QuikSilver Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Cześć urwał mi sie zawór i narobił bałaganu, sklepał świece uszkadzając głowice i tłok, dlatego zostaje mi wymiana całego słupka, ofert jest dużo na allegro, czego warto szukać, plus jest taki że większość silników jest wyciągnięta z anglików które nie widziały LPG, czy wszystkie słupki są identyczne Audi TT A3 itp chodzi o mocowania poszczególnych elementów , różnica jest w SAI-EGR niektóe chyba tego nie miały
Bromchit Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Żeby nie mieć żadnych kombinacji, szukaj tylko z B6 B7, chociaż z passata i A6 też ppdejdzie. Podobno inna jest miska i termostat szczegółów nie znam, ale da się bo ludzie wkładają. Ja sam jestem po przekladce, ale też z B6, Generalnie AVJ, BFB, AMB, BEX, no i pewnie z Exeo, ale kodu teraz nie pamiętam. Z poprzecznymi nie wiem, ale raczej jeszcze trudniej, o ile bloki się nie różnią. Edytowane 5 Października 2018 przez Bromchit
QuikSilver Opublikowano 5 Października 2018 Autor Opublikowano 5 Października 2018 Wiem że tak było by najłatwiej ale jest ciężko z dostępnością u mnie w okolicy jest jeden ADR i drugi bez SAI a stoi też od a3 w dobrej cenie i dają gwarancje, wypada wyciągnąć mój i pojechać z nim dla porównania myślałem żeby tego uniknąć, miska do przełożenia co do termostatu to raczej też chyba że właśnie jest inaczej
Bromchit Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 (edytowane) Akurat SAI jest najmniej istotny, ja u siebie wywalilem wszystko co się dało i zaślepiłem otwór w głowicy. Wiem wywali błąd. Można to wyłączyć u jakiegoś tunera, a ja akurat i tak muszę to ogarnąć, bo dodatkowo nie mam katalizatora, więc ogarnę jednocześnie dwa tematy. ADR z tego co się orientuję ma inne wałki rozrządu, więc nie wiem jakby to latało. Edytowane 6 Października 2018 przez Bromchit
QuikSilver Opublikowano 6 Października 2018 Autor Opublikowano 6 Października 2018 (edytowane) a błąd z sai jest tylko w komputerze czy swieci na zegarach i w zasadzie daje to cos? silnik rozebrany, jest zmasakrowany jeden zawór się urwał i zrobił rewolucje kawałki gniazd zaworowych powpadały do turbiny, z głowicy nic nie idzie zrobić, a blok na tym cylindrze porysowany wiadomo żeby nowy silnik miał jak największy stopień sprężania, ale jak wiadomo to nie nowe sprzedają tylko z jakimś przebiegiem, czy 12 bar na cylinder to okey do jakiej dolnej granicy warto wybrać silnik Edytowane 6 Października 2018 przez QuikSilver
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się