Patrykgt Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) Witam, mam problem z 1.8t - wyrzuca płyn chłodniczy termostat niby się otwiera a ciśnienie w układzie jest, co może być przyczyną ? Po wyłączeniu silnika słychać " bulgotanie" z tyłu ok. głowicy. video-1540654356.mp4 video-1540654700.mp4 Edytowane 28 Października 2018 przez Patrykgt
Patrykgt Opublikowano 30 Października 2018 Autor Opublikowano 30 Października 2018 Temat do zamknięcia wymieniony termostat i dwa czujniki - pomogło. pozdro
Patrykgt Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Opublikowano 21 Lutego 2019 W dniu 19.02.2019 o 13:55, Kamiliano napisał: Patryk, możesz wrzucić zdjęcia z kompa po zrealizowanym serwisie? Jak to się prezentuje Walczę u siebie z podobnym problemem i mechanik(bynajmniej ten u którego byłem) nie do końca wie co może być przyczyną. Nie chcę też zmieniać części w ciemno. Może to mu oczy otworzy, bo wg niego nieszczelności w układzie wpłynęły na wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia i wyrzucanie płynu zbiorniczkiem... Ja wcześniej wymieniłem korek bo stary się rozleciał, w między czasie wymieniono cały zbiorniczek z nowym korkiem i jeden czujnik, poprawiono połączenia na przewodach bo jeszcze gdzieś tam uciekało ale nadal wyrzuca płyn zbiorniczkiem. Test na zawartość spalin w układzie robiono 3x i za każdym razem brak obecności spalin w układzie chłodzenia. Chwilowo nie mam dostępu do tego samego komputera, mogę jedynie sprawdzić parametry VCDSem, generalnie padnięty był termostat nie otwierał się tak jak powinien, stąd robiło się ciśnienie w układzie i wywalało płyn na zewnątrz. Po zmianie termostatu problem ustąpił. Co do nieszczelności w układzie - jeśli układ jest dobrze odpowietrzony leci gorące powietrze z nagrzewnicy to raczej bym wyeliminował i poszedł jednak w stronę termostatu.
otis89 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Kamil a ogrzewanie działa ci normalnie?
arek182 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 (edytowane) Witam panowie mam ten sam problem temp płynu na zegarze 90 stopni po odkręceniu korka zbiorniczka wyrzuca płyn w aucie leci zimne powietrze po wyłączeniu silnika gulgocze w wężach i dolny wąż jest zimny, dodam ze rozrząd wymieniony wraz z pompa wody test na obecnosc spalin zrobiony, termostat zmieniony na nowy firmy Motorad układ odpowietrzany kilkanaście razy i co może być przyczyną mojego problemu?proszę o porady...pozdro.. Edytowane 20 Grudnia 2020 przez arek182
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się