Kris38 Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 (edytowane) Witam , zekrnie ktoś na logi? Chcieliśmy zrobić program ale chyba turbo przeladowuje .. może ktoś powie gdzie szukać przyczyny , rok temu wyjete bylo i wyczyszczona geometria , oraz nowa gruszka założona .co prawda logi z seat toledo II 1.9 110km to moje drugie auto , jestem tutaj uzytkownikiem 1.8t takze prosze o ocene i wyrozumialosc dziekuje http://vaglogi.pl/log-004_008_011_k7K0ZYE.html Edytowane 9 Października 2018 przez Kris38
karaluch8 Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Turbo ujdzie przepalic i bedzie jechac. Przeplywka od 3.5tys tnie dawke.
Kris38 Opublikowano 9 Października 2018 Autor Opublikowano 9 Października 2018 tnie czyli co to oznacza ? przeplywka siada czy cos innego?
Repik Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 (edytowane) Z tego co zauważyłem to turbo Ci przeładowuje gdy wstaję Edytowane 9 Października 2018 przez Repik
kamil-vag Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Zrób loga 003+008+011 żeby było widać zależność MAF i MAP. Rzeczywiście turbo ma problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia, 3 bieg trasa i podeptać kilka razy w podłogę, może rozrusza... No i jak kolega wyżej od 3500 tnie dawkę - więc nie jedzie jak powinien, dlatego zrób loga z grupą 003 żeby było widać co tam MAF pokazuje...
Kris38 Opublikowano 12 Października 2018 Autor Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) Prosze oto dodatkowe logi na starym n75 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_lxGPo.html z nowym n75 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2lW3eB.html oraz stary zawor n75 http://vaglogi.pl/log-004_008_011_0R8ag8.html nowy zawor n75 http://vaglogi.pl/log-004_008_011_J87D1.html Edytowane 12 Października 2018 przez Kris38
kamil-vag Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Jeśli nie ma gdzieś nieszczelności na linii filtr powietrza - turbo i nie zaciąga lewego powietrza to MAF do wymiany... turbo dalej skokowo, to nie jest niestety N75 a raczej geometria...
Kris38 Opublikowano 12 Października 2018 Autor Opublikowano 12 Października 2018 Macie może gdzieś link do sprawdzenia szczelności dolotu w 1.9tdi ? To ogarnie się kompresorem lub Ew podajcie co i gdzie zagłuszyć lub wyjąc dokot i wtedy
kamil-vag Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Ty masz sprawdzić kawałek pomiędzy filtrem powietrza a turbiną, nie ma tego za wiele... gdybyś miał nieszczelność dalej (od turbo do kolektora) to gubiłby ciśnienie... znając życie to i tak niesprawność przepływomierza...
Kris38 Opublikowano 12 Października 2018 Autor Opublikowano 12 Października 2018 Kumam , dobra ale z tego co wiem robiąc program można wywalić przeplywke
kamil-vag Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Można, ale i tak przed warto by było turbo na stół i przeczyścić geometrię...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się