Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi brd na jakie wtryski można wymienić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć na jakie wtryski można wymienić w silniku 2.0 tdi brd 170 km czy regenerować jak tak to gdzie najlepiej na Śląsku ?!

Opublikowano

tych pompek ie nie regneruje, tylko cewke mozna "poprawic", jak jest problem to takie same z koncowka T sie zamienia. mozna tez zmienic na system boscha, ale trzeba sterowni silnika zenic, wiazke elektryczna i program do poprawenia (w sumiespore koszty).

Opublikowano
W dniu ‎2018‎-‎11‎-‎03 o 12:17, moniuh napisał:

tych pompek ie nie regneruje, tylko cewke mozna "poprawic", jak jest problem to takie same z koncowka T sie zamienia. mozna tez zmienic na system boscha, ale trzeba sterowni silnika zenic, wiazke elektryczna i program do poprawenia (w sumiespore koszty).

Kolego lub ktoś inny robił ktoś już taki zabieg swapu pompek na Boscha np. z BKD ?

Co oprócz pompowtryskiwaczy, wiązki do pompowtryskiwaczy i sterownika silnika będzie potrzeba wymienić ?

Bo zastanawiam się jak zabezpieczyć się w przyszłości przed nieoczekiwanym i nagłym zgaśnieńciem auta w trasie jak to się ma w przypadku Siemensa :( 

Opublikowano

Z tego co sie orientowalem to wysterczy, w celu 100% pewnosci, zadzwon do jakiegos tunera. mam watpliwosci co do kompa bo immo moze nie dzialac, wiec trzeba kompa ze stacyjka w komplecie.. chyba ze da sie "dokodowac"

Opublikowano

Kolego to słabo z tym immo sie orientowałeś, bo to najmniejszy problem.

Opublikowano
5 godzin temu, karolas123321 napisał:

Kolego to słabo z tym immo sie orientowałeś, bo to najmniejszy problem.

to nic tylko zmieniać na niezawodne pompki boscha ?

wolę chyba zapłacić za assistance bez limitu kilometrów niż pakować się w takie wydatki w aucie za 20-30k

Opublikowano

Po co naciągacie kolegę na koszty? Silnik BRD ma większy potencjał i jest nowocześniejszy. Po zablokowaniu EGR są mniejsze problemy z wypalaniem DPF (więcej tlenu do wypalania sadzy). W piezoelektrykach Siemens jest w zdecydowanej większości problem przywarcia (zmniejszonej rezystancji między wyprowadzeniami stosu a obudową - masą), a dokładnie - starzenie się izolacji między oringiem na wyjściu ze stosu a białym plastikiem pod wpływem oleju i wysokiej temperatury. Już o tym pisałem w temacie

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...