v3n0m Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Witajcie, Zaczynam regenerować swojego strucla i na pierwszy ogień idzie mułowatość powyżej 3000 RPM. Nieważne czy na 3,4 czy 5 biegu, mała górka i obrotomierz stoi w miejscu, sensowne przyspieszanie kończy się na 120 km/h. Turbo wstaje dość późno, chwile przeładowuje ale później się normuje. Nie łapie żadnych notlaufów ani innych dziwnych błędów. N75 był wymieniany, przepływka czyszczona, pompa wtryskowa regenerowana 30k temu, komplet sprzęgła nowy, rozrząd świeży... Samochód nie dymi na czarno, na jedynce przy bucie czasem coś tam wyrzuci szaro-burego ale poza tym nic. Zastanawiam się nad sprawdzeniem stanu zasyfienie kolektora i EGRu (nalot 275k + to co handlarz skręcił...) i sprawdzeniem wężyków przelewowych od wtrysków jak i vacum. W co dalej wsadzić łapska?? 003, 008, 011 Dynamiczne, na 4 biegu. Jedyne odchylenie to wydaje się MAF powyżej 3000 RPM, reszta raczej ok - nie mam się do czego przyczepić. 001 - nie wiem co tutaj powiedzieć 010 i 011 - tak samo, lekki przeład i zaniżony MAF 015 - raczej ok Pomysły? ?♂️
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się