Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam a4 b5 1.8T 99" 
Auto na zimnym zawsze oplala ale jak pojeźdzę i zgadza to ok 3 razy to za 4 już nie chce wcale mi odpalić krece i nic

hmmm pomoże ktoś bardzo ważne A błędy  jakie mam to:


***17925   główny przekaźnik: usterka elektryczna (nieciągły)

*** 16502  czujnik temperatury silnika ( sygnał za wysoki (nieciągły ) 
 

Opublikowano (edytowane)

To nie przez te błędy . Na przekaźniku może być brak styku (zaśniedzialy) sprawdź .

Czujnik temperatury do wymiany.

A odnosnie palenia to najprawdolodobniej puszcza reduktor gazu i zalewa układ przez co masz za bogatą mieszankę . Dlatego długo kręci zanim odpali .

Edytowane przez jacek70
Opublikowano
2 minuty temu, jacek70 napisał:

A odnosnie palenia to najprawdolodobniej puszcza reduktor gazu i zalewa układ przez co masz za bogatą mieszankę . Dlatego długo kręci zanim odpali .

Hmmm A gdzie znajduje się ten przekaźnik?17925? 

A odnośnie redaktora to hmmm auto na zimnym zawsze odpala A jak już się nagrzeje to jak to zgadza ok 3 lub 4 razy i chce odpalić w krótkim czasie od zgłaszania to tylko kręci nic więcej nie zapali nawet z popychu tu jest temat z wczoraj zerknij jak możesz 

 

Opublikowano

Przekaźnik prawdopodobnie  jest w obudowie kompa na podszybiu . 

Zobacz co będzie jak wyjeździe gaz do zera i zakręcisz  dodatkowo butlę .

Pojedzie na PB i sprawdź co się dzieje .

Opublikowano

Czyli to może być wina przekaźnika?;)

Opublikowano

Bardzo możliwe . A jeśli by miał zaśniedziale  styki to raczej pewne .

Opublikowano

Jutro otworzę tam gdzie jest komputer i zobaczę co i jak 

Opublikowano (edytowane)

DSC_4660.JPG

Nr 3 to przekaźnik którego szukasz 

Daje zasilanie na cewki zaplonowe

Edytowane przez Fazii
Opublikowano
2 minuty temu, Fazii napisał:

DSC_4660.JPG

Nr 3 to przekaźnik którego szukasz 

On jest pod maską w tej skrzynce co komputer ?

Opublikowano (edytowane)

Tak

Dodatkowo sprawdź tam kostkę pomarańczową (przewód czerwono zielony) i białą (przewód koloru czerwono szary)

Edytowane przez Fazii
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Fazii napisał:

Tak

Dodatkowo sprawdź tam kostkę pomarańczową (przewód czerwono zielony) i białą (przewód koloru czerwono szary)

A gdzie znajdę ten czujnik co odpowiada za ten błąd 

* 16502  czujnik temperatury silnika ( sygnał za wysoki (nieciągły ) 
 

Edytowane przez Marcinlbn24
Opublikowano

 

Opublikowano

 To jest ten czujnik temperatury jak wymienić? I tak muszę wymienić cały kruciec tam bo mi cieknie 

Opublikowano

A od czego jest ten przekaźnik co znajduje się w puszce z komputerem za co on odpowiada?

Opublikowano
9 godzin temu, Marcinlbn24 napisał:

A od czego jest ten przekaźnik co znajduje się w puszce z komputerem za co on odpowiada?

Już pisałem wyżej, daje zasilanie na cewki 

Opublikowano (edytowane)

Według mnie wszystko jest ok wyczyscilem styki 

20181127_181332.jpg

20181127_175126.jpg

20181127_174915.jpg

20181127_174705.jpg

20181127_174658.jpg

20181127_173549.jpg

Edytowane przez Marcinlbn24
Opublikowano

Niestety dalej to samo auto się zgadzało 90 stopni przejażdżka i nasze chce odpalić i taki efekt sam filmik 

Opublikowano

Zdejmi obudowe przekaznika isprawdz styki w srodku

Opublikowano

Ten przekaźnik jest rozbieralny?;)

Opublikowano (edytowane)

Jak kazda czesc ?podwadz delikatnie brzegi i gora zejdzie. Pewnie twoim oczom ukaza siue przypalone styki

 

Edytowane przez sitar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...