Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grzeje się tylne koło, zjadło klocki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem jak w temacie. Wymieniony tloczek, prowadnice, klocki, tarcze, wezyki a nadal nie odbija skoro się grzeje prawy tył. Ręczny odbija. Pompa hamulcowa a może pompa abs do wymiany? Dziwne bo czasem podczas hamowania zapala się kontrolka poduszek powietrza nie wiem czy to ma coś wspólnego. Walczę już naprawdę długo z tymi hamulcami. Rozmiar tarczy 288 tył. Pomocy. 

Opublikowano

Przed chwilą zauważyłem że przednie i jedna tylna tarcza się nagrzały po jeździe. Tylna ta po regeneracji najbardziej a druga jest całkowicie zimna. Możliwe że to wina tej zimnej i że ta z którą myślałem że jest problem bierze na siebie cała siłę hamowania i przez to się tak nagrzewa? 

Opublikowano

A koło jak masz podniesione to jak się kręci lekko? Zaciagnij i puść ręczny i wtedy jak koło chodzi ? Nie moze byc oporu

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, bongod napisał:

Przed chwilą zauważyłem że przednie i jedna tylna tarcza się nagrzały po jeździe. Tylna ta po regeneracji najbardziej a druga jest całkowicie zimna. Możliwe że to wina tej zimnej i że ta z którą myślałem że jest problem bierze na siebie cała siłę hamowania i przez to się tak nagrzewa? 

 

Pisz co bylo robione i dlaczego???

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Wymiana pompy załatwiła sprawę :)

Opublikowano
28 minut temu, bongod napisał:

Wymiana pompy załatwiła sprawę :)

Abs czy hamulcowej??

Opublikowano

Wezyki hamulcowe w oplocie. A pompa hamulcowa. Myślałem że ciezej się ją wymienia :). 

Opublikowano

Pompa to pikus.

Wymien serwo bez rozszczelnienia ukladu to juz troche ciezej..

Ważne ze działa:thumbup1:

Opublikowano

No serwo trzeba pod kierą rozlaczać a tam mało miejsca :). Ale żeby pompę wymienić też musiałem rozszczelnić układ. Dev mi dał dobra radę żebym przed wyjęciem wypchnał tłoczki jak najbardziej I pomogło w 100 procentach potem przy odpowietrzebiu układu,, w drugą stronę " :). 

Opublikowano
W dniu 29.11.2018 o 08:00, bongod napisał:

No serwo trzeba pod kierą rozlaczać a tam mało miejsca :). Ale żeby pompę wymienić też musiałem rozszczelnić układ. Dev mi dał dobra radę żebym przed wyjęciem wypchnał tłoczki jak najbardziej I pomogło w 100 procentach potem przy odpowietrzebiu układu,, w drugą stronę " :). 

Cześć , opiszesz dokładniej jak to zrobić ? Jak wykręcić i wsadzić nową pompę ? I jak potem odpowietrzyć układ ? O czym trzeba pamiętać żeby tego nie zepsuć ? 
z góry dziękuje 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...