brzeziu94 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Cześć na jakie wtryski można wymienić w silniku 2.0 tdi brd 170 km czy regenerować jak tak to gdzie najlepiej na Śląsku ?!
moniuh Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 tych pompek ie nie regneruje, tylko cewke mozna "poprawic", jak jest problem to takie same z koncowka T sie zamienia. mozna tez zmienic na system boscha, ale trzeba sterowni silnika zenic, wiazke elektryczna i program do poprawenia (w sumiespore koszty).
TomekTdi Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 W dniu 2018-11-03 o 12:17, moniuh napisał: tych pompek ie nie regneruje, tylko cewke mozna "poprawic", jak jest problem to takie same z koncowka T sie zamienia. mozna tez zmienic na system boscha, ale trzeba sterowni silnika zenic, wiazke elektryczna i program do poprawenia (w sumiespore koszty). Kolego lub ktoś inny robił ktoś już taki zabieg swapu pompek na Boscha np. z BKD ? Co oprócz pompowtryskiwaczy, wiązki do pompowtryskiwaczy i sterownika silnika będzie potrzeba wymienić ? Bo zastanawiam się jak zabezpieczyć się w przyszłości przed nieoczekiwanym i nagłym zgaśnieńciem auta w trasie jak to się ma w przypadku Siemensa
moniuh Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Z tego co sie orientowalem to wysterczy, w celu 100% pewnosci, zadzwon do jakiegos tunera. mam watpliwosci co do kompa bo immo moze nie dzialac, wiec trzeba kompa ze stacyjka w komplecie.. chyba ze da sie "dokodowac"
karolas123321 Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 Kolego to słabo z tym immo sie orientowałeś, bo to najmniejszy problem.
moniuh Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 5 godzin temu, karolas123321 napisał: Kolego to słabo z tym immo sie orientowałeś, bo to najmniejszy problem. to nic tylko zmieniać na niezawodne pompki boscha ? wolę chyba zapłacić za assistance bez limitu kilometrów niż pakować się w takie wydatki w aucie za 20-30k
azalewsk Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Po co naciągacie kolegę na koszty? Silnik BRD ma większy potencjał i jest nowocześniejszy. Po zablokowaniu EGR są mniejsze problemy z wypalaniem DPF (więcej tlenu do wypalania sadzy). W piezoelektrykach Siemens jest w zdecydowanej większości problem przywarcia (zmniejszonej rezystancji między wyprowadzeniami stosu a obudową - masą), a dokładnie - starzenie się izolacji między oringiem na wyjściu ze stosu a białym plastikiem pod wpływem oleju i wysokiej temperatury. Już o tym pisałem w temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się