lukasz51237 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Witam, niedługo będę musiał wymienić w moim B6 pompę wspomagania. Mam pytania do tych co już to robili: 1. Czy jest to trudne i czy trzeba na coś zwrócić szczególną uwagę? 2. Czy po założeniu nowej pompy trzeba ja jakoś specjalnie odpowietrzać? Objaw jest u mnie taki, że przy skręcaniu mocno buczy, wyje i przy skręcaniu kołami rusza się napinacz tak jakby był tam jakiś opór od paska. Sprzęgło alternatora, pasek i napinacz mam nowe przed wymianą tych elementów było tak samo. Proszę o sugestie.
golfagn Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Masz pewność, że to pompa? Ja bym najpierw zmienił płyn i zbiorniczek. Koszt zdecydowanie mniejszy, a szansa spora na poprawę. Zdejmowałeś pasek i ruszałeś kołem pompy dla sprawdzenia oporu?
lukasz51237 Opublikowano 6 Października 2018 Autor Opublikowano 6 Października 2018 4 godziny temu, golfagn napisał: Masz pewność, że to pompa? Ja bym najpierw zmienił płyn i zbiorniczek. Koszt zdecydowanie mniejszy, a szansa spora na poprawę. Zdejmowałeś pasek i ruszałeś kołem pompy dla sprawdzenia oporu? Zdejmowałem pasek i pompa chodzi lekko i ma delikatny luz podczas kręcenia jej kołem. Ma też minimalny luz na boki.
wesz82 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Odkrec waze od wspomagania przy zbiorniczku.Nastepnie odkrec zbiorniczek i umyj go dobrze w srodku. Teraz luzujesz napinacz sciagasz pasek i odkrecasz weze od pompy nastepnie sama pompe. Zakladasz to w odwrotnej kolejnosci dajac nowy oring na wezu ktory idzie do magla tj ten zasilajacy z pompy. Zapodajesz pasek i napinasz to jak nalezy. W zbiorniczku zaslepiasz otwor na powrot z magla a zasialnie pompy podpinasz. Waz powrotny z magla dajesz do butelki. Podnosisz przod auta w powietrze i lejesz do zbiotniczka zielony plyn do wzpomagania z citroean i krecisz kiera tak by plyn przelewal sie do butelki. Nie odpalasz auta!!!Pilnujesz stanu plynu. Jak juz plyn bedzie koloru takiego jak wlewasz to zakladasz powrot z magla i dolewasz plyn do stanu. Przykrecasz zbiorniczek. Opuszczasz auto odpalasz i krecisz kiera prawie na maxa w ta i tamta. Uklad odpowietrzy sie sam. Plynu potrzebujesz 2 litry. Pompe daj uzywke w dobrym stanie. Naj z wiekszym cisnieniem jezeli jest taka opcja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się