Rytel Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 witajcie...liczę na waszą pomoc kiedy samochód jest zimny i gwałtownie przyspieszam wszystko jest dobrze, super sie wkręca, problem powstaje wtedy kiedy silnik się nagrzewa stopniowo i przyspieszam gwałtownie to przy wyższych obrotach następują delikatne przerywania, szarpnięcia. Co co może być tego powodem? Może świece, przewody? Z góry dzięki za pomoc
KeN Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 racja najpierw VAG. miałem podobny problem, kombinowałem co to może być, czy to świece, przewody, może lambda...okazała sie przepływka.
zaba84 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 a ja sie podepne pod temat jak mozna..... Ja kilka dni temu mialem problem z odpaleniem auta po nocy, wina byla cewka, bo do okola cewki szly pioruny, problem rozwiazalem wymienilem kable ale od tego momentu auto wlasnie tak samo jak u kolegi sie zachowuje.... Dopuki auto jest zimne jest wszytsko ok, ale jak juz troche pojezdze to przy ok 2000-3500obr auto podczas gwaltownego przyspieszania szarpie.... pozbylem sie jednego problemu ale natychmiast pojawil sie drugi.... Wie ktos o co chodzi?? Vag nic nie pokazal....
Rytel Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 u mnie tylko to znalazło, ale to tylko błąd sporadycznt 17735 - Kontrola spalania stukowego cylindra 3: przekroczona granica regulacji P1327 - 35-10 - - - Sporadyczny 17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny 17733 - Kontrola spalania stukowego cylindra 1: przekroczona granica regulacji P1325 - 35-10 - - - Sporadyczny nie mam pojęcia o co chodzi
Dev Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 u mnie tylko to znalazło, ale to tylko błąd sporadycznt 17735 - Kontrola spalania stukowego cylindra 3: przekroczona granica regulacji P1327 - 35-10 - - - Sporadyczny 17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny 17733 - Kontrola spalania stukowego cylindra 1: przekroczona granica regulacji P1325 - 35-10 - - - Sporadyczny nie mam pojęcia o co chodzi nie wiesz o co chodzi? przeciez masz napisane zła mieszanka, teraz trzeba szukac usterki
Rytel Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 ale jaka mieszanka? na czym to polega? może ktoś bedzie wiedział...z góry dzięki
zaba84 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 ale jaka mieszanka? na czym to polega? może ktoś bedzie wiedział...z góry dzięki spalanie stukowe..... tez mi to samo wyskoczylo ale bledy pousuwalem i leje 98 i jest ok ...
Rytel Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 no to i ja spróbuje zalać 98, mam nadzieje że to będzie to
zaba84 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 sprobuj.. moze pomoze... mi pomoglo... ale no moje oko te szarpanie to nie jest wina tych bledow.... mi juz nic nie wyskakuje na vagu a auto szarpie od czasu do czasu jak sie rozgrzeje.... zreszta zaraz ide grzebac w nim moze cos trafie..
Rytel Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 to może to wina przewodów...ale jak zalałeś 98 to nie przerywa Ci już przy przyspieszaniu i rozgrzanym samochodzie?
zaba84 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 to może to wina przewodów...ale jak zalałeś 98 to nie przerywa Ci już przy przyspieszaniu i rozgrzanym samochodzie? tak nadal przerywa ale nie pokazuje mi juz tych bledug w vagu..... a druga sprawa chyba znalazlem problem..... Sprawdzalem w garazu kable te nowe poprzez smoczenie je woda i bylo przebicie, dotego wyjolem kopulke i palec a tam nagar ze hoho, poczyscilem ja zalozylem znow nowe kable i pojezdzilem autem i jak narazie mi nie przerywa zobaczymy co wyjdzie na dniach czy bedzie juz oki czy dalej cos nie halo...
Rytel Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 na nowych kablach miałeś przebicie? a co to jest ten palec? szkoda że fotek nie zrobiłeś bo ja jestem ciemny w tych sprawach a tak to bym spróbował też sobie przeczyścić tą kopułkę
zaba84 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 tak na nowych kablach... jakies lipne to mi wymienili... ale co leprze jak dzis z pracy wyjechalem to znow sie zaczelo przerywanie wiec znow pogrzebalem troche i natknolem sie na peknieta porcelane na swiecy na 2 cylindrze... moze to to bylo glowna przycznyna.... Ja na twoim miejscu bym sprawdzil kable kopulke palec i swiece.... na moje oko gdzies tam jest przyczyna.....
sisi1977 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 no nie wiem czy tam mozna sobie jezdzic na 98 jak jest zalecane 95 mozna popalic panewki albo cos ,bo wystepuje za duza temperatura spalania w cylindrach.
Rytel Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 też tak właśnie myślałem...więc panowie od czego proponujecie żebym zaczął szukać przyczyny przerywania?
veyron79 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 jazda na 98 nic nie da, po za tym że może być wyższe spalanie. Te silniki nie reagują na taką mieszankę, nowe owszem. Jakbyś miał silnik FSI jak w vw to różnica będzie odczuwalna
Rytel Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 do zaby84... no i jak pozbyłeś się problemu szarpania?
zaba84 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 do zaby84... no i jak pozbyłeś się problemu szarpania? wymienilem kopulke, palec, przewody i swiece... i jest nawet auto sie nie zajaknie... a blad z tym costam stukowym tez juz nie wyskakuje, a jezdze raz na 95 a raz na 98 zalezy od ceny :>
piccaso Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakie świece przychodzą do 1,6 adp.Chodzi mi o firmę i nr, bo będę musział tasz wymienić,a nie chciałbym eksperymentować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się