ecobuda Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) Panowie, od jakiegoś czasu nęka mnie pewien problem. Podczas porannego rozruchu moje audi chwilę po uruchomieniu silnika, zaczyna dymić na siwo. I w tym samym momencie pojawia się świst turbiny na wolnych obrotach. Podczas jazdy dymu nie ma, jak przygazuje to też jakby dużo mniej. Sprawdzałem dzisiaj turbo i chyba nie wygląda dobrze. Luzu wzdłużnego nie wyczułem ale poprzeczne dość spore. Wydaję mi się że koło trze o muszlę. Jest też sporo oleju w muszli. VIDEO0121.mp4 Edytowane 9 Grudnia 2018 przez ecobuda Błędy
Damian320d Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Myśle ze znajdziesz coś w tym temacie
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Luz promieniowy na wirniku turbiny za***isty , raczej długo to ona nie pożyje ...... Nie jestem zwolennikiem regeneracji, w trybie pilnym szukał bym ori używki na podmiankę Edytowane 12 Grudnia 2018 przez piotrsob1
wesz82 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 17 minut temu, piotrsob1 napisał: Luz promieniowy na wirniku turbiny za***isty , raczej długo to ona nie pożyje ...... Nie jestem zwolennikiem regeneracji, w trybie pilnym szukał bym używki na podmiankę Moj awx 3 lata tak smigal az w koncu zmienilem dziada bo juz zaczol sobie kopcic. Swista bo wirnik nie ogarnia wywazenia?
ecobuda Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 A co sądzicie o nowym rdzeniu, jakby nowy rdzeń zapodać?
wesz82 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Jak najbardziej. Tylko trza by sprawdzic czy wirnik nie podjadal muszli. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez wesz82
ecobuda Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 A macie może jakiegoś sprzedawcę takich rdzeni, na allegro jest tego masa, ale chyba nikt nie kupuje. Firma profiturbo i Kuyawski oferuje gotowe rdzenie i nie wiem który brać.
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 48 minut temu, ecobuda napisał: A macie może jakiegoś sprzedawcę takich rdzeni, na allegro jest tego masa, ale chyba nikt nie kupuje. Firma profiturbo i Kuyawski oferuje gotowe rdzenie i nie wiem który brać. Oryginału nie kupisz , prawie wszystkie dostępne to gorsze , a jak będziesz miał szczęście to trochę lepsze zamienniki rodem z Azji . I nie mam tu na myśli Japonii ani Korei Południowej Coś mi się obiło o uszy że gdzieś w Polsce ( okolice Rzeszowa ) oddział amerykańskiej firmy Brogwarner podobno produkuje chra do turbin. Jeżeli już to tylko od nich bym brał Wszystko co tanie na Allegro to sobie od razu odpuść , bo szkoda pieniędzy Jest tylko małe ale, wirnik strony zimnej turbiny na pewno już powiększył nieco średnicę muszli i o szybkim wstawaniu turbiny po wymianie rdzenia pewnie można zapomnieć
wesz82 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: Oryginału nie kupisz , prawie wszystkie dostępne to gorsze , a jak będziesz miał szczęście to trochę lepsze zamienniki rodem z Azji . I nie mam tu na myśli Japonii ani Korei Południowej Coś mi się obiło o uszy że gdzieś w Polsce ( okolice Rzeszowa ) oddział amerykańskiej firmy Brogwarner podobno produkuje chra do turbin. Jeżeli już to tylko od nich bym brał Wszystko co tanie na Allegro to sobie od razu odpuść , bo szkoda pieniędzy Jest tylko małe ale, wirnik strony zimnej turbiny na pewno już powiększył nieco średnicę muszli i o szybkim wstawaniu turbiny po wymianie rdzenia pewnie można zapomnieć Dokladnie wieksza szpara daje gorszy dol.. Co to za turbo jest??? Edytowane 12 Grudnia 2018 przez wesz82
wesz82 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zadzwon tu powiedz co i jak. Gosc robi turbo to moze Ci doradzi. http://trans-turbo.pl/main.html
Adam87 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 9 godzin temu, piotrsob1 napisał: Nie jestem zwolennikiem regeneracji, Sorki że nie na temat... Piotrze dlaczego nie jesteś zwolennikiem regeneracji???
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 1 minutę temu, Adam87 napisał: Piotrze dlaczego nie jesteś zwolennikiem regeneracji??? Bo w większości przypadków jakość jest na tak niskim poziomie że szkoda kasy , a czasem dopiero po regeneracji zaczynają się prawdziwe problemy 1
Adam87 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 5 minut temu, piotrsob1 napisał: Bo w większości przypadków jakość jest na tak niskim poziomie że szkoda kasy , a czasem dopiero po regeneracji zaczynają się prawdziwe problemy Powiem tak, ja regenerowałem turbo jakiś miesiąc temu. Jeszcze nie jeździłem samochodem bo mnie nie ma w pl, ale właśnie ciekaw jestem jak to będzie działać. Dałem 550zl za regeneracje..
marcin4x4 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, wesz82 napisał: Dokladnie wieksza szpara daje gorszy dol.. lepszy kompresor i wałek to niższa waga, większa responsywność, przy standardowych modach na +30-50ps problem nie występuje. W sumie jedyne turbo na którym miałem odczulany lag to 2260VK stage 3 + FMIC 300 5 godzin temu, ecobuda napisał: A macie może jakiegoś sprzedawcę takich rdzeni, na allegro jest tego masa, ale chyba nikt nie kupuje. Firma profiturbo i Kuyawski oferuje gotowe rdzenie i nie wiem który brać. no i co z tego że kupisz ? nawet mają oryginał sprężarki nie postawisz. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez marcin4x4
ecobuda Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Czyli wymiana korasa nic nie da?
wesz82 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 5 godzin temu, marcin4x4 napisał: lepszy kompresor i wałek to niższa waga, większa responsywność, przy standardowych modach na +30-50ps problem nie występuje. W sumie jedyne turbo na którym miałem odczulany lag to 2260VK stage 3 + FMIC 300 no i co z tego że kupisz ? nawet mają oryginał sprężarki nie postawisz. Jak stary wirnik zjadl obudowe gdzie kazda setka ma znaczenie to jak ma to polepszyc??? Tak lzejszy walek i wirnik ale nie zawsze wsio tak pieknie lata bo np kreci sie ciezej od ori i caly urok w dupe... Do autora. Zadzwon do pana co podalem Ci namiar i zapytaj czy da rady zrobic to samo co miales seryjnie.
marcin4x4 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, wesz82 napisał: Jak stary wirnik zjadl obudowe gdzie kazda setka ma znaczenie to jak ma to polepszyc??? obudowę i tak musisz powiększyć, dodatkowo można poprawić wlot i kilka innych pierdół jak sam kształt wew i frez (zależny od kompresora). Jak jest naprawdę źle dajesz nową, w czym problem ? 3 godziny temu, wesz82 napisał: Tak lzejszy walek i wirnik ale nie zawsze wsio tak pieknie lata bo np kreci sie ciezej od ori i caly urok w dupe... wszystko jest lżejsze, masz lepsze łożyska, uszczelnienia i co najważniejsze dwa zamiast jednego kanału smarnego. W czym Ty masz problem ? Edytowane 12 Grudnia 2018 przez marcin4x4
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 5 godzin temu, ecobuda napisał: Czyli wymiana korasa nic nie da? Albo da, albo nie da A jak da, to pytanie na jak długo Jak kupisz ori używkę która ma luzy w normie, przejrzysz w niej zmienną geometrię, gruszkę , to będzie miała szansę dużo dłużej posłużyć niż te no name-owe wynalazki
marcin4x4 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 6 godzin temu, ecobuda napisał: Czyli wymiana korasa nic nie da? Do wymiany masz kilka elementów, w tym kompresor i wałek, który przy takich luzach ma już konkretne zarysowania. Wymiana jednego elementu totalnie nic nie pomoże a całość i tak musisz ustawić i wyważyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się