McqL 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam.. Otóż mój problem z ABS'em zaczął się po dzwonie jaki miałem.. (dostałem strzała w lewe przednie koło). Wszystko naprawiono, ale nie ABS - paliła się kontrolka i trzeba było wymienić czujnik. Tak więc kupiłem czujnik i mechanik mi go wymienił. Teraz się zaczyna problem. Gdy lekko nacisnę pedał hamulca ABS już działa (przy słabiutkim hamowaniu już czuję bicie ABS'u). Co więcej, gdy tylko przekroczę 100 km/h (czasami nawet od 140, a czasami od 80 km/h) to zapala mi się kontrolka ABS'u i przestaje on działać... Co może być przyczyną? Pomóżcie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Poczytaj w tym linku bo było na ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wlacza_sie_abs_jedno_kolo_hamuje_mocniej-t65202.0.html;msg706203#msg706203 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McqL 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 No właśnie czytałem ten temat.. jeszcze dziś to spróbuję zrobić, ale nie miałem pewności, czy to to samo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Sprawdź czujnik, połączenie we wtyczce i ewentualnie go dociśnij Temat już był poruszany wiele razy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Może być uszkodzone kółko "koronka" która przekazuje ilość obrotów na piaście, miałem tak w Oplu po wymianie bębnów, była uszkodzona i objaw był dokładnie taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Może być uszkodzone kółko "koronka" która przekazuje ilość obrotów na piaście, miałem tak w Oplu po wymianie bębnów, była uszkodzona i objaw był dokładnie taki sam. Z przodu w Audi trochę inaczej to wygląda ja bym zaczął od VAGa potem sprawdzenia wszystkich czujników i ich przeczyszczenie (łącznie z gniazdem) ... sprawdz ten kupiony czy to od twejego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McqL 0 Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 No sprawdziłem Vagiem i okazało się, ze coś z czujnikiem. Próbowałem go odpiąć, ale coś ciężko idzie. Muszę zakupić WD40 A może macie jakieś inne pomysły na wyjęcie czujnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 mechanik wymienil czujnik i po tak krótkim czasie nie możesz go zdemontować i tak dziwne bo wygląda to na koronke :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 u mnie dzialo sie to samo, wymienilem koronke, -nic, przeczyscilem czujnik -dziala;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się