Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kanały na panelu klimatronika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem coś takiego, może się komuś przyda:

Wyświetlana wartości kodu.

1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej

2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)

3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)

4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)

5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód

6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)

7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)

8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)

9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)

10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury

11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)

12 Specjalna wartość klapy centralnej

13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)

14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz

15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)

16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza

17 Prędkość samochodu (km/h)

18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)

19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)

20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)

21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony

22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)

23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)

24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się

25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down

26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)

27 Wartość kodu (Coding value)

28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)

29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)

30 Wersja programu

31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)

32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury

33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej

34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz

35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza

36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)

37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.

38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)

39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)

40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)

41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)

42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)

43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)

44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)

45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)

46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)

47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)

48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)

49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)

50 Czas postoju (min)

51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC

52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.

Zobacz poniżej.

53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz

poniżej.

54 Znak sterujący

55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji

56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)

57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)

58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)

59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód

60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)

61 Wersja programu (ostatnia)

Opublikowano

Dzięki że wrzuciłeś ale to już jest i nawet dokładniej napisane

BTW chyba nie kupiłeś tego na Allegro?

Opublikowano

nie, przed chwilą znalazłem, poza tym wczoraj wyczytałem tu na forum, że temp. chłodzenia silnika pokazuje kanał 49 a tymczasem okazuje się, że 51, stąd to się wzięło...

[ Dodano: 15-03-2007, 18:16 ]

i jeszcze dalszy ciąg - wyjaśnienia dla kanału 1:

00.0 brak błędów

02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)

02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1

02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa

02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie

03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1

03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1

03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa

03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie

04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)

04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1

04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa

04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie

05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)

05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz

poniżej)

05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa

05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie

06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz

poniżej)

06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1

06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa

06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie

07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz

poniżej)

07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1

07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa

07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie

08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)

08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1

08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa

08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie

08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)

08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie

08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana

11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)

11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1

11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa

11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie

11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)

11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie

11.7 Klapa centralna, czasem blokowana

13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)

13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1

13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa

13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie

13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)

13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie

13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana

15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)

15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1

15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa

15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie

15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)

15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie

15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu

18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe

18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne

20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)

20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie

22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)

22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa

22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)

29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła

29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła

29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie

29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):

*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony

*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury

*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury

*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone

*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,

diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza

*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0

*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie

*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie

*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie

*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)

*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę

*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund

*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie

*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551

Opublikowano
nie, przed chwilą znalazłem, poza tym wczoraj wyczytałem tu na forum, że temp. chłodzenia silnika pokazuje kanał 49 a tymczasem okazuje się, że 51, stąd to się wzięło...

Bo tak jest jak wyczytałeś, temp.chłodzenia silnika- kanał 49 :wink:

Opublikowano
nie, przed chwilą znalazłem, poza tym wczoraj wyczytałem tu na forum, że temp. chłodzenia silnika pokazuje kanał 49 a tymczasem okazuje się, że 51, stąd to się wzięło...

Bo tak jest jak wyczytałeś, temp.chłodzenia silnika- kanał 49 :wink:

Na którym kanale jest temp. silnika zależy od rocznika auta, w pierwszych klimatronikach 51 kanał, bodajże od 97 r. 49.

Opublikowano

Prawdopodobnie będzie tak że zmienili z I liftem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...