro postaram się zrobić logi na zimnym silniku. A co do EGR i klapy gaszącej to co sugerujesz? Co jest nie tak?
opalik Opublikowano 5 Października 2018 Autor Opublikowano 5 Października 2018 Poniżej logi grupy 13, 18, 23 na zimnym silniku. Statyczny: Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_7Qfejx.html
Tracer39 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Uszczelnienia pompowtrysków będą raczej już do wymiany bo na zimnym czwarta pompka nie trzyma. Filtr paliwa i zaworek zwrotny kiedy ostatnio wymieniałeś?
opalik Opublikowano 5 Października 2018 Autor Opublikowano 5 Października 2018 Filtr paliwa wymieniany dwa lata temu. Planowałem wymieniać przy nadchodzącej wymianie oleju. O zaworku zwrotnym nie mam pojęcia kiedy był wymieniany. A co ile powinno się wymieniać zaworek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się