MichałKrk Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Witam Tydzień temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą, po wymianie auto zaczęło telepać na wolnych obrotach .Z wykresu wynika że ewidentnie coś jest nie tak na 4 cylindrze, tylko pytanie co ? Czy zacząć od wymiany uszczelniaczy wtrysków ? Jak już je wymienić to czy tylko ten jeden czy wszystkie ?Jeśli to nie pomoże to czy wymienić wtrysk na nowy ?,a może to nie wtryski są problemem ?Dodam że przed wymianą nie było tego problemu silnik pracował równo bez wibracji. Z góry dziękuję za pomoc .
BartoszBB Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Korekcje są ok pokaż jeszcze grupę 023. Jak wygląda synchronizacja rozrządu na ile ustawiona? Edytowane 13 Listopada 2018 przez BartoszBB
MichałKrk Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Opublikowano 13 Listopada 2018 Trochę jestem ciemny w obsłudze tego komputera ,może ktoś mi podpowie gdzie tego szukać. Mam vaga jednak ,nie wiem dlaczego ale nie widzi kabla .Komputer nie jest mój ,a właściciel też dopiero raczkuje w jego obsłudze. Bartosz mówisz że korekcje ok ,nawet 4 cylinder który jest wysoko na plusie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się