Tomas318 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Witam planuje kupić audi a4 b7 w którym założę instalacje lpg i chciałbym doradzić się was jaki kupić motor 1.8t czy 2.0 jak z awaryjnością tych aut i jak sprawują sie z lpg oraz ich osiągi. Z góry dzięki
tobias Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 only 1.8T i bedzie Pan zadowolony
Rosomak91 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Dla świętego spokoju weź 1.8T, o którym się nie wypowiem. Jeśli chodzi o 2.0 to: - lubi olej w znacznych ilościach i niekoniecznie jest na to lekarstwo. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich egzemplarzy, ale ryzyko trafienia na bubla jest wysokie. - ciut za mało mocy do większych załadunków jak np. rodzina na pokładzie - zwłaszcza z teściową. - często występujący problem z gruszką podciśnienia od regulacji długości kolektora ssącego. + oprócz wyżej wymienionych problemów nie występują (nagminnie) większe poważniejsze awarie. + jeżdżąc w pojedynkę osiągi są wystarczające. + może być za***iście ekonomiczny - 1000km na zbiorniku (do głębokiej rezerwy) jest możliwe. + nie mam doświadczenia z LPG, ale raczej przyjmuje go ciepło
dudi2000 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Większość aut ma apetyt na Olej ale w b6 2.0 to jest tragedia. B7 2.0 alt to poprawione motory bo produkcję przeniesiono na Węgry i starano się zlikwidować problemy z przed liftingu. Ja osobiście użytkuje ten motor i jest ok, ale fakt 1,8T to zdecydowanie bardziej udana jednostka. Jest podatna na szybkie podnoszenie mocy i ma w zestawie 6 biegowa skrzynie manualną.
bartez90 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 B7 to ciezkie auto, ktore przy 130 km n/a bedzie ledwo dawalo rade. A spod swiatel porobi Cie kazde male gowno z 1.4 pod maska.
luckd Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 No nie przesadzajcie że to taka słabizna, aż tak nie odstaje od seryjnej 1.8, w takim razie co powiedzieć o 1.6?
bartez90 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 28 minut temu, luckd napisał: No nie przesadzajcie że to taka słabizna, aż tak nie odstaje od seryjnej 1.8, w takim razie co powiedzieć o 1.6? To że nie widze sensu dopłacania do marki premium z silnikami o niewielkiej mocy. Po co dopłacać jak wrażenia z jazdy takim fwd z 1.6/2.0 będą podobne jak w skodzie, vw, czy nawet renault.
Rosomak91 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Przecież 1.8T nie ma wcale tej mocy tak dużo. Jeździłem tym i sorry, ale d*py to nie urwało. Dopiero po modach na 250 KM jakoś to latało, ale z ekonomią już wtedy nie miało to żadnego związku. 2 godziny temu, bartez90 napisał: To że nie widze sensu dopłacania do marki premium z silnikami o niewielkiej mocy. Po co dopłacać jak wrażenia z jazdy takim fwd z 1.6/2.0 będą podobne jak w skodzie, vw, czy nawet renault. Yyy, porównywałeś jazdę Audi i Reno z tego samego rocznika?
bartez90 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 5 minut temu, Rosomak91 napisał: Przecież 1.8T nie ma wcale tej mocy tak dużo. Jeździłem tym i sorry, ale d*py to nie urwało. Dopiero po modach na 250 KM jakoś to latało, ale z ekonomią już wtedy nie miało to żadnego związku. Ja to wiem, no ale co tu w ogóle mówić o takim żółwiu alt. 130 km n/a w cięzkim aucie na dzisiejsze czasy to bardzo kiepsko. 1.8t bfb w stocku jeździ średnio, a alt jest po prostu wolny.
dudi2000 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 audi a4 to: 1. Samochód bardzo dobrze wygłuszony. 2. Samochód wykonany z najwyższej jakości materiałów 3. Samochód z bardzo komfortowym zawieszeniem. 4. Mało awaryjny samochód, rankingi TUV 5. Dobrze zabezpieczony anty-korozyjne. Motor 1.8T goni do setki w 8,6s a 2.0 131km goni do setki 9,9s jak większość aut służących nie do zapier.... a do użytkowania. Jak ktoś szuka szybkiego auta to trzeba szukać gdzie indziej.
bartez90 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Dokładnie, ale nie są to jednakowe silniki. Z 1.8t małym kosztem robisz 200km+ i 300nm+, a wtedy różnica pomiędzy nim a alt jest przeogromna.
Rosomak91 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 15 minut temu, bartez90 napisał: Ja to wiem, no ale co tu w ogóle mówić o takim żółwiu alt. 130 km n/a w cięzkim aucie na dzisiejsze czasy to bardzo kiepsko. 1.8t bfb w stocku jeździ średnio, a alt jest po prostu wolny. Jest wolny, ścigać się tym nie da, ale to też nie do wyścigów się to kupuje. Sam bym się chętnie przesiadł na uturbione 2.0, ewentualnie 1.8 tfsi i nie żeby ciekać jak szalony, a żeby był zapas pod pedałem. Pamiętam jak się przesiadłem z cinkasa 0,7 na A3 1.6 przez pierwsze tygodnie czułem się jak w rakiecie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się