storm37 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam, czy jest mozliwosc podlaczenia sprezarki z silnika ALH (golf IV - VTG) do silnika AGR (bora) slyszalem ze po paru modyfikacjach mozna ja podlaczyc pozdrawiam
spetsnaz Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam, czy jest mozliwosc podlaczenia sprezarki z silnika ALH (golf IV - VTG) do silnika AGR (bora) slyszalem ze po paru modyfikacjach mozna ja podlaczyc pozdrawiam Kolego różnice są spore, ALH jest w jednym odlewie z kolektorem, ma też inne ułożenie wylotu powietrza oraz zasilania i powrotu olejowego. Przy przeniesieniu przewodów powinno jednak się udać. Może lepiej będzie założyć ASV?
storm37 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 chodzi o to ze turbina jest juz zamontowana w aucie, kwestia tylko podlaczenia zasilania, czyli jezeli podcisnienie sie podlaczy tak jak w alh powinno smigac ??
Sztomel Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 jeśli będzie podłączone podciśnienie to owszem ale musisz też wymienić zaworek N75 z tego jaki masz na ten plastikowy z białą główką bo Twój jest ciśnieniowy.
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 jeśli będzie podłączone podciśnienie to owszem ale musisz też wymienić zaworek N75 z tego jaki masz na ten plastikowy z białą główką bo Twój jest ciśnieniowy. Nic nie musi zmieniać w układzie podciśnienia, obie turbiny są VTG i maja te same zaworki.
jaro4444 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Nic nie musi zmieniać w układzie podciśnienia, obie turbiny są VTG i maja te same zaworki. Może lepiej będzie założyć ASV? Spetnaz nie pisz bzdur 1. Silnik AGR ma turbine z westgate nie VNT więc zakładasz podciśnienie i zmieniasz oprogramowanie sterujące. Do tego zasilanie i spływ oleju oraz przeróbki downpipe w wydechu. 2.Turbiny ALH i ASV są identyczne - obie to GT1749V. 3. Jak już zakładasz VTG to spraw sobie ASZ (GT1749VA) lub coś KKK BV39- potencjał na przyszlość a cena taka jak ALH/ASZ.
Sztomel Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 dzięki jaro4444 za wyręczenie, słuchajcie go koledzy bo większość ludzisk się od Niego uczyła w takich przypadkach !!!
spetsnaz Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Spetnaz nie pisz bzdur 1. Silnik AGR ma turbine z westgate nie VNT więc zakładasz podciśnienie i zmieniasz oprogramowanie sterujące. Do tego zasilanie i spływ oleju oraz przeróbki downpipe w wydechu. przepraszam za wprowadzenie zamętu, wziąłem numery nie z tej specyfikacji, w przypadku turbiny ASV sugerowałem się inną (wyższą) mocą silnika.
storm37 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 zmieniasz oprogramowanie sterujące. Do tego zasilanie i spływ oleju oraz przeróbki downpipe w wydechu. jaro4444 mozesz mnie troche bardziej przyblizyc do tematu czy mozna ten program zmienic vagiem, jezeli tak to prosze o dokladny opis jak to zrobic pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się