dragonstyle Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Witam od pewnego czasu borykam się z problemem słabego doładowania tzn. Na zegarze dawniej pokazywało 0,6 bara a teraz 0,2 do tego CheckEngine P0171 system too lean bank 1 Wymieniłem: DV ori N75 odma Po wymianie N75 Audi przez jakieś 10km jechało super 0,6 bara doładowania, po 10 km znowu spadło na 0,2 bara i tak trzyma i błąd PO171 Wczoraj robiłem szczelność i wygląda na to , że jest ok a po złożeniu wszystkiego do kupy Audi jechało super ok 10km a po 10km znowu 0,2 Może to być przepływka ? Proszę o jakąkolwiek pomoc Audi A4 B7 1.8t BFB Edytowane 4 Listopada 2018 przez dragonstyle
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Błąd od przepływki. Logi pokazałyby jaki przepływ. Pewnie wpada w tryb awaryjny i tnie doładowanie.
dragonstyle Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Aktualnie nie mam jak zrobić logów:/ ale gdy skasuję błąd to przez parę kilometrów jest ok, a później znów 0,2 bara i checkEngine
goldi Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 u mnie przyczyną było popękane żeliwo w turbinie i też wszystko posprawdzałem jak ty
dragonstyle Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Opublikowano 5 Listopada 2018 Może uda mi sie skombinować przepływomierz na podmianę, na turbinę też dokładniej popatrzę.
dragonstyle Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Opublikowano 6 Listopada 2018 Koledzy Pojawił się nowy błąd: 17536-Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128-001-Upper Limit Exceeded Może to błąd od LPG?? Na jakim kanale zrobić logi?
przem8 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 3 godziny temu, dragonstyle napisał: Koledzy Pojawił się nowy błąd: 17536-Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128-001-Upper Limit Exceeded Może to błąd od LPG?? Na jakim kanale zrobić logi? Może być przez za mały przepływ lub lpg lub jedno i drugie ? Logi 2+33, 3+20 i 115+118 - na benzynie i na lpg możesz 2+33, kasuj błędy przed logami
dragonstyle Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Opublikowano 7 Listopada 2018 Zrobiłem jeszcze mały test, od wczoraj jeździłem tylko na PB zrobiłem 50km i wszystko ok, turbo ładuje i bez błędu. Po przełączeniu na LPG i przejechaniu 2km Audi osłabło i ładowało tylko 0,2bara no i pojawił się wyżej wymieniony błąd Czyli pewnie LPG do regulacji? podjadę do gazownika i dam znać co i jak:)
przem8 Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Godzinę temu, dragonstyle napisał: Czyli pewnie LPG do regulacji? Pewnie na pewno. Niech Ci to wystroi na korekty, bo inaczej nie będzie to dobrze wyregulowane ?
dragonstyle Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Witam. Wczoraj byłem na "regulacji" i wymianie filtrów LPG no i jak narazie zrobione 30 km i wszystko ok ? dam jeszcze znać po dłuższej trasie. Gaziarz zalecił jeszcze wymianę świec zapłonowych. Powiedział, że przez świece też mogło się tak dziać, że gazu nie wypalało do końca czy jakoś tak. Mają już 20kk więc wymiana nie zaszkodzi Pozdrawiam
cysiek18 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 3 godziny temu, dragonstyle napisał: Witam. Wczoraj byłem na "regulacji" i wymianie filtrów LPG no i jak narazie zrobione 30 km i wszystko ok ? dam jeszcze znać po dłuższej trasie. Gaziarz zalecił jeszcze wymianę świec zapłonowych. Powiedział, że przez świece też mogło się tak dziać, że gazu nie wypalało do końca czy jakoś tak. Mają już 20kk więc wymiana nie zaszkodzi Pozdrawiam 20k km to wcale nie tak dużo jak na świecie, zrób logi 002+033 na LPG. Logi po skasowaniu błędów
dragonstyle Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) 5 godzin temu, cysiek18 napisał: 20k km to wcale nie tak dużo jak na świecie, zrób logi 002+033 na LPG. Logi po skasowaniu błędów Zrobiłem takie logi na LPG myślę, że dobrze zrobione bo pierwszy raz http://vaglogi.pl/log-003_022_kL86B6H.html http://vaglogi.pl/log-115_118_vr56w.html http://vaglogi.pl/log-002_033_jFMGH.html Edytowane 17 Listopada 2018 przez dragonstyle
dragonstyle Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) Dodam jeszcze, że niestety po około 60km znów Audi osłabło znowu 0,2 bara ? Regulacja LPG niestety nie pomogła coś pewnie innego siedzi ? tylko co? ? Edytowane 17 Listopada 2018 przez dragonstyle
dragonstyle Opublikowano 18 Listopada 2018 Autor Opublikowano 18 Listopada 2018 23 godziny temu, Łukasz13 napisał: Przepływka kolego. To pewne tak? Bo jak coś to bym zamówił A możesz mi powiedzieć po czym można poznać po tych logach, że siadła przepływka?
Łukasz13 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Za mało mierzy, jeśli nie ma dziur to nie ma za bardzo innych możliwości.
dragonstyle Opublikowano 21 Listopada 2018 Autor Opublikowano 21 Listopada 2018 Witam, może ktoś rzucić okiem jeszcze na te logi robione na LPG założona inna przepływka, jak narazie Audi jeździ dobrze zobaczymy po dłuższym czasie czy coś sie zmieni http://vaglogi.pl/log-002_033_s5U7e.html
dragonstyle Opublikowano 21 Listopada 2018 Autor Opublikowano 21 Listopada 2018 No to ja teraz wymiękam.....? 1
dragonstyle Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 Witam, no i okazało się, że winny był zepsuty MAF, po wymianie na nowy auto wreszcie odżyło dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się