Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

BRD pompa oleju od CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam na imie Maciek to moj pierwszy post i witam wszystkich forumowiczów. Mam nietypowe pytanko odnosnie modułu pompy olejowej do 2.0Tdi 16V. Na forum nic nie znalazłem czy ktos z Was zmienial cały moduł od wersji CR po 2010 roku (z tym dłuższym imbusem 100mm)? Bo znalazlem taki zestaw za 500zl plus podobno nowa miska olejowa 280zl. Czy to bedzie działać, czy lepiej zamówić wałek zregenerowany. 

Opublikowano

Witam, 

Przerabiałem również wymianę całego modułu. Wymieniłem na taką co już jest poprawiona Imbus Nie dość że jest grubszy To i dłuższy. Koszt całego modułu to 1300 zł ale po odesłaniu starego modułu dostałem zwrot 500 zł. Wymiana na dłuższe Imbus to według mnie pudrowanie syfa bo prędzej czy później ta usterka i tak się pojawi Z tego co kojarzę usunęli tę usterkę dopiero w 2011 roku. Pamiętaj Imbus nie musi być dłuższy ale przede wszystkim musi być grubszy. 

Opublikowano

 Kolego powiedz mi czy miske tez wymieniłeś? To 500zl to tanio jak widzę. Wysyłał mi gość zdjęcia twgo wałka i otworu zabieraka to jest ładne. Zastanawiam sie, bo wyjecie wałka i wysyłka do regeneracji to na kilka dni zostawię auto u mechanika a tak bym mial juz graty gotowe. Jakby to wytrzymało z 50tys to mi starczy.

Opublikowano

To fakt 3 dni auto stoi w parku sztywnych Ale przynajmnieJ później jeździsz ze spokojną głową 

Wysyłaj modul do zrobiebienia,nie ma sensu kombinować.

 koszt regeneracji to 650zl z wysylka  + koszt demont/zamont miski i modułu 

Chyba że zagadasz z firmą aby ci przysłali gotowy moduł tylko przy montażu trzeba spasowac Koło pośrednie, A swój moduł odsylasz na kaucje.

 

 

Opublikowano

To juz chyba szybciej wyjdzie jak zamówię wałek  już zregenerowany i wstawię do mojego modułu, a kurierowi oddam moj stary.

Opublikowano

Miski nie wumienialem. Nie ma takiej potrzeby. Kup zregenerowane moduł stary odeślij będziesz miał święty spokój

Opublikowano

Tylko jak to kolo pośrednie wyregulowac zeby mi bałaganu tam nie narobiło...

Opublikowano (edytowane)

Na paski z kartki papieru która wkładasz miedzy tryby kół

Dlatego dementuje się cały moduł i wysyła do niech, oni robią co trzeba i przesyłają moduł który odrazu montujesz do bloku i jedyna regulacja to ustawienie balansow 

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

To wysyłam swoj moduł i niech robia co trzeba :) Zrobi się raz, ale bedzie spokój i nie bedzie człowiek sie martwił. Dzięki za pomoc :)

Opublikowano

Bardzo dobra decyzja napewno nie będziesz żałował... 

Choć ja zalowalem bo po miesiącu miałem grubszą stłuczke 

Opublikowano

Wysłałeś kolego do Futurum?

Opublikowano
28 minut temu, bandi1705 napisał:

Wysłałeś kolego do Futurum?

Tak

Opublikowano

Wielkie dzieki:)

Opublikowano
W dniu 3.11.2018 o 08:41, bandi1705 napisał:

Tylko jak to kolo pośrednie wyregulowac zeby mi bałaganu tam nie narobiło...

Do wszystkich użytkowników 2.0 tdi z wałkami:

NIE DOTYKAĆ KÓŁ ZĘBATYCH !!! Jeśli koło pośrednie nie będzie odkręcone to nie będziemy bawić się w ustawianie luzu międzyzębnego

Jeśli chcemy zajrzeć do gniazda wałka na samochodzie to demontujemy samą pompkę olejową poprzez wypięcie segera oraz wysunięcie zabieraka przez właśnie tą pompkę(pompkę odkręcamy-2 torxy) i tak ukazuje się wałek oraz zabierak

Opublikowano

Zanim chcemy zrobić coś samemu...(wyminiana zabieraczka).Miało być tanio a wyszło -hmm. Aż nam serce krwawi jak widzimy takie zdjęcia...

20190226_103657.jpg

20190226_103700.jpg

20190226_103725.jpg

20190226_103728.jpg

20190226_103750.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...