Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Radio Android


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, szaman89 napisał:

Mówisz o kostce takiej jak w poście nr 57?

Niestety nie. Posiadam takie złącza jak na załączonym zdjęciu. Z tego co się orientuję to wyjścia audio są na niebieska kostkę w aucie, a w adapterze dołączonym do radia wyjścia są na fioletowe i szare kable w quadlocku w miejscu gdzie nie mam żadnych pinów no i jest ich ciut więcej w niebieskiej kostce która jest w wiazce auta.

 

Radio udało mi się uruchomić ale to żadna filozofia w sumie. Stacje FM mi wyszukuje bez adapterow. GPS znajduje 5 satelit wiec nie jest źle. Poza tym nie podświetlaja się przyciski (jak zmieniam kolory w ustawieniach to na kilka sekund i gasną). 

IMG_20190306_221300.jpg

IMG_20190306_221312.jpg

 

 

Edit: znalazłem taki schemat. Czy pin 7 w niebieskiej kostce to wzbudzenie wzmacniacza bose, a  cztery piny w Zielonej to wyjścia audio? Widzę że jest jeden ground audio pod pinem nr 8 czyli wszystkie minusowe piny w adapterze od Chińczyków maja być połączone z tym jednym pinem i zadziała? Co z podświetleniem przycisków? 

Screenshot_20190306-223859.jpg

Edytowane przez DDK
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, DDK napisał:

Niestety nie. Posiadam takie złącza jak na załączonym zdjęciu. Z tego co się orientuję to wyjścia audio są na niebieska kostkę w aucie, a w adapterze dołączonym do radia wyjścia są na fioletowe i szare kable w quadlocku w miejscu gdzie nie mam żadnych pinów no i jest ich ciut więcej w niebieskiej kostce która jest w wiazce auta.

 

Radio udało mi się uruchomić ale to żadna filozofia w sumie. Stacje FM mi wyszukuje bez adapterow. GPS znajduje 5 satelit wiec nie jest źle. Poza tym nie podświetlaja się przyciski (jak zmieniam kolory w ustawieniach to na kilka sekund i gasną). 

Przecież te wszystkie wtyczki łącznie z niebieską wyszły Ci ze złącza quadlock. Masz konwerter poziomu sygnału? Te piny które Ci się nie pokrywają to właśnie cała filozofia podłączenia konwertera żeby zadziałał tył. 

Edyta: Opcja od podświetlenia przycisków w ustawieniach fabrycznych włączona? 

Edytowane przez szaman89
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, szaman89 napisał:

Przecież te wszystkie wtyczki łącznie z niebieską wyszły Ci ze złącza quadlock. Masz konwerter poziomu sygnału? Te piny które Ci się nie pokrywają to właśnie cała filozofia podłączenia konwertera żeby zadziałał tył. 

Edyta: Opcja od podświetlenia przycisków w ustawieniach fabrycznych włączona? 

A po podłączeniu bez konwertera nie powinno być jakiegokolwiek dźwięku z głośników z przodu? Jak podłączyłem to co jest to dźwięku żadnego nie było znikąd tak jakby coś jednak nie było dobrze podłączone. 

Edytowane przez DDK
Opublikowano

jak masz harmana (HiLow) to z przodu będzie. Przy BOSE to w sumie nie wiem - tam jest całość zasilana przez wzmacniacz. A co do iluminacji to głupie pytanie - światłą włączyłeś? Bo iluminacja podświetla się razem z resztą przycisków bo zapaleniu świateł :)

Opublikowano

Bose w całości idzie przez wzmak więc musisz zastosować moduł/aktywator czy jak to tam teraz nazywają właśnie do Bose - jest tego pełno na alledrogo. 

Opublikowano
20 godzin temu, szaman89 napisał:

Nic mi ta aukcja nie mówi. Pokaż dobre zdjęcie jak masz z tej kostki przewody poprowadzone. 

 

IMG_20190307_093559.jpg

IMG_20190307_093612.jpg

IMG_20190307_093625.jpg

IMG_20190307_093649.jpg

IMG_20190307_093658.jpg

Opublikowano (edytowane)

To są przewody odpowiadające za tylne głośniki. Fiolet i zielony to sygnał, czarny to GND który musisz rozdzielić na dwa przewody na strone lewą i prawą. W dedykowanych radiach do A4 w tych miejscach są wyprowadzone chinche do konwertera. U Ciebie to wygląda inaczej bo kupiłeś uniwersalne radio. Możesz zarobić chinche na te przewody lub wlutowac się z tymi przewodami bezpośrednio w konwerter i chinche z tego konwertera ewentualnie wywalić - jak Ci wygodniej. Po drugiej stronie konwertera gdzie wychodza przewody musisz je spiąć z przewodami które wychodzą z radia i są oznaczone w przybliżeniu jako RL+, RL-, RR+, RR- (nie widzę tabliczki znamonowej więc ciężko powiedzieć ale coś w ten deseń).

quadlock.JPG

 

Edyta: Dla uściślenia fiolet to RR a zielony to RL.

Edytowane przez szaman89
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, szaman89 napisał:

To są przewody odpowiadające za tylne głośniki. Fiolet i zielony to sygnał, czarny to GND który musisz rozdzielić na dwa przewody na strone lewą i prawą. W dedykowanych radiach do A4 w tych miejscach są wyprowadzone chinche do konwertera. U Ciebie to wygląda inaczej bo kupiłeś uniwersalne radio. Możesz zarobić chinche na te przewody lub wlutowac się z tymi przewodami bezpośrednio w konwerter i chinche z tego konwertera ewentualnie wywalić - jak Ci wygodniej. Po drugiej stronie konwertera gdzie wychodza przewody musisz je spiąć z przewodami które wychodzą z radia i są oznaczone w przybliżeniu jako RL+, RL-, RR+, RR- (nie widzę tabliczki znamonowej więc ciężko powiedzieć ale coś w ten deseń).

quadlock.JPG

 

Edyta: Dla uściślenia fiolet to RR a zielony to RL.

Dziękuje bardzo za informację, przy bliżej okazji będę walczył. Pozdrawiam

Edytowane przez Ssman99
Opublikowano
30 minut temu, Ssman99 napisał:

Dziękuje bardzo za informację, przy bliżej okazji będę walczył. Pozdrawiam

Nie krytykuje ale ogólnie to już 50 zł drożej kupiłbyś dużo lepsze radio dedykowane do A4 z 2gb ram które jest totalnym minimum dla komfortowego operowania radiem. Radio które kupiłeś ma 1GB ramu i to może zabijać cały fun z korzystania z takiego radia. System zje połowę tej pamięci i bardzo możliwe że odpalenie map google będzie Ci ubijać aplikacje w tle więc komfort użytkowania pada na ryj. Jeżeli miałbyś możliwość zwrotu tego radia to na Twoim miejscu poszedłbym tą drogą bez zastanowienia i kupił dedyka.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, szaman89 napisał:

Kupiłem radio na Ali za 430 zł z przesyłką. Radio bardzo dobrze działa, części trochę kosztowały, wyszło za wszystko z 650 zł ?

 

Edytowane przez Ssman99
Opublikowano
22 minuty temu, Ssman99 napisał:

Kupiłem radio na Ali za 430 zł z przesyłką. Radio bardzo dobrze działa, części trochę kosztowały, wyszło za wszystko z 650 zł

To za te pieniądze to nie było tematu ?

Opublikowano

Ja za dedykowane 2gb 16gb dałem 872zl że szkoda kombinować

 

Dzisiaj pod USB jeszcze podpiąłem kamerkę xiaomi dash cam i włącza się w końcu razem z silnikiem/nawigacją

 

A nie jak w.zapalniczce napięcie cały czas

Opublikowano
14 minut temu, niekrasz napisał:

Dzisiaj pod USB jeszcze podpiąłem kamerkę xiaomi dash cam i włącza się w końcu razem z silnikiem/nawigacją

 

A nie jak w.zapalniczce napięcie cały czas

Wszystko zależy czy korzystasz z trybu parkingowego. Bez stałego napięcia można o tym zapomnieć.

Opublikowano

Nie ma tam trybu parkingowego ?

 

Niestety wielokrotnie zostawiałem zapominalsko kamerkę w zapalniczce i w zimie rozwaliłem tak akumulator

Opublikowano
41 minut temu, niekrasz napisał:

Nie ma tam trybu parkingowego ?

 

Niestety wielokrotnie zostawiałem zapominalsko kamerkę w zapalniczce i w zimie rozwaliłem tak akumulator

Teraz już można kupić takie fajne adaptery do zasilania kamer, które odcinają zasilanie przy konkretnym napięciu akumulatora chroniąc go przed całkowitym rozładowaniem.

Opublikowano

Po małej rzeźbie wiązki udało mi się w końcu uruchomić radio. Grają nawet wszystkie głośniki wraz z subwooferem w bagażniku bez konwertera głośności. Nie obyło się bez problemów jednak. Pierwszy to szum z głośników po wzbudzeniu wzmacniacza z remote radia. Na głośności 0 szum jest delikatny ale jednak jest. Przy słuchaniu muzyki jest słyszalny i nieco denerwuje. Kable poizolowane przebić chyba nie ma. Na rnse szum był bardzo delikatny ledwie słyszalny, a podczas muzyki w ogóle go nie było.

Nagłośnienie jest bose. 

 

Drugi problem to brak obrazu na aplikacji YouTube podczas odtwarzania (dźwięk jest). Na chrome działa wszystko ok. 

Opublikowano
11 minut temu, DDK napisał:

Po małej rzeźbie wiązki udało mi się w końcu uruchomić radio. Grają nawet wszystkie głośniki wraz z subwooferem w bagażniku bez konwertera głośności. Nie obyło się bez problemów jednak. Pierwszy to szum z głośników po wzbudzeniu wzmacniacza z remote radia. Na głośności 0 szum jest delikatny ale jednak jest. Przy słuchaniu muzyki jest słyszalny i nieco denerwuje. Kable poizolowane przebić chyba nie ma. Na rnse szum był bardzo delikatny ledwie słyszalny, a podczas muzyki w ogóle go nie było.

Nagłośnienie jest bose. 

 

Drugi problem to brak obrazu na aplikacji YouTube podczas odtwarzania (dźwięk jest). Na chrome działa wszystko ok. 

A masz w ogóle na stanie konwerter poziomu sygnału? Spotykałem się kiedyś z taką sytuacją, że gość opisywał, że szum został mocno zminimalizowany właśnie przez konwerter poziomu sygnału. Jeśli masz to wepnij konwerter i sprawdź czy jest zmiana. Jeżeli będziesz sprawdzał to tylko na przodzie lub tyle to w equalizerze wyodrębnić tylko tą stronę. 

Sprawdzałeś czy wszystkie głośniki szumią czy np sam tył? 

Jeśli chodzi o YouTube to aplikacja zaktualizowana? U mnie na stocku też nie było obrazu. Po aktualizacji jest ok. 

Opublikowano

Apka jest zaktualizowana bo też myślałem że to załatwi sprawę. Szumia wszystkie głośniki razem z przodem. W poniedziałek będę miał adapter do bose phonocar ale zastanawiam się czy w ogóle go podłączac czy zwrócić skoro udało się to uruchomić bez tego. Gra czysto ładnie równo na przód i tył tylko ten szum. Niestety sklepy dziś już pozamykane i adapter głośności miałbym dopiero w poniedziałek. Myślałem że trzeba dać jakiś ekran albo separator tylko na co? 

Opublikowano
Teraz, DDK napisał:

Apka jest zaktualizowana bo też myślałem że to załatwi sprawę. Szumia wszystkie głośniki razem z przodem. W poniedziałek będę miał adapter do bose phonocar ale zastanawiam się czy w ogóle go podłączac czy zwrócić skoro udało się to uruchomić bez tego. Gra czysto ładnie równo na przód i tył tylko ten szum. Niestety sklepy dziś już pozamykane i adapter głośności miałbym dopiero w poniedziałek. Myślałem że trzeba dać jakiś ekran albo separator tylko na co? 

To usuń dane aplikacji YT w pierwszej kolejności.

Sprawdź czy szum zwiększa się wraz z prędkością jazdy. Jeśli tak to możliwe że zasilanie jest zaszumione i możnaby zastosować np jakiś filtr. 

Do sprawdzenia jeszcze tak jak pisałem wcześniej montaż konwertera. 

Jak działa to na pająka i odpowiada Ci taki stan to zwracaj adapter i tyle. 

Opublikowano
46 minut temu, DDK napisał:

Po małej rzeźbie wiązki udało mi się w końcu uruchomić radio. Grają nawet wszystkie głośniki wraz z subwooferem w bagażniku bez konwertera głośności. Nie obyło się bez problemów jednak. Pierwszy to szum z głośników po wzbudzeniu wzmacniacza z remote radia. Na głośności 0 szum jest delikatny ale jednak jest. Przy słuchaniu muzyki jest słyszalny i nieco denerwuje. Kable poizolowane przebić chyba nie ma. Na rnse szum był bardzo delikatny ledwie słyszalny, a podczas muzyki w ogóle go nie było.

Nagłośnienie jest bose. 

 

Drugi problem to brak obrazu na aplikacji YouTube podczas odtwarzania (dźwięk jest). Na chrome działa wszystko ok. 

 

29 minut temu, DDK napisał:

Apka jest zaktualizowana bo też myślałem że to załatwi sprawę. Szumia wszystkie głośniki razem z przodem. W poniedziałek będę miał adapter do bose phonocar ale zastanawiam się czy w ogóle go podłączac czy zwrócić skoro udało się to uruchomić bez tego. Gra czysto ładnie równo na przód i tył tylko ten szum. Niestety sklepy dziś już pozamykane i adapter głośności miałbym dopiero w poniedziałek. Myślałem że trzeba dać jakiś ekran albo separator tylko na co? 

 

 

Super, że udało się uruchomić, odnośnie szumów tak jak Szaman pisze, może pomóc założenie adaptera - ogólnie instalacja kablowa systemu BOSE to w myśl sztuki audio pozostawia wiele do życzenia - kable (w tym sygnałowe) idą wszystkie razem a sygnały mają wspólne ekran. Można jeszcze spróbować zmasować ekran może gdzieś Ci masa usiekła. 

 

Co do youtube dwie opcje: 

a) jakieś ukryte menu serwisowe radia - ja takie mam ukryte przed zwykłym użytkownikiem i tam jest opcja zezwalaj na oglądanie video w czasie jazdy.

b) spotkałem się też ze stacjami w których obraz z youtube jest tylko gdy zaraz po włączeniu radia (po głębokim wyłączeniu) odpalimy youtube, po ruszeniu  i odpaleniu youtube pojawia się czarny ekran, czasem np w trakcie jazdy po włączeniu youtube działa ale np. włączając go po jeździe na postoju (np na czerwonym świetle) już był czarny ekran - ale to nie we wszystkich stacjach spotkałem taką zależność tylko w niektórych. 

 

Pozdrawiam,
Darek 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...