danisz_ Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 Znalazłem coś takiego, może się komuś przyda: Wyświetlana wartości kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód 6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) 7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109) 8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury 11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 12 Specjalna wartość klapy centralnej 13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) 14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz 15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza 17 Prędkość samochodu (km/h) 18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V) 19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) 20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V) 21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony 22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) 24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się 25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down 26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT) 27 Wartość kodu (Coding value) 28 Prędkość obrotowa silnika (RPM) 29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) 30 Wersja programu 31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się) 32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury 33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej 34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz 35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza 36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) 37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. 38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) 42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) 44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?) 45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo) 46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny) 47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC) 48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) 50 Czas postoju (min) 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC 52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8. Zobacz poniżej. 53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz poniżej. 54 Znak sterujący 55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji 56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) 58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89) 59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód 60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109) 61 Wersja programu (ostatnia)
Gość spedyt Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 Dzięki że wrzuciłeś ale to już jest i nawet dokładniej napisane BTW chyba nie kupiłeś tego na Allegro?
danisz_ Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Opublikowano 15 Marca 2007 nie, przed chwilą znalazłem, poza tym wczoraj wyczytałem tu na forum, że temp. chłodzenia silnika pokazuje kanał 49 a tymczasem okazuje się, że 51, stąd to się wzięło... [ Dodano: 15-03-2007, 18:16 ] i jeszcze dalszy ciąg - wyjaśnienia dla kanału 1: 00.0 brak błędów 02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej) 02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa 02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie 03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1 03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1 03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa 03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej) 04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1 04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa 04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie 05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej) 05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz poniżej) 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) 06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1 06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz poniżej) 07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej) 08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie 08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana 11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej) 11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1 11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa 11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie 11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej) 11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej) 13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie 13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej) 13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej) 15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1 15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa 15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie 15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej) 15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu 18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej) 20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) 22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej) 29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła 29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła 29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie 29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC): *02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury *05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury *05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0 *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie *11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?) *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie *22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
Gość Michał Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 nie, przed chwilą znalazłem, poza tym wczoraj wyczytałem tu na forum, że temp. chłodzenia silnika pokazuje kanał 49 a tymczasem okazuje się, że 51, stąd to się wzięło... Bo tak jest jak wyczytałeś, temp.chłodzenia silnika- kanał 49
mrog Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 nie, przed chwilą znalazłem, poza tym wczoraj wyczytałem tu na forum, że temp. chłodzenia silnika pokazuje kanał 49 a tymczasem okazuje się, że 51, stąd to się wzięło... Bo tak jest jak wyczytałeś, temp.chłodzenia silnika- kanał 49 Na którym kanale jest temp. silnika zależy od rocznika auta, w pierwszych klimatronikach 51 kanał, bodajże od 97 r. 49.
Gość Michał Opublikowano 15 Marca 2007 Opublikowano 15 Marca 2007 Prawdopodobnie będzie tak że zmienili z I liftem.
Rekomendowane odpowiedzi