Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Logi do analizy


Wojciech1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... sprawdzi mi ktos logi? nie wiem czy zrobione dobrze ale wszystko w linkach. Z góry dziękuję.

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_lFAFg.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_nH9K2.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_TB8b2.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_k32AuZ.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_x781K.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_gjm48.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_0sCknwa.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_r5JQ8c4.html
Grupy 000, 001, 003, 013: http://vaglogi.pl/log-000_003_013_001_OvqZq.html
Grupy 000, 003, 013: http://vaglogi.pl/log-000_003_013_PJPkl7o.html

 

dodam tylko ze EGR zaślepiony, brak błędów.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Turbo faluje.

-Prawdopodobnie uszczelnienie na 4 pompowtrysku do wymiany.

-Silnik osiąga za wysoką temperaturę.

-Kąt synchronizacji trochę skacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tracer39.  Turbo około roku po wymianie po padło na drodze. Dodam że jeszcze katalizator wyjęty. 

Będą uszczelki czy może lepiej regenerowac  ? Silnik za ciepły  tzn.  Jaki może być powód  ?

 Z góry dzięki 

Pozdrawiam 

Edytowane przez Wojciech1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Wojciech1987 napisał:

Dzięki Tracer39.  Turbo około roku po wymianie po padło na drodze. Dodam że jeszcze katalizator wyjęty. 

Będą uszczelki czy może lepiej regenerowac  ? Silnik za ciepły  tzn.  Jaki może być powód  ?

 Z góry dzięki 

Pozdrawiam 

Możesz spróbować najpierw rozruszać geometrie w turbinie podczas jazdy. Na 4 biegu, obroty ~2k wciskasz gaz do maksa na jakieś 3-4 sekundy i odpuszczasz, zwalniasz żeby obroty ponownie spadły do ~2k i powtarzasz to kilkanaście/kilkadziesiąt razy, przeważnie pomaga.

Zmień komplet uszczelnień pompowtrysków i sprawdź czy gniazda nie są wyrobione oraz zamień miejscami pompowtrysk z 4 cylindra na 2.

Kiedy zmieniałeś rozrząd? Po skaczącej synchronizacji i grzaniu się mogę przypuszczać że było to dawno i termostat oraz napinasz już są do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrzad właśnie będę zmieniał za tydzień. Potem zabiorę się za uszczelnienie wtryskow. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...