Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF - prośba o ocenę logów - problem z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ostatnio dwukrotnie miałem problem z odpaleniem samochodu. Rano gdy przekręciłem stacyjkę zapalił, ale od razu zgasł. Następnie dopiero po ok 30 - 40 sek kręcenia rozrusznikiem zaczął jakby łapać paliwo i w końcu zapalił. W ciągu dnia nie było już problemów z zapaleniem. Problem wystąpił też zeszłej zimy ale było to tylko raz. Teraz gdy na zewnątrz zrobiło się nocami chłodniej, problem się powtórzył. Dodam że przez całe lato wszystko było ok. Zrobiłem logi statyczne i nastawy podstawowe. Proszę o ocenę.

http://vaglogi.pl/log-001_Mb67H.html

http://vaglogi.pl/log-004_c5H6Gl.html

http://vaglogi.pl/log-013_lI6172l.html

http://vaglogi.pl/log-018_Rw005MF.html

http://vaglogi.pl/log-023_j67p9R.html

 

http://vaglogi.pl/log-003_ivO1C.html

http://vaglogi.pl/log-011_0rK89.html

Opublikowano

Zaślepiałeś egr?

Opublikowano

Od kiedy ja jestem właścicielem auta nic takiego nie było robione...pytanie czy ktoś nie zrobił tego wcześniej. 

Opublikowano (edytowane)

W dniu dzisiejszym zrobiłem jeszcze logi dynamiczne...dodam jeszcze tylko, że niestety zapomniałem wyłączyć klimatyzacji. Czy ma to wymierny wpływ na jakość pomiarów? Czy trzeba będzie logi powtórzyć?

Poniżej logi. Proszę o ocenę:)

Dynamiczny:
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_2uc2Q5O.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Ja3G1yC.html
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_REu3VE.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_3rrMS.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_xcr5C55.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_iMJ7aRU.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_ZrkU75.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_1dRAl.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_lu9j4y4.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_13mLYg1.html

 

 

Edytowane przez opalik
Opublikowano

Ja bym się przyjrzał klapie gaszącej i egr. Dodatkowo możesz zrobić logi statyczne 013, 018 i 023 zaraz po odpaleniu zimnego auta.

Turbo trochę faluje, możliwe że geometria się przycina, reszta wygląda ok.

Opublikowano

Ok. Jutro postaram się zrobić logi na zimnym silniku. 

A co do EGR i klapy gaszącej to co sugerujesz? Co jest nie tak?

Opublikowano

Uszczelnienia pompowtrysków będą raczej już do wymiany bo na zimnym czwarta pompka nie trzyma. Filtr paliwa i zaworek zwrotny kiedy ostatnio wymieniałeś? 

Opublikowano

Filtr paliwa wymieniany dwa lata temu. Planowałem wymieniać przy nadchodzącej wymianie oleju. O zaworku zwrotnym nie mam pojęcia kiedy był wymieniany. A co ile powinno się wymieniać zaworek?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...