A.M.D Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam Chyba coś jest nie tak opisze jaki działa termostat w aucie który wymieniłem na nowy zamiennik firmy mtm auto parts za 35 zeta otóż pop przejechaniu 10km ma równe 90 stopni przy prędkości 90km/h (wydaje mi się ze chyba trochę za dużo tych kilometrów) druga sprawa to przy prędkości 170, 180km/h temperatura spada z 90 stopni na 70, 75 stopni później po zmniejszeniu prędkości z powrotem na 90 stopni. czy to jest prawidłowe działanie? Jeżeli nie to jak powinien zachowywać się termostat dobrze działający czy jak to się mówi skąpy płaci dwa razy czyli ten mtm za 35zeta to złom i trzeba kupić oryginał. pozdrawiam
Tom A4 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 wszystko jest ok poprostu podczas szybkiej jazdy ped powietrza schladza chlodnice i dlatego temperatura spada a 90 stopni to normalna temperatura pracy silnika
musti Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Temperaturka jest ok i dlatego tak spada z szybszą prędkością.Termostat widze nie jest nowy,ale niech służy jak najdłużej
maniek598 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 nie wiem jak w 1.6 ale w 1.8 temperature uzyskuje po przejechaniu max 6 km (-10 na dworze) miałem taki przypadek, że temperatura spadała nawet do 60`po przekroczeniu 3tys obrotów . wadliwy był nowy nieorginalny termostat, który miał bardzo cienką sprężynkę . kupiłem ori w sklepie skody 48zł i jest [br]Dopisany: 25 Luty 2009, 17:37_________________________________________________ps. skąpy płaci dwa razy [br]Dopisany: 25 Luty 2009, 17:39_________________________________________________http://www.allegro.pl/item561229185_termostat_oryginal_vw_audi_skoda_seat_benzyna.html tu masz linka do termostatu który kupiłem na pewno wyjdzie taniej niż w aso
Narcyz 35 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 ten termostat napewno szwankuje. Prędkość nie ma nic wspólnego ze spadkiem temperatury.Ja mojego przytrzymałem kiedyś przez 2 godziny na 190 km/h a temperatura ani nie drgnęła non stop 90 na desce.
loco87 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Termostat daje d*py. Mi trafil sie ori niezbyt sprawny JAde go wymienić
Dibo Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Wina termostatu. Nie powinna Ci spaść temperatura przy tak dużej prędkości. Przecież silnik pracuje na dużych obrotach.
A.M.D Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 tak myślałem ze z tym termostatem jest coś nie tak stąd moje pytanie na forum a tak na marginesie to wiadomo ze jest to zamiennik trzeba się liczyć z tym ze nie będzie działał 5, 10 lat bezproblemowo jak oryginał ale on w zasadzie w ogóle nie zadziałał tak jak trzeba a jak z reklamacją są szanse zwrotu kasy lub wymiana towaru?
lukaszek13ns Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 dokladnie caly czas ma byc 90 plus minus 2 stopnie choc by nie wiem, co sie dzialo, termostat jest padniety, w innych wozach tak jest ze im szybciej jedziesz tym wiekszy ped powietrza i zchladza chlodnice, ale w a4 caly czas ma byc 90
maniek598 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 może i wymienią ci termostat ale na taki sam . jak nie kupisz ori to licz się z tym że i trzeci raz będziesz wylewał płyn chłodniczy i kupował termostat. ja też kupiłem nowy zamiennik i od razu była z nim lipa !!! kup ori raz wymienisz i będziesz miał spokój . polecam z tego linka co wyżej podałem, lub w skodzie . jest identyczny a cena dwa razy niższa niż w ASO do tego płyn g12+
matthiess Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 ja tez tak mam ze przy jeździe do 140, teromostat pokoazuje 90 stopni a przy 160-180 i wiecej tem opada do 75 stopni
mA4ciek Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Powinno na sztorc stać przy 90. Chyba nie spodziewałeś się cudów za 35zł ?
czaki22 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 temp silnika powinna byc stała, niewazne czy -10 czy 200 km/h ma byc 90, przy takiej temp sprawnosci silnika wynosi maximum
rebeliant26 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 dokladnie ten sam problem mialem i tez kupilem zamiennik i tak samo okazalo sie po zalozeniu ze cos nie tak z nim jest, kupilem ori i wsio jest ok
lelak Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Kurcze tak sie zastanawiam gdzie wy tu w polsce jezdzicie tymi 1.6 z takimi predkosciami Ja jakos swojego nie moge rozpedzic do 180 jadac do pracy... :>
czaja77 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 a jaka macie temperaturę na klimatronicu kanał 51?bo ja nawet 104c,a na desce bite 90 c
pan kierownik Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 a jaka macie temperaturę na klimatronicu kanał 51?bo ja nawet 104c,a na desce bite 90 c Sprecyzuj kogo pytasz bo zaraz zrobi się zamieszanie co do wskazań. Nie każdy ma to samo na kanale 51 (to co tam jest pokazywane zdaję się że zależy to od rocznika).
czaja77 Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 pytam np.A.M.D Tom A4 Narcyz 35 matthiess rebeliant26 lelak - loco87,Dibo,maniek598 (inny silnik ale ok) chodzi mi głównie o silnik 1,6 adp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się