Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świst turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie,  od jakiegoś czasu nęka mnie pewien problem. Podczas porannego rozruchu moje audi chwilę po uruchomieniu silnika, zaczyna dymić na siwo.  I w tym samym momencie pojawia się świst turbiny na wolnych obrotach.  Podczas jazdy dymu nie ma, jak przygazuje to też jakby dużo mniej.  Sprawdzałem dzisiaj turbo i chyba nie wygląda dobrze. Luzu wzdłużnego nie wyczułem ale poprzeczne dość spore.  Wydaję mi się że koło trze o muszlę. Jest też sporo oleju w muszli. 

Edytowane przez ecobuda
Błędy
Opublikowano

Myśle ze znajdziesz coś w tym temacie 

 

Opublikowano (edytowane)

Luz promieniowy na wirniku turbiny za***isty , raczej długo to ona nie pożyje ......:whistling:

Nie jestem zwolennikiem regeneracji, w trybie pilnym szukał bym ori używki na podmiankę :decayed:

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
17 minut temu, piotrsob1 napisał:

Luz promieniowy na wirniku turbiny za***isty , raczej długo to ona nie pożyje ......:whistling:

Nie jestem zwolennikiem regeneracji, w trybie pilnym szukał bym używki na podmiankę :decayed:

 

Moj awx 3 lata tak smigal az w koncu zmienilem dziada bo juz zaczol sobie kopcic.

Swista bo wirnik nie ogarnia wywazenia?

Opublikowano

A co sądzicie o nowym rdzeniu,  jakby nowy rdzeń zapodać?  

Opublikowano (edytowane)

Jak najbardziej.

Tylko trza by sprawdzic czy wirnik nie podjadal muszli.

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

A macie może jakiegoś sprzedawcę takich rdzeni, na allegro jest tego masa,  ale chyba nikt nie kupuje.  Firma profiturbo i Kuyawski oferuje gotowe rdzenie i nie wiem który brać.  

Opublikowano
48 minut temu, ecobuda napisał:

A macie może jakiegoś sprzedawcę takich rdzeni, na allegro jest tego masa,  ale chyba nikt nie kupuje.  Firma profiturbo i Kuyawski oferuje gotowe rdzenie i nie wiem który brać.  

Oryginału nie kupisz , prawie wszystkie dostępne to gorsze , a jak będziesz miał szczęście to trochę lepsze zamienniki rodem z Azji .

I nie mam tu na myśli Japonii ani Korei Południowej :decayed:

Coś mi się obiło o uszy że gdzieś w Polsce ( okolice Rzeszowa ) oddział amerykańskiej firmy Brogwarner podobno produkuje chra do turbin.

Jeżeli już to tylko od nich bym brał :hi:

Wszystko co tanie na Allegro to sobie od razu odpuść , bo szkoda pieniędzy :P

Jest tylko małe ale, wirnik strony zimnej turbiny na pewno już powiększył nieco średnicę muszli i o szybkim wstawaniu turbiny po wymianie rdzenia pewnie można zapomnieć :whistling:

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Oryginału nie kupisz , prawie wszystkie dostępne to gorsze , a jak będziesz miał szczęście to trochę lepsze zamienniki rodem z Azji .

I nie mam tu na myśli Japonii ani Korei Południowej :decayed:

Coś mi się obiło o uszy że gdzieś w Polsce ( okolice Rzeszowa ) oddział amerykańskiej firmy Brogwarner podobno produkuje chra do turbin.

Jeżeli już to tylko od nich bym brał :hi:

Wszystko co tanie na Allegro to sobie od razu odpuść , bo szkoda pieniędzy :P

Jest tylko małe ale, wirnik strony zimnej turbiny na pewno już powiększył nieco średnicę muszli i o szybkim wstawaniu turbiny po wymianie rdzenia pewnie można zapomnieć :whistling:

Dokladnie wieksza szpara daje gorszy dol..

Co to za turbo jest???

 

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

GARRETT GT 1749 VA

Opublikowano
9 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Nie jestem zwolennikiem regeneracji,

Sorki że nie na temat... 

Piotrze dlaczego nie jesteś zwolennikiem regeneracji???

Opublikowano
1 minutę temu, Adam87 napisał:

Piotrze dlaczego nie jesteś zwolennikiem regeneracji???

Bo w większości przypadków jakość jest na tak niskim poziomie że szkoda kasy , a czasem dopiero po regeneracji zaczynają się prawdziwe problemy :decayed::P

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, piotrsob1 napisał:

Bo w większości przypadków jakość jest na tak niskim poziomie że szkoda kasy , a czasem dopiero po regeneracji zaczynają się prawdziwe problemy :decayed::P

Powiem tak, ja regenerowałem turbo jakiś miesiąc temu. Jeszcze nie jeździłem samochodem bo mnie nie ma w pl, ale właśnie ciekaw jestem jak to będzie działać. Dałem 550zl za regeneracje..

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, wesz82 napisał:

Dokladnie wieksza szpara daje gorszy dol..

lepszy kompresor i wałek to niższa waga,  większa responsywność, przy standardowych modach na +30-50ps problem nie występuje. W sumie jedyne turbo na którym miałem odczulany lag to 2260VK stage 3 + FMIC 300

 

5 godzin temu, ecobuda napisał:

A macie może jakiegoś sprzedawcę takich rdzeni, na allegro jest tego masa,  ale chyba nikt nie kupuje.  Firma profiturbo i Kuyawski oferuje gotowe rdzenie i nie wiem który brać.  

no i co z tego że kupisz ? nawet mają oryginał sprężarki nie postawisz.

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Czyli wymiana korasa nic nie da? 

Opublikowano
5 godzin temu, marcin4x4 napisał:

lepszy kompresor i wałek to niższa waga,  większa responsywność, przy standardowych modach na +30-50ps problem nie występuje. W sumie jedyne turbo na którym miałem odczulany lag to 2260VK stage 3 + FMIC 300

 

no i co z tego że kupisz ? nawet mają oryginał sprężarki nie postawisz.

 

Jak stary wirnik zjadl obudowe gdzie kazda setka ma znaczenie to jak ma to polepszyc???

Tak lzejszy walek i wirnik ale nie zawsze wsio tak pieknie lata bo np kreci sie ciezej od ori i caly urok w dupe...

Do autora.

Zadzwon do pana co podalem Ci namiar i zapytaj czy da rady zrobic to samo co miales seryjnie.

 

 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, wesz82 napisał:

Jak stary wirnik zjadl obudowe gdzie kazda setka ma znaczenie to jak ma to polepszyc???

obudowę i tak musisz powiększyć,  dodatkowo można poprawić wlot i kilka innych pierdół jak sam kształt wew i frez (zależny od kompresora). Jak jest naprawdę źle dajesz nową, w czym problem ?

3 godziny temu, wesz82 napisał:

Tak lzejszy walek i wirnik ale nie zawsze wsio tak pieknie lata bo np kreci sie ciezej od ori i caly urok w dupe...

wszystko jest lżejsze, masz lepsze łożyska, uszczelnienia i co najważniejsze dwa zamiast jednego kanału smarnego.  W czym Ty masz problem ?

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
5 godzin temu, ecobuda napisał:

Czyli wymiana korasa nic nie da? 

Albo da, albo nie da :D

A jak da, to pytanie na jak długo :decayed:

 

Jak kupisz ori używkę która ma luzy w normie, przejrzysz w niej zmienną geometrię, gruszkę , to będzie miała szansę dużo dłużej posłużyć  niż te no name-owe wynalazki :tongue:

Opublikowano
6 godzin temu, ecobuda napisał:

Czyli wymiana korasa nic nie da? 

Do wymiany masz kilka elementów, w tym kompresor i wałek, który przy takich luzach ma już konkretne zarysowania. Wymiana jednego elementu totalnie nic nie pomoże a całość i tak musisz ustawić i wyważyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...