Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI 150KM CJCD większa moc ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Posiadam 2.0tdi 150ps CJCD. Aktualnie jest lekki program na 190ps i 386nn. Seria wyszła dość zdrowa 155ps i 326nm. Było można trochę podciągnąć jeszcze, ale planowałem już wtedy pojeździć trochę i za jakiś czas podnieść bardziej ta moc. Żeby był znowu jakiś większy skok tej zmiany. 

Moje pytanie, jaką Turbine wsadzić aby to podciągnąć pod okolice 2xx 440nm?. Intercooler od 3.0tdi, dwumas wraz ze sprzęgłem sachs Performance będzie na auto wrzucony. W tym temacie jestem dośyc zielony, byłbym wdzięczny za wskazówki co i jak. Z góry bardzo dziękuję :)) 

Edytowane przez MaciekPL
Opublikowano

Mówisz że czas na silnik z modami :)  Myślę że samo turbo z cglc lub cgld do tych 2xx i 440 nm wystarczy

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Krzy0 napisał:

Mówisz że czas na silnik z modami :)  Myślę że samo turbo z cglc lub cgld do tych 2xx i 440 nm wystarczy

Chyba  czas najwyższy, reszta jako tako ogarnięta więc można dlubnac. 

Turbo podejdzie p&p? 

Edytowane przez MaciekPL
Opublikowano

Taka turbina 03L145721B od 177km CGLC, podejdzie p&p do CJCD? Jeśli nie to jakiej szukać żeby nie trzeba było przerabiać nie wiadomo czego? 

Opublikowano

Jak zmienisz turbo to spokojnie Ci wyjdzie koło 212km i 470nm jak u mnie ;) 

Opublikowano

Ty masz ten silnik 150 km z adblue? Gdzie robiłeś program?

Opublikowano
6 minut temu, michał69 napisał:

Ty masz ten silnik 150 km z adblue? Gdzie robiłeś program?

Nie nie, zwykłe Euro5 bez adblue. Program robiłem w Poznaniu w TuneForce. 

Opublikowano

Kolego Maćku, 190KM wyszło Tobie bez żadnych mechanicznych modyfikacji? Samym programem?

Opublikowano

190 ps dla tego silnika to nie jest "lajtowy soft", to gorące bydle z zapchanym odbytem.

pod ten silnik chyba nie ma turbiny p&p, może się coś zmieniało, ja odpuściłem zakup auta.

Opublikowano
14 godzin temu, marcin4x4 napisał:

190 ps dla tego silnika to nie jest "lajtowy soft", to gorące bydle z zapchanym odbytem.

pod ten silnik chyba nie ma turbiny p&p, może się coś zmieniało, ja odpuściłem zakup auta.

To nie jest 150ps z Ad Blue, zwykłe Euro5. Jak kiedyś patrzyłem to dosyć podobnie wyszło do tych 143 konnych. Turbina pasuje z modelu 177km p&p. Znowu program d*py jakoś nie urywa, zobacz jaki moment 386nm. Nie miał być na maxa kręcony i jest tyle ile jest. 

Opublikowano

o ile pamiętam zmiana był od 2012 roku.. ale mogę się mylić.

do przyrzecznej wersji niczego nie znalazłem a ponoć silniki się "prawie" niczym nie różnią. Na forum też widziałem dziwne rzeźby na które po prostu nie miałem ochoty.

 

Opublikowano

Coś tam na pewno się różni, po to są te wszystkie oznaczenia itd. 

Sama turbina wg. Etki 

IMG-20190220-WA0011.jpg

Opublikowano

Fizycznie dopasowanie to żaden problem, mnie martwi sterownie. Przerabiałem kiedyś temat i skończyło się na kupnie innej sprężarki.

Opublikowano (edytowane)

Dodam coś od siebie jeżeli chodzi o silnik CJCD. Seria wyszła 152KM i zadziwiająco duży moment 348Nm. Po modyfikacji 181KM i 397Nm. Różnica z jeździe jest bardzo zauważalna. 

audi4444444.jpg

Edytowane przez Pawmichtim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...