macix85 1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Witam, Zakupiłem a4 b6 avant 1.8t bex jedzie ładnie nawet bardzo przyjemnie i nic się nie dzieje wszystko gra, zrobiłem logi dynamiczne na 3 biegu od 1500 obr do końca. na moje oko laika nie są one za ładne logi robione niestety na pb 95, po przeczytaniu forum będzie już tankowane tylko 98. 1. z tego co rozumiem jest jakiś program? 2. występuje spalanie stukowe? 3. ciśnienie doładowania jest wyższe niż zadane ? 4. oraz odczyty lambdy ? logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_031_24HfF.html http://vaglogi.pl/log-002_033_21lnb0.html http://vaglogi.pl/log-003_020_I8xzbP.html http://vaglogi.pl/log-011_032_V6m99V.html http://vaglogi.pl/log-115_118_8sRcHq.html Proszę wypowiedzcie się co z tym faktem zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Program jest. Wtryski zaczynają pętlić i turbo trochę przeładowuje. Albo wgrać serię i powtórzyć logi lub do tunera na korektę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macix85 1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 auto kupione 2 tygodnie temu. w takim stanie jak widać wiec do tunera nie mogę się udać bo nawet nie wiem kto w tym grzebał, czyli tak jeździć nie można? macie kogoś godnego polecenia kto by się tym zajął ? najlepiej w kujawsko-pomorskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Można ale nie pałować do końca. Ciekawe jakby na 98 wyglądało, bo stuki miejscami są bardzo duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macix85 1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Logi na 98 będą robione i wrzucone maksymalnie za 2 dni. Czy spalanie stukowe wynika z zapętlania wtryskiwaczy (za małych?) czy może z przeładowywania turbo? I co z tymi odczytami lambdy - jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Spalanie stukowe moze wynikac z bardzo wielu rzeczy, tj. starych swiec, zapchanego kata, slabego paliwa, niewymienianego filtra paliwa itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Program słaby, zlany paliwem u góry, świece wymien, zrób logi na pb 98, program bym i tak poprawil, LPG jest? Te korekty w 032 są po jeździe na pb? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macix85 1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 lpg nie ma ale będzie i właśnie dlatego chce PB doprowadzić do jak najlepszego stanu, jeżdżone tylko no pb ale 95. skąd widać, że za dużo podlany paliwem u góry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 No widać z kanałów 033, 031. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macix85 1 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 19 minut temu, Łukasz13 napisał: No widać z kanałów 033, 031. a można ciut dokładniej - wersja dla laika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 9 godzin temu, macix85 napisał: a można ciut dokładniej - wersja dla laika? Kanał 033 widać po napięciu, kanał 031 widać po zadanej lambdzie, ogólnie tak to wygląda jak się robi program i nie robi sie nic z afr w sofcie tylko zostawia tak jak z fabryki, najlepiej jakbys sobie wgrał tam seryjny program i porobił logi i doprowadził do serii najpierw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macix85 1 Opublikowano 24 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Witam, logi zrobione na Pb98 po zużyciu 2 zbiorników na tym paliwie, oraz załataniu sporej dziury w wydechu na łączniku elastycznym. Logi: http://vaglogi.pl/log-002_031_Ez9QKsQ.html http://vaglogi.pl/log-002_033_8204tA5.html http://vaglogi.pl/log-003_020_0y83M.html http://vaglogi.pl/log-011_032_FFiyV3I.html http://vaglogi.pl/log-115_118_3mXO5.html rozumiem, że ze spalaniem stukowym sprawa załatwiona jest ok ? jeżeli chodzi o zapętlanie wtrysków na końcu obrotów czy zmiana filtra że stożka na zwykły coś może dać (mniej powietrza-mniej potrzebnego paliwa- krócej otwarty wtryskiwacz?) jutro wstawię logi po wymianie świec na ngk pfr7Q oraz filtra paliwa. Edytowane 24 Listopada 2018 przez macix85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Ogolnie to turbo Ci przeladowuje, wiec n75 do weryfikacji. Co do wtryskow to moze po prostu przydaloby sie wlozyc wieksze. Bo pewnie seria zostala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się