Gość MarcinO Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam, jak w temacie przy zimnym silniku i to nie zawsze, czasem musze dlozej przytrzymac na rozruszniku i slychac jakby silnik palil najpierw na 2 potem 3 no i 4 cylinder w dodatku strasznie autem telepie, jak juz zapali to przez 2-3 sek ma takie nie rowne obroty, pozniej sie uspakaja i jest juz normalnie, dodam jeszcze ze podczas jazdy 2 razy zapalila mi sie kontrolka swiec (ta spiralka) i mrugala przez ok 1 minute pozniej zgasla, czym moglo to byc spowodowane? Czy moze to byc powod zurzytych swiec zarowych, mozna je samemu wymienic?
Gość MarcinO Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 A mozna samemu swiece wymienic? Czy jest tam jakis specjalny klucz potzrebny
waarren Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 wygląda na to że masz właśnie świece do wymiany, poszukaj na forum było gdzieś jak się sprawdza świece i czy są do wymiany, aby je dokręcić potem potrzebny będzie klucz "dynamometryczny"
Gość MarcinO Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Faktycznie swiece, podpiolem pod vaga wykazalo ze 1 swieca nie grzala wcale, druga bardzo slabo a 2 pozostale mocniej ale tez nie tak jak powinny. Problem teraz mam taki ze nie wiem jakie tam swiece przychodza, juz raz kupilem i okazalo sie ze to nie te, moze ktos pamieta jaki kod maja swiece z NGK, bo numer oryginalu mam N10140105 to ten numer i do tego potrzebowal bym numer NGK (bo takie chce zalozyc) A te ktory mialem to byly NGK 2419 d-power 7 tylko to nie te:/
pioteres Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Faktycznie swiece, podpiolem pod vaga wykazalo ze 1 swieca nie grzala wcale, druga bardzo slabo a 2 pozostale mocniej ale tez nie tak jak powinny tak z ciekawosci - a gdzie w vagu to sprawdziles?
Daimos Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Faktycznie swiece, podpiolem pod vaga wykazalo ze 1 swieca nie grzala wcale, druga bardzo slabo a 2 pozostale mocniej ale tez nie tak jak powinny tak z ciekawosci - a gdzie w vagu to sprawdziles? Też jestem ciekawy A śwece zamów sobie w intercarsie, ja do AJM'a zakupiłem beru GN855 po 42zł sztuka i po wymianie silniczek od razu odpala tak jak powinien
Gość MarcinO Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Dobra zle to napisalem, nie znam sie az tak na tym, bylem w serwisie to zrobili mi diagnostyke i Pan serwisant mi to powiedzial.[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 16:42_________________________________________________Moze mi ktos powiedziec gdzie sie znajduje czujnik temperatury? Bo chyba miesci sie w termostacie a czy jest jeszcze jakis inny czujnik odpowiadajacy za temperature?
KrzyHo Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Są dwa czujniki jeden z tyłu głowicy w krućcu pod vaku-pompą a drugi na dolnym wężu od chłodnicy. Za sprawy grzania świeć itp odpowiada czujnik w krućcu na głowicy silnika. Między ścianą grodziową, a głowicą pod vakupompą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się