Pabloo82 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Witam w zwiazku z dużym spalaniem i brakiem jakichkolwiek błędów. Postanowiłem sprawdzic synchornizacje i wyszla jak widac -5 mechanik poluzowal sruby na gornym walku i próbował regulowac srodkowa tak jak sie to robilo w Pd niestety auto nie reaguje na zmiane tzn wartosc ta sie nie zmiena raz na chwile zmienilo sie na 4.9 i wskoczylo spowrotem . Próba większego przestawiania i auto nie odpala
arek252525 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 19 godzin temu, Pabloo82 napisał: Witam w zwiazku z dużym spalaniem i brakiem jakichkolwiek błędów. Postanowiłem sprawdzic synchornizacje i wyszla jak widac -5 mechanik poluzowal sruby na gornym walku i próbował regulowac srodkowa tak jak sie to robilo w Pd niestety auto nie reaguje na zmiane tzn wartosc ta sie nie zmiena raz na chwile zmienilo sie na 4.9 i wskoczylo spowrotem . Próba większego przestawiania i auto nie odpala To nie jest kąt synchronizacji
Pabloo82 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 Dziekuje . Juz wiem . Szkoda tyllo ze ten kto sprawdzal nie wiedzial co robi
lukas309 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Dużym spalaniem czyli jakim????
Pabloo82 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Spalanie prawie 10l . Ogolnie to -5 to bledna diagnoza ci co mi sprawdzali nie patrzyli tam gdzie. Trzeba. Kolega z forum dokladnie mi na priv napisal co gdzie w vagu szukac . Znalazlem goscia co wiedzial o co chodzi . 191 kanal synchronus angle ... bylo na +4.5 ustawione teraz na -0.7 na jalowym a przy jedzie maksymalne wskakuje na -1 . Korekcje sie jeszce poprawiły. Czas pokaze jak to wplynie na spalanie .
lukas309 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 15 godzin temu, Pabloo82 napisał: Spalanie prawie 10l . Ogolnie to -5 to bledna diagnoza ci co mi sprawdzali nie patrzyli tam gdzie. Trzeba. Kolega z forum dokladnie mi na priv napisal co gdzie w vagu szukac . Znalazlem goscia co wiedzial o co chodzi . 191 kanal synchronus angle ... bylo na +4.5 ustawione teraz na -0.7 na jalowym a przy jedzie maksymalne wskakuje na -1 . Korekcje sie jeszce poprawiły. Czas pokaze jak to wplynie na spalanie . No ja mojego jak deptam po mieście ponad 3k obrotów to pali średnio 9,5l ale jak jadę do 2,5k obrotów i zmieniam biegi spokojnie to potrafi zejść do 7l
arek252525 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 3 godziny temu, lukas309 napisał: No ja mojego jak deptam po mieście ponad 3k obrotów to pali średnio 9,5l ale jak jadę do 2,5k obrotów i zmieniam biegi spokojnie to potrafi zejść do 7l Te silniki Audi CR tak mają palą średnio 6-10 litrów to nie to samo co w starszych PD co spalanie rzędu 4-7 litrów.
lukas309 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Wiem że tak mają tylko koledze pisze uświadamiając go, miałem B6 1,9 Tdi dokładnie całkiem inne spalanie
Pabloo82 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 Panowie wiem ze nie będzie mi palil tyle co poprzednie 1.9tdi avf . I rozumiem ze moze palic 10 w miesie . Ale ciezko mi zakceptować 10 l przy dziadkowej jezdzie jadac krajowka do pracy. To nie wiem ile wtedy mialby palic w miescie przy butowaniu heh. Patrzac na spalanie myslalem ze bede mial w minus bo w 1.9 w minusie palilo mi wiecej a tu sie okazalo ze 10l poza miastem palil przy synchro walka +4.5 . Przedstawiłem na zalecane -0.1 I jak narazie efekt taki ze auto odrzylo a korekcje na wtryskach jeszcze sie ciut poprawily pomimo iz byly super. W poniedzialek mala przejażdżka do Opola i zobaczy sie spalanie. Czas pokaze...
Rekomendowane odpowiedzi