Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Przekładka silnika 1.9 AFN na AVG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanie odnośnie przekładki silnika. Obecnie w aucie zamontowany jest silnik 1.9 AFN lecz uległ awarii i mechanik powiedział mi że to raczej pierścienie ponieważ jeden z cylindrów nie ma prawidłowej kompresji a że silnik ma już 340 tys nalatane i pewnie jeszcze było coś cofane doszliśmy do wniosku że chyba lepiej byłoby wymienic silnik. I tu pytanie jak by to wyglądało bo mój kolega ma taką Audi po stluczce ale jest tam silnik AVG. Czy byłbym w stanie sam to zrobić, chodzi mi bardziej o to czy te silniki różnią się na tyle jakimiś podzespolami że musiałbym oprócz samego słupka jeszcze coś wymienic? I czy potrzebny byłby fachowiec z kompem żeby coś zaprogramować? Dzięki i pozdrawiam 

Opublikowano

Słupek pasuje 1;1. Jakieś drobne różnice w osprzęcie są ale to nie powinno Cie interesować. Śmiało

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Avg  tak naprawde rozni sie kompem.

Avg jest nowszy i nie ma potrzeby zabawy z podstawka pod kosci jakbys chcial rezac dziada.

Reszta jest ta sama.

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
28 minut temu, misiek95 napisał:

Słupek pasuje 1;1. Jakieś drobne różnice w osprzęcie są ale to nie powinno Cie interesować. Śmiało

 

5 minut temu, wesz82 napisał:

Avg  tak naprawde rozni sie kompem.

Avg jest nowszy i nie ma potrzeby zabawy z podstawka pod kosci jakbys chcial rezac dziada.

Reszta jest ta sama.

 

 

Tzn ze jak podłącze wszystko pod stary osprzęt to kąty wtrysku itd będzie wszystko pasować ze starym kompem? 

Opublikowano

Tak powinno byc.

Zmien dol a gore daj do roboty mimo wszystko niech zplanuja glowice i wymienia uszczelniacze zaworowe.

Opublikowano
8 minut temu, rajek1233 napisał:

 

Tzn ze jak podłącze wszystko pod stary osprzęt to kąty wtrysku itd będzie wszystko pasować ze starym kompem? 

No ale nie napisałeś czy chcesz przełożyć pompe ze swojego? Jak tak no to wiadomo że rozrząd trzeba ustawić, pompe sprawdzić jak po każdej takiej operacji

Opublikowano

Jednak biorę cały silnik z osprzętem a nie goły słupek. Czyli będzie zabawa z kompem tak?

Opublikowano
30 minut temu, rajek1233 napisał:

Jednak biorę cały silnik z osprzętem a nie goły słupek. Czyli będzie zabawa z kompem tak?

Wszystko będzie dobrze, jak klocki lego. 

Opublikowano

Oby tak było :) to jeszcze pytanie czy warto coś zrobić wymienic przy przekładce silnika z racji tego że wszystko będzie na wierzchu? 

Opublikowano
36 minut temu, rajek1233 napisał:

Oby tak było :) to jeszcze pytanie czy warto coś zrobić wymienic przy przekładce silnika z racji tego że wszystko będzie na wierzchu? 

No oczywiście że tak. Uszczelniacz wału z obu stron, uszczelniacz wałka. Plastikowe króćce, uszczelke pokrywy możesz wymienić. Odme plastikową sobie kup bo sie łamie w rękach najczęściej. Uszczelki kolektorów i możesz profilaktycznie wyczyścić zmienną geometrie w turbinie. Proponował bym też zajrzeć do sprzęgła

Opublikowano

Zdejmij miske umyj smoka i zloz to na silikonie bo uszczelki tam nie ma.

 

Opublikowano
5 minut temu, misiek95 napisał:

No oczywiście że tak. Uszczelniacz wału z obu stron, uszczelniacz wałka. Plastikowe króćce, uszczelke pokrywy możesz wymienić. Odme plastikową sobie kup bo sie łamie w rękach najczęściej. Uszczelki kolektorów i możesz profilaktycznie wyczyścić zmienną geometrie w turbinie. Proponował bym też zajrzeć do sprzęgła

Tak zrobię. A w związku ze sprzęgłem tzn? 

Opublikowano

Wymien je i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...