dawid_mag Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Witam wszystkich! Mam taki problem, audiola stała 4 dni nie palona i dziś chciałem podjechać do sklepu a tu jakby aku padł, nie miał siły zakręcić a jak odpuszczałem kluczyk wskaźniki na liczniku zaczęły wariować tak jakby trząść się jak były już przy pozycji 0. Następnie przyjechał szwagier podłączyliśmy kable i od razu po 1 min odpalił bez problemu tylko zaświeciła się kontrolka ESP i rezerwa paliwa. Po chwili jazdy kontrolka od ESP zgasła jednak rezerwa cały czas się świeci a paliwo jest na pewno bo było tankowane te 4 dni wcześniej i przez cały czas samochód stał. Aha no i jeszcze data i czas się skasowały i musiałem ustawiać od nowa. Samochód A-4, b6, 2,4 ben+LPG a i apropo lpg musiałem włączyć go bo był wyłączony. No to chyba tak wszystko opisałem w miarę zrozumiale jakby coś to będę dopisywał. Jakby ktoś coś wiedział to będzie super.
jmk Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Akumulator padł. Jak będzie naładowany lub wymieniony to reszta sama dojdzie do siebie. ESP zawsze świeci jak mu zabraknie prądu, potrzebuje później chwilę i pare metrów przejechać żeby się znów zakodować. Rezerwa paliwa też.
dawid_mag Opublikowano 6 Października 2018 Autor Opublikowano 6 Października 2018 Aha ok to dzięki za informacje bo już myślałam, że coś ze wskaźnikiem od paliwa, że nie gaśnie. Ale druga sprawa od czego mógł paść ten Aku? Ciekawe czy nie mam jakiegoś zwarcia bo od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy odpalaniu głośnik basowy oryginalny ten w bagażniku tak strzela czy to może mieć jakiś związek??
jmk Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 (edytowane) Trudno powiedzieć. Jaki jest stary ten akumulator? Jaki producent tego akumulatora? Może faktycznie coś "kradnie" ci prąd. Można by sprawdzić ładowanie voltomierzem. Edytowane 7 Października 2018 przez jmk
dawid_mag Opublikowano 10 Października 2018 Autor Opublikowano 10 Października 2018 Podbije temat pomierzylem miernikiem i wychodzi, że jak samochód stoi na postoju pokazuje 11,40 11,45 v jak chodzi ładowanie pokazuje 14,80 14,85 v czy to jest normalne? Patrzyłem też aku i powinien być 70 ah a jest 54 ah czy to może mieć wpływ? No i ostatnia sprawa od jakiegoś czasu swiecila się kontrolka pokazywała, że nie ma oleju a był, wymieniłem czujnik i dalej pokazuje błąd i tu pytanie czy trzeba jechać na komputer kasować błąd czy sam powinien się skasować i znaczy to, że to jednak nie czujnik tylko coś innego. No i jeszcze od kilku dni przy odpalaniu świeci się kontrolka wykrzyknika i napis bremsen ale płyn jest nawet więcej niż maks co to może być? Dodam, że niedawno wymieniłem klocki i tarcze z przodu. Ten samochód zaczyna mnie powoli denerwować czy ktoś może zna jakiegoś mechanika w okolicach Łomży, Ostrołęki co mógłby mi ogarnąć tą elektrykę bo powoli zaczyna szlak mnie trafiać.
jmk Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) Ładowanie masz OK . Ma być 13,80 do 14,40. Może jest większe na początku, że aku jest rozładownane. Kontrolka BREMSE i wykrzyknik świeci z braku prądu przy rozruchu. Będzie prąd to będzie OK. Ta kontrolka braku oleju to gdzie świeciła? na FIS-ie? Jest czujnik ciśnienia oleju i czujnik poziomu oleju w misce olejowej. Który wymieniłeś? Ja kiedyś wjechałem w pożądną kałużę i też świeciła że niski poziom oleju. Trzeba było wyjąć wtyczkę i osuszyć kompresorem. Warto sprawdzić komputerem o co chodzi z tym olejem. Według katalogu VARTA do twojego auta zalecają min. 62AH. Edytowane 12 Października 2018 przez jmk
dawid_mag Opublikowano 21 Października 2018 Autor Opublikowano 21 Października 2018 Trochę mnie nie było bo praca i wogole kilka problemów rozwiązałem. Główną przyczyną był akumulator wymieniłem na jakiś ukraiński gryf 75 ah za 340 zł i gwarancja na 3 lata do tego można mu sprawdzić i dolać wody jakby coś. Wymieniłem ten czujnik w misce oleju tam od dołu co jest ale dalej świeci mi się na fisie ta "lampa Alladyna"? no i napis pod nią sensor. I cały czas swieci sie check engine ale to pewnie od tego podtlenku LPG i nie wiem do tego trzeba się chyba przyzwyczaić bo już kilka razy byłem i u elektryka i gazownika 3-4 dni jest dobrze i znowu się zaświeca.
Pablo_s-c Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 Alladyn może nie znikać jak czujnik maski jest walnięty. Jak otworzysz maskę, to pokazuje na FISie, tak jak drzwi, itd. ? Check jak miga to jest problem z kontrolą spalin, ale jak tak mruga i się jeździ to po czasie się rozświeca na amen i trzeba go potem skasować. Może pada Ci sonda za katem? W 2.4 są chyba 2 katalizatory, wtedy obie do sprawdzenia. Może być też źle ustawiona instalacja gazowa albo pada Ci coś w układzie zapłonowym (świece, cewki). Zapłony nie wypadają?
dawid_mag Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Jak jest otwarta maska to na fisie pokazuje jak zamykam to gaśnie fis a Alladyn się świeci. Check nie miga zapalił się i cały czas świeci. Zapłon muszę sprawdzić ale jak raz jeździłem na benzynie po ustawieniu gazu nic się nie działo, pojeździłem trochę na gazie i znowu się zapalił check. Gazownik twierdzi, że to coś w silniku niezależne od gazu ale elektryk nie widzi żadnych błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się