Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyrzuca płyn 1.8t


Patrykgt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z 1.8t - wyrzuca płyn chłodniczy termostat niby się otwiera a ciśnienie w układzie jest, co może być przyczyną ? Po wyłączeniu silnika słychać " bulgotanie" z tyłu ok. głowicy.

39389887_552661961860274_1660786045735665664_n (1).jpg

39393053_2136673449881195_1003505790016815104_n (1).jpg

39393111_313893642501963_549270108921397248_n (1).jpg

39400695_1907695216204306_7790144473836552192_n (1).jpg

39441737_342804116262052_8706942751117148160_n (1).jpg

39441791_1659695070822565_6852911244672761856_n (1).jpg

39454064_614612738933009_8735577461288337408_n (1).jpg

39572528_229224321091710_714327385733857280_n (2).jpg

39736378_1850533265027342_5572316365403979776_n (1).jpg

Edytowane przez Patrykgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2019 o 13:55, Kamiliano napisał:

Patryk, możesz wrzucić zdjęcia z kompa po zrealizowanym serwisie? Jak to się prezentuje

Walczę u siebie z podobnym problemem i mechanik(bynajmniej ten u którego byłem) nie do końca wie co może być przyczyną.  Nie chcę też zmieniać części w ciemno.  Może to mu oczy otworzy, bo wg niego nieszczelności w układzie wpłynęły na wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia i wyrzucanie płynu zbiorniczkiem...

Ja wcześniej wymieniłem korek bo stary się rozleciał, w między czasie wymieniono cały zbiorniczek z nowym korkiem i jeden czujnik, poprawiono połączenia na przewodach bo jeszcze gdzieś tam uciekało ale nadal wyrzuca płyn zbiorniczkiem.

 

Test na zawartość spalin w układzie robiono 3x i za każdym razem brak obecności spalin w układzie chłodzenia.

Chwilowo nie mam dostępu do tego samego komputera, mogę jedynie sprawdzić parametry VCDSem, generalnie padnięty był termostat nie otwierał się tak jak powinien, stąd robiło się ciśnienie w układzie i wywalało płyn na zewnątrz. Po zmianie termostatu problem ustąpił.

Co do nieszczelności w układzie - jeśli układ jest dobrze odpowietrzony leci gorące powietrze z nagrzewnicy to raczej bym wyeliminował i poszedł jednak w stronę termostatu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam ten sam problem temp płynu na zegarze 90 stopni po odkręceniu korka zbiorniczka wyrzuca płyn w aucie leci zimne powietrze po wyłączeniu silnika gulgocze w wężach i dolny wąż jest zimny, dodam ze rozrząd wymieniony wraz z pompa wody test na obecnosc spalin zrobiony, termostat zmieniony na nowy firmy Motorad układ odpowietrzany kilkanaście razy i co może być przyczyną mojego problemu?proszę o porady...pozdro..

Edytowane przez arek182
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...