qenik Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 W tym aucie problem goni problem.... Teraz pojawiło się chrobotanie przy opuszczeniu gazu i czasami przy delikatnym jego dodaniu. Wystarczy że odpuszcze gwałtownie gaz i słychać chrobniecie przez ok ~1sekunde jakby coś ocieralo. Tak samo za zimnym i ciepłym. Auto nie szarpie, obroty nie faluja a skrzynia pracuje perfekcyjnie. Niedawno zmienione wszystkie oleje. Dwumasa wymieniona 1tys km temu. Jakieś sugestie?
Rikone Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 (edytowane) Powiem Ci kolego że mam inny motorek w aucie ale mam bardzo podobny problem, i póki co obstawiam u siebie wtryski gazu ale najpierw pośmigam trochę na benzynie i zobaczę czy są te same objawy. U Ciebie na PB i LPG ten sam chrobot ? A może to przepustnica uwalona szlamem? Edytowane 15 Grudnia 2018 przez Rikone
Fish1991 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 z tego co widzę kolega ma diesla . Co do chrobotania przy puszczaniu gazu może być to klapa gasząca . Ja u siebie miałem taki objaw .
Użytkownik007 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 u mnie tez tak jest, wystarczy przegazować auto na postoju w okolicach 2tys. obr. i jest chrobotanie przy schodzeniu z obrotów. To może być dzwiek związany ze zmienną geometrią turbiny chyba powiązany, jak schodzi z obrotów ale ja mam nowe fabrycznie turbo jeżdżę na nim 2 rok więc się tym specjalnie nie przejmuje... Jedni piszą że może tak być i jeżdżą od lat tak a inni że za kilka dni sie turbina rozpadnie ?
Pawelkiwi Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Klapa gasząca, EGR, turbosprężarka. Odłącz wtyczkę po kolei od klapy gaszącej - sprawdź. Odłącz od EGR-a - sprawdź. Oczywiście wejdą błędy - do skasowania. Turbina to inna diagnostyka.
mravel Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 nieszczelnosc w dolocie przy turbinie. Zobacz czy opaski dobrze trzymaja. Ewentualnie albo grucha od turbo albo n75
qenik Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) EGR odcięty, przepustnica nowa, Przeguby po stronie prawej zewnętrzy i wewnętrzny nowe. Turbo, nie wiem. Jak to zdiagnozować? Przecież nie będę w ciemno turbo wymieniał:D Pojawia się ten dzwięk tylko w prędkościach w przedziale 10-80. Później już nie. Jeżeli impulsywnie puszczę gaz lub go naduszę. Jeżeli puszczam delikatnie to chrobotu nie ma. Czy to może zwiastun kończącej się skrzyni biegów? Mechanik mówił, że jego zdaniem to pierwsze objawy skrzyni. Rusza elegancko, obroty nie falują działa bardzo dobrze. Jedynie hamowania można się przyczepić, bo mam wrażenie że auto wpada w delikatne wibracje(nie szarpie choć czasem mam wrażenie, że ma chęć szarpnąć ale to może kwestia niskich obrotów) w momencie zrzutki biegu na 1 jak już zrzuci to nic nie wibruje. Filmiku nie nagram, bo nie uda mi się uchwycić tego dźwięku. Edytowane 8 Lutego 2019 przez qenik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się