Michu 76 0 Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 9 godzin temu, ozi58 napisał(a): Bierz 87 jest poprawa, poprzedni miałem 80. Termostat borsehung od audi a6 dokładnie Ok dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronivw 1 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia U mnie. Miało nie być w CAHA drugiego termostatu. A po wymianie tego za silnikiem mam znowu 90° Szkoda że wymieniłem pierwsze główny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi58 0 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Jestem dzisiaj po czyszczeniu koletktora i egr-u, maskara zabity na amen tak jak i chłodniczka. Ale się udało i mam wrażenie że lepiej się nagrzewa, oczywiście potwierdzę to jak więcej pojeżdżę. Jeżeli to nie rozwiąże problemu to będę chciał wstawić mały termostat za zaworkiem zwrotnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawmichtim 4 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego (edytowane) No to "ładnie" to wygląda. Też się zastanawiałem żeby u siebie poczyścić, ale jakoś nie mogę się przybrać, a na liczniku prawie 190tk. A jaki przebieg auta i stopień trudności w demontażu? Może sprawdziłeś też od razu odmę bo potrafią się zużywać. Też jestem ciekawy, jak z tym grzaniem teraz będziesz miał. Edytowane 2 Lutego przez Pawmichtim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi58 0 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 16 minut temu, Pawmichtim napisał(a): No to "ładnie" to wygląda. Też się zastanawiałem żeby u siebie poczyścić... Z kolektorem całkiem spoko poszło, nie wiem jak z odmą czy nie trzeba tam wtrysku ściągać w tym temacie nie zagłębiałem się, tam chyba różnice były przed a polift. Natomiast egr z chlodniczką kiepskie dojście do dwóch śrub ale nie były mocno przykręcone i poszło w miarę. Egr dosłownie stał dęba na początku ciężko był kombinerkami ruszyć, moczyłem środkiem do czyszczenia grilla i później karcher. Przebieg 170tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawmichtim 4 Opublikowano 5 Lutego Udostępnij Opublikowano 5 Lutego Kolego i jak się teraz nagrzewa? Jest jakaś różnica na plus? Wspominałeś wyżej o wymianie termostatu tego na przewodzie do egr. Ja zmieniłem raz na oryginał (temp. 75°C) i nic to nie dało. A następnie również na oryginał tylko termostat z A6 z temperaturą otwarcia 87 i powiem szczerze też to nic nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi58 0 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 18 godzin temu, Pawmichtim napisał(a): Kolego i jak się teraz nagrzewa? Jest jakaś różnica na plus? Wspominałeś wyżej o wymianie termostatu tego na przewodzie do egr. Wydaje mi się że jest lepiej ale na 100% nie mogę potwierdzić bo temp na plusie non stop. Jeżeli to nie pomoże to mam zamiar wstawic termostat tam gdzie jest zawór zwrotny ale jest tam mało miejsca i muszę pomyśleć jak to rozwiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luku86 0 Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego W dniu 22.01.2024 o 21:17, Prometeo7 napisał(a): To samo miałem w CGLC, 2x wymieniałem termostaty, a nawet tą kulkę zwaną szumnie zaworem zwrotnym. W zeszłą sobotę byłem u tunera na modyfikacji algorytmu działania pompki i dopiero teraz problem zniknął. I co dokładnie zmienił? Jakie parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi58 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 10 godzin temu, luku86 napisał(a): I co dokładnie zmienił? Jakie parametry? Podobno prędkość pompki obiegu egr względem temperatury na zewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu 76 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu 76 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Paniwie pytannko niewie ie jaki numer moze miec ten waz co laczy rurke egr z termostatem tym drugim bo za cholere nie moge sciagnac termostatu i chyba bede musial przeciac ten waz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu 76 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego On ma z jednej wieksza srednie a z drugiej mniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi58 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 1 godzinę temu, Michu 76 napisał(a): On ma z jednej wieksza srednie a z drugiej mniejsza 03l121157AC o ten chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu 76 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 25 minut temu, ozi58 napisał(a): 03l121157AC o ten chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu 76 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego Teraz, Michu 76 napisał(a): Teraz, Michu 76 napisał(a): O ten maly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi58 0 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 18 minut temu, Michu 76 napisał(a): O ten maly Tutaj to nie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się